Jij misschien niet, maar je collega's wel dat jij gaatquote:Op donderdag 4 september 2008 13:05 schreef Brezah_Ananas het volgende:
Ik heb hier zo'n tering hekel aan. Verplicht naar zo'n persoonlijksheids/ doelstellingen / trainings cursus terwijl ik daar dus ECHT niet op zit te wachten.![]()
Dus? Blijkbaar vind je baas zo'n cursus belangrijker dan de deadlinesquote:Op donderdag 4 september 2008 13:05 schreef Brezah_Ananas het volgende:
Ik ga me daar een beetje 3 dagen uit me neus zitten vreten terwijl we hier tegen deadlines aanlopen en ze elk uurjte nodig hebben om de deadline te halen.
Duidelijke hint, lijkt me.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:19 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus? Blijkbaar vind je baas zo'n cursus belangrijker dan de deadlines
Natuurlijk ! Als het nu een cursus was die ik zelf mocht uitzoeken, omdat ik denk dat ik daar baat bij heb of omdat die cursus wel kan helpen om meer kennis op te doen !quote:Op donderdag 4 september 2008 13:25 schreef WallOfStars het volgende:
Nice....
Klacht Fail....!!!
je werkgever investeerd in zijn personeel en dan nog zeiken.....
quote:zij: Wat zie je hier in?
ik: Een inktvlek.
zij: Wat zie je hier in?
zij: Wat zie je hier in?
zij: Probeer je eens iets voor te stellen bij het beeld dat je ziet.
ik: Ok, ik weet dat jij wil horen dat dit een op een vlinder lijkt. maar het is en blijft een inktvlek.
zij: ok, ik moet concluderen dat achterhoekers te nuchter zijn voor deze test. ik had gisteren ook een jongen uit het oosten, die gaf dezelfde antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |