quote:Met de Bike-a-way, een warme waterafstotende zak met poncho, horen koude verkleumde kinderbeentjes en verregende kinderen tot het verleden!De Bike-a-way past om de fietsstoeltjes en is makkelijk te bevestigen. Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de veiligheidsriemen van het fietsstoeltje normaal worden vastgemaakt. De Bike-a-way heeft een waterafstotende buitenkant, een gevoerde binnenkant én extra een aan de achterzijde opgerolde poncho voor regen- of sneeuwbuien. Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de kinderen makkelijk in- en uit het fietsstoeltje worden gehaald. De Bike-a-way is makkelijk van de fietsstoel te halen. Of rol de poncho over de Bike-a-way om te voorkomen dat deze bij regen van binnen nat wordt.
Ruben zit bij Bert al tijden in het achterstoeltjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:06 schreef E.T. het volgende:
Het bovenste zitje lijkt erg weinig zijwaarts steun te bieden en erg dicht op je eigen rug(en kont) te zitten. Als ze wat verder naar achter zitten (met een Bobike met extra beugel) kunnen ze meer zien en rondkijken en zien ze niet alleen maar mijn brede rug
Ga je Lilah echt al in een achterzitje stoppen? Ik heb het voorzitje nu zo laag mogelijk op m'n stuurpin gezet en dan kan Tijn evt. nog voorop zitten (die is iets te zwaar eigenlijk voor het stoeltje, maar heel soms doe ik 'm nog wel eens voorin als ik ff snel naar school moet als NIenke nog ligt te slapen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |