abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67645453
Heel gaaf E.T!!
  donderdag 2 april 2009 @ 16:52:45 #52
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_67649970
Vandaag ben ik jarig en deze heb ik mijzelf cadeau gegeven

Cortina Roots. Fietst perfect! Echt geweldig.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_67680355
Mooi Samsuus!

Ik heb vandaag even op de moederfiets van m'n buurvrouw gefietst, die heeft een Batavus met een vreselijk groot stuur. De eerste paar meter moest ik echt even wennen, maar daarna fietste het best lekker.
Ze had ook zo'n speeldingetje erop, soort toeter. Toen ik Lotte opgehaald had kreeg ze vrij snel door hoe dat werkte, toet toet toet
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:11:02 #54
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67700689
Weet niet zo goed waar ik mn vraag moet stellen, dit topic leek me het meest geschikt, dus vandaar: hebben jullie positieve/negatieve ervaringen met fietskarren? Is het wat? Of ligt je kindje erin te stuiteren van jewelste? Dank voor jullie reacties alvast!!
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:35:02 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67701158
Je hebt ook fietskarren met vering Wij hebben een Burley met vering (die is overigens te koop )
..
Als ze wat groter zijn, maakt het niet meer zo veel uit. ik vind het ook niet overdreven stuiteren zonder vering. Wij fietsen regelmatig met een Hema kar door het bos en door het gehobbel valt er regelmatig eentje in slaap
Toen ze nog heel klein waren had ik een babyschelt en deze met lange riemen in de fietskar gehangen zodat het een soort hangmatje werd, geen last van gehobbel dus Sommigen doen de gordels van de fietskar zelf door de babyschelp maar dan zitten ze veel rechterop en dan heb je dus meer gehobbel.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67741152
Ik voel me nu een meeloper maar ik heb ook de basil spullen gekocht..
Voor bij mijn witte bloom, en witte zitje van bobike
pi_67845649
Haha, leuk!

Ik heb gisteravond de Deryan Bike-a-way besteld
quote:
Met de Bike-a-way, een warme waterafstotende zak met poncho, horen koude verkleumde kinderbeentjes en verregende kinderen tot het verleden!

• De Bike-a-way past om de fietsstoeltjes en is makkelijk te bevestigen.
  • Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de veiligheidsriemen van het fietsstoeltje normaal worden vastgemaakt.
  • De Bike-a-way heeft een waterafstotende buitenkant, een gevoerde binnenkant én extra een aan de achterzijde opgerolde poncho voor regen- of sneeuwbuien.
  • Met de Bike-a-way in het fietsstoeltje kunnen de kinderen makkelijk in- en uit het fietsstoeltje worden gehaald.
  • De Bike-a-way is makkelijk van de fietsstoel te halen. Of rol de poncho over de Bike-a-way om te voorkomen dat deze bij regen van binnen nat wordt.

• Iemand ervaring mee?
    Ik heb vorige week m'n auto verkocht en ga nu eerst proberen om alles op de fiets te doen. 's ochtends vroeg (maar ook vanmiddag) vind ik het nog aardig fris op de fiets en ook voor de winter lijkt het me zeker wel wat..
    Ben benieuwd!
    pi_67848271
    Nee geen ervaring mee.
    Ik heb om die reden dus die regentunnel gekocht.. ziet er debiel uit maar het kind is droog

Hier een foto van mijn fiets en de gejatte bekleding..
    Ik had eerst alles in fiori besteld want dat vind ik net iets leuker..
    Maar de tassen die ik wou hebben die waren nergens meer te krijgen
    Dus dan maar 2de keus
      maandag 27 april 2009 @ 11:11:44 #59
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_68416921
    De hema heeft deze week een moederfiets in de aanbieding voor 300 euro!
      maandag 27 april 2009 @ 13:47:56 #60
    141023 ik80
    leer het mij zelf te doen
    pi_68421407
    voor degene die een bakfiets willen, bij babboe zijn ze in de aanbieding! scheelt 500 euro!
    pi_68433548
    ik80, de babboe bakfietsen zijn altijd met 500 euro korting. Maar de kwaliteit van de Babboe, ik weet niet of je dat wel moet doen.
    pi_69079558
    Effe een schopje, zijn er ook mensen die ervaring hebben met de Montego Liberty?
    pi_69079586
    Over de bakfietsen: http://www.bakfiets-en-meer.nl Das een weblog van een Amerikaanse Amsterdammer die op maat gemaakte (bak)fietsen verkoopt. Niet dat je direct bij hem moet gaan kopen. Maar hij schrijft wel regelmatig over de goedkope online verkochte bakfietsen. (o.a. bakfietsweb, babboe enz.). Het gaat vooral over de erbamerlijk slechte kwaliteit. Ze zijn gammel, niet fasoenlijk te monteren, instabiel, roesten onder je kont vandaan, houtwerk van de bakken begint binnen een paar weken te rotten. Dat soort dingen.

Laat je niet verleiden door die 500 euro zogenaamde korting, de inkoopprijs schijnt zo rond de 100 euro te liggen. Ik had ook interesse in iets dergelijks. Maar een bezoekje aan dat log en wat verder zoek en leeswerk heeft me doen besluiten om voorlopig maar geen bakfiets te kopen. En als ik het dan wel toch wel doe een goede te nemen en er maar wat langer voor doorspaar. Ik zou er alleen maar mijn boodschappen in vervoeren (geen auto) maar ik moet er niet aan denken om kinderen in een gammel rottend en roestend bakfietsje te moeten rondtrappen. Veiligheid mag wel wat kosten.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 14:55:04 #64
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_69634569
    Ik kan evt een tweedehands Bobike fietsstoeltje voor achterop krijgen van iemand.
    Omdat mijn Bloom een verlengde pakkendrager heeft, lijkt het erop dat de fietstassen toch in gebruik kunnen blijven.

Wel ontbreekt het riempje en het kussentje. Kan ik het riempje van de bobike voorstoel losmaken en overzetten? Of evt los kopen?
    Zo te zien zijn de kussentjes sowieso los te krijgen!

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 02-06-2009 14:56:00 (riempjes kopen kan sowieso!) ]
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      dinsdag 2 juni 2009 @ 14:58:50 #65
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_69634676
    *weg*

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 02-06-2009 15:11:21 (Totaal nutteloze zeikpost... ) ]
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 2 juni 2009 @ 15:01:57 #66
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_69634755
    Ik had al zo'n vermoeden dat een naam als fuckbuddy een debiele reactie moest opleveren .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      dinsdag 2 juni 2009 @ 15:02:29 #67
    14746 k_i_m
    pi_69634768
    Niks persoonlijks overigens .
    In my life
    Why do I smile
    pi_69634952
    Nahja ik ben heel erg happy met mijn mamabike hoor:

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2009 15:10:41 ]
    pi_69652036
    Mooi zeg LL!
    Ik zag vandaag dezelfde fiets, maar dan helemaal knalgroen..in ieder geval opvallend zeg maar
    pi_75971905
    Ik ga dit topic even omhoog kicken!
    Nadat ik het stoeltje op mijn fiets had gezet, kwam ik er zelf niet meer op
    Een vriendin van mij noemde de mamafiets, ben me daar iets op aan het orienteren, zodat ik in het voorjaar lekker kan gaan fietsen.....
      maandag 11 januari 2010 @ 20:42:44 #71
    14746 k_i_m
    pi_76694236
    Ik moet een nieuw achterzitje. Nu twijfel ik tussen 2 zitjes;

Deze;

en deze;

Wie heeft er ervaring met het eerste stoeltje??
    In my life
    Why do I smile
    pi_76704329
    Ik vind dat eerste stoeltje er een beetje klein uit zien qua zit. Geen ervaring mee verder.
    Ik ga, als ik een achterstoeltje ga kopen, denk ik voor de onderste van Bobike.

Binnenkort mag ik meedoen met het fietsenplan van mijn werk en dan komt er zeker een moederfiets
    Deze wil ik (Batavus Mambo DeLuxe)
      dinsdag 12 januari 2010 @ 08:06:34 #73
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_76709440
    Het bovenste zitje lijkt erg weinig zijwaarts steun te bieden en erg dicht op je eigen rug(en kont) te zitten. Als ze wat verder naar achter zitten (met een Bobike met extra beugel) kunnen ze meer zien en rondkijken en zien ze niet alleen maar mijn brede rug

Ga je Lilah echt al in een achterzitje stoppen? Ik heb het voorzitje nu zo laag mogelijk op m'n stuurpin gezet en dan kan Tijn evt. nog voorop zitten (die is iets te zwaar eigenlijk voor het stoeltje, maar heel soms doe ik 'm nog wel eens voorin als ik ff snel naar school moet als NIenke nog ligt te slapen)
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_76709461
    Mij lijkt ook het tweede stoeltje iets gemakkelijker zitten.
    Als dalijk de sneeuw weg is enzo, dan ga ik ook eens op pad voor een mamafiets, heb al op mijn werk gevraagd voor het fietsplan en dat kon allemaal. Dus kan ik in het voorjaar lekker gaan fietsen met mijn mannetje!!
      dinsdag 12 januari 2010 @ 15:25:41 #75
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_76722519
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 08:06 schreef E.T. het volgende:
    Het bovenste zitje lijkt erg weinig zijwaarts steun te bieden en erg dicht op je eigen rug(en kont) te zitten. Als ze wat verder naar achter zitten (met een Bobike met extra beugel) kunnen ze meer zien en rondkijken en zien ze niet alleen maar mijn brede rug

Ga je Lilah echt al in een achterzitje stoppen? Ik heb het voorzitje nu zo laag mogelijk op m'n stuurpin gezet en dan kan Tijn evt. nog voorop zitten (die is iets te zwaar eigenlijk voor het stoeltje, maar heel soms doe ik 'm nog wel eens voorin als ik ff snel naar school moet als NIenke nog ligt te slapen)
    Ruben zit bij Bert al tijden in het achterstoeltje Dat fietst toch veel prettiger dan aan je stuur (bij mij zit hij aan het stuur hoor, maar bij komt komt de babymee er ook binnenkort weer op en zodra Jochem goed kan zitten gaat Jochem voorop en moet er nog een extra achteropstoeltje komen hier).
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')