Jij bent toch niet meneer/mevrouw TS: ik eet geen vlees want het is zo zielig en gruwelijk dat/hoe die dieren geslacht worden. Of wel?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ok, ik hap even.
Nee, mijn kat krijgt lekkere Whiskas.
Oh sorry, dat stond er niet bij.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:18 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet meneer/mevrouw TS: ik eet geen vlees want het is zo zielig en gruwelijk dat/hoe die dieren geslacht worden. Of wel?
Geniaalquote:Op donderdag 4 september 2008 12:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Jamie Oliver had daar eens een mooite uitspraak over toen ze een beest gingen slachten:
'Life's not all about fucking teletubbies.'
En zo is het. Stelletje mietjesquote:Op donderdag 4 september 2008 12:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Jamie Oliver had daar eens een mooite uitspraak over toen ze een beest gingen slachten:
'Life's not all about fucking teletubbies.'
Het stelt bovendien niet erg veel voor vergeleken met de dood die vogels of muizen sterven als m'n kat ze te pakken krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:43 schreef ondeugend het volgende:
Prima om er even bij stil te staan hoe zo een lam vanaf de wei de reis naar je bord maakt.
Vlees groeit nu eenmaal niet aan een boom.
vleesboom![]()
wow dit is eerste keer dat je in mij topic post zonder het dicht te gooienquote:Op donderdag 4 september 2008 14:43 schreef ondeugend het volgende:
Prima om er even bij stil te staan hoe zo een lam vanaf de wei de reis naar je bord maakt.
Vlees groeit nu eenmaal niet aan een boom.
vleesboom![]()
2e of derde keer al.... je boekt progressie.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:49 schreef dagdag het volgende:
[..]
wow dit is eerste keer dat je in mij topic post zonder het dicht te gooien
ophitser, hou lekker eens toch es je bekkie...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:55 schreef Lyzio het volgende:
Een topic met dagdag en zkr erinDeze moet ik volgen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:41 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ophitser, hou lekker eens toch es je bekkie...
Nou in dat geval...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2e of derde keer al.... je boekt progressie.
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:01 schreef dagdag het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=7804269&md5=7862e9678ac7bb7fd65ba5588832c781
gadverdamme en ja ik eet ook vlees maar waarom moeten de omroepen fijn even
laten zien hoe zon beest eraan gaat![]()
![]()
![]()
klacht vanavond lust ik geen vlees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |