heel leuk maar als je wisselt van oudste naar jongste is het niet handigquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam, hoe leuk!
[ afbeelding ]
krijg je dan niet een gouden streep ofzo?quote:
ik ben 1.65 en ik heb de bloom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Sandous het volgende:
Ik ga dit ff allemaal doorlezen.
Ben best kort160 wat is een goede voor mij. Is een moederfiets ook echt opvallend langer dan een normale fiets.. en zo een brede stuur is dat echt handig. Weet dus gewoon niet of ik echt voor een moederfiets moet gaan of een gewone goede fiets (waar je natuurlijk ook kindjes mee vervoert)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook niet heel lang en ik heb ook de bloom. ik ben rond de 168 ergens maar of dit klopt
Ik heb er basil fietstassen opmet bijpassend windscherm en kussentjes
[ afbeelding ]
ja dat weet ik maar de voetjes zitten dan toch in de weg of ben ik nu gek aan het wordenquote:
ja maar stel dat mijn man dadelijk in het buitenland zit en mijn auto kapot is ofzo dan zit ik mooi.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Dan worden fietstassen misschien toch wel een probleem.
Ik zou niet zo snel 2 kindjes op de fiets nemen voor lange stukken.
Gewoon eentje bij je man droppen dus.
fietskar is voor mijn nek geen optie. een fietsje ik weet niet hoe het fietst en hoe oud je kind moet zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef Pvoesss het volgende:
Is het niet een optie om een fietskar er achter te doen?
Of een fietsje die je aan je fiets vastmaakt
[ afbeelding ]
zo he wat is ze lichtquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:53 schreef poemojn het volgende:
Juliette is net 15 kilo en zit ook nog wel vooropZe is 3j4m. Voorop vindt ze leuker dan achterop, kan ze meer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |