De aankondiging dat het ging gebeuren inderdaad wel, de bordjes "zware verkeershinder" staan er pas sinds deze week. Nu weet ik in ieder geval dat ze geen geintje maken, en rij ik lekker om via het zuiden. Jeweetwel, die 80km trajectcontrole en de waterlinieweg die bekend staan als plekken waar de CO2 niveaus te hoog zijn enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 13:23 schreef Liopleurodon het volgende:
Die aankondiging staat er ook pas een maand
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:56 schreef Catbert het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam naar Eindhoven willen?
In dat geval is utrecht net zo fries als eindhoven limburgs is.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:56 schreef X. het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke kutstad is waar ze half Limburgs praten.
De weg richting de randstad, wat andersquote:Op donderdag 4 september 2008 14:04 schreef LENUS het volgende:
Eens met TS over Eindhoven. WTF heb je daar te zoeken.
Utrecht dan. In Rotterdam wordt ik liever niet dood gevonden en levend al helemaal niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
De weg richting de randstad, wat anders
Niks op aan te vullenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:30 schreef X. het volgende:
Utrecht dan. In Rotterdam wordt ik liever niet dood gevonden en levend al helemaal niet.
En Amsterdam vind zichzelf zo geweldig, dat het gewoon zielig is.
Amenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:30 schreef X. het volgende:
[..]
Utrecht dan. In Rotterdam wordt ik liever niet dood gevonden en levend al helemaal niet.
En Amsterdam vindt zichzelf zo geweldig, dat het gewoon zielig is.
EN OP SCHOOL BLIJKBAAR OOK NIET HAHAHAHAAHHAAHAHAQAAAA!!!11!~!111!11111quote:Op donderdag 4 september 2008 14:30 schreef X. het volgende:
[..]
Je tiept anderst welt alst eent Jottejdammert, zo mett teveelt "t's" aan het eindt van woojde. t.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:30 schreef X. het volgende:
Is het Rotterdams om 'word ik' fout te schrijven? Want dan zou je gelijk hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je tiept anderst welt alst eent Jottejdammert, zo mett teveelt "t's" aan het eindt van woojde. t.
Ja, de tyfust.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef X. het volgende:
Is het Rotterdams om 'word ik' fout te schrijven? Want dan zou je gelijk hebben.
Anders ben jij gewoon een spellingsnazi.
Proost!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, de tyfust.
Jottejdamt de gexstuh hiejt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |