andersom bedoel je gaat vleeseters-bashtopic wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:02 schreef Frollo het volgende:
Ah, dit gaat het vegetariėrbashtopic van deze week worden.
Je komt nog niet zo lang op Fok?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef zkr623 het volgende:
[..]
andersom bedoel je gaat vleeseters-bashtopic worden
doordat het dier uiteindelijk aan zijn einde komt betekent ook niet dat het dier geen normale leven heeft gehad...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef dagdag het volgende:
nou ja ik heb niks tegen vlees maar ik vind dat een dier wel gewoon heb moeten kunnen leven
en je gaat toch niet kijken hoe je vlees geslacht word
Nee dan vroeger! Toen moest je het eerst nog zelf vangen en daarna slachten.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef dagdag het volgende:
nou ja ik heb niks tegen vlees maar ik vind dat een dier wel gewoon heb moeten kunnen leven
en je gaat toch niet kijken hoe je vlees geslacht word
niet als zon beest 3 maanden netquote:Op donderdag 4 september 2008 11:06 schreef zkr623 het volgende:
[..]
doordat het dier uiteindelijk aan zijn einde komt betekent ook niet dat het dier geen normale leven heeft gehad...
Tsja, als je een mals stukje lams- of kalfsvlees wilt zal dat toch moeten.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:07 schreef dagdag het volgende:
[..]
niet als zon beest 3 maanden net
Hou die koe er nou eens buiten! Wel beledigend trouwens, dat een koe geschapen is.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan rustig de hele dag documentaires kijken over dat onderwerp en 's avonds met smaak een lekker biefstukje naar binnen werken. Geen probleem. God heeft de koe geschapen om door ons opgegeten te worden
Ah, dus al die Vega's met hun sojaburgers eten eigenlijk ook gewoon vlees?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
Ik eet vlees omdat er jaarlijks duizenden ratten, muizen en andere knaagdieren omkomen bij de Soja oogst!
Valt mee, meeste soja wordt gebruikt als veevoer.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, dus al die Vega's met hun sojaburgers eten eigenlijk ook gewoon vlees?
Je wilt graag een nominatie voor de 'meest beroerde relpoging van het jaar'-award?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:59 schreef RoBro het volgende:
Leer ermee leven dat dieren ondergeschikt zijn aan de mens. Dit geldt ook voor vrouwen in relatie met mannen...
Ok, ik hap even.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:53 schreef john_ven24 het volgende:
Eten je hond en kat vanavond ook vegetarisch?
Jij bent toch niet meneer/mevrouw TS: ik eet geen vlees want het is zo zielig en gruwelijk dat/hoe die dieren geslacht worden. Of wel?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ok, ik hap even.
Nee, mijn kat krijgt lekkere Whiskas.
Oh sorry, dat stond er niet bij.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:18 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet meneer/mevrouw TS: ik eet geen vlees want het is zo zielig en gruwelijk dat/hoe die dieren geslacht worden. Of wel?
Geniaalquote:Op donderdag 4 september 2008 12:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Jamie Oliver had daar eens een mooite uitspraak over toen ze een beest gingen slachten:
'Life's not all about fucking teletubbies.'
En zo is het. Stelletje mietjesquote:Op donderdag 4 september 2008 12:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Jamie Oliver had daar eens een mooite uitspraak over toen ze een beest gingen slachten:
'Life's not all about fucking teletubbies.'
Het stelt bovendien niet erg veel voor vergeleken met de dood die vogels of muizen sterven als m'n kat ze te pakken krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:43 schreef ondeugend het volgende:
Prima om er even bij stil te staan hoe zo een lam vanaf de wei de reis naar je bord maakt.
Vlees groeit nu eenmaal niet aan een boom.
vleesboom![]()
wow dit is eerste keer dat je in mij topic post zonder het dicht te gooienquote:Op donderdag 4 september 2008 14:43 schreef ondeugend het volgende:
Prima om er even bij stil te staan hoe zo een lam vanaf de wei de reis naar je bord maakt.
Vlees groeit nu eenmaal niet aan een boom.
vleesboom![]()
2e of derde keer al.... je boekt progressie.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:49 schreef dagdag het volgende:
[..]
wow dit is eerste keer dat je in mij topic post zonder het dicht te gooien
ophitser, hou lekker eens toch es je bekkie...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:55 schreef Lyzio het volgende:
Een topic met dagdag en zkr erinDeze moet ik volgen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:41 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ophitser, hou lekker eens toch es je bekkie...
Nou in dat geval...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
2e of derde keer al.... je boekt progressie.
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:01 schreef dagdag het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=7804269&md5=7862e9678ac7bb7fd65ba5588832c781
gadverdamme en ja ik eet ook vlees maar waarom moeten de omroepen fijn even
laten zien hoe zon beest eraan gaat![]()
![]()
![]()
klacht vanavond lust ik geen vlees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |