We hebben m besteld
48cm en in het
witNet weer voor de zoveelste keer op internet zitten kijken, waar ze de afgelopen paar dagen NIET MEER LEVERBAAR stond vermeld en opeens net was het weer leverbaar. Voor de zekerheid de lokale dealer gebeld, zij vertelde mij hetzelfde verhaal, wit is onbekend, blauw komt over 6! weken pas.
Helaas, dan wel of niet via internet doet me niks meer.
Deze shop waar ik m vandaan heb nog even gebeld, en is gewoon op voorraad bij hun weer en voor dezekerheid even gevraagd mbt garantie enzo. Ze zijn erkende dealer van Batavus en ik krijg ook een volledig ingevulde Batavus garantiekaart mee
Helaas hadden ze de bagagetas niet meer opvoorraad en moet dus besteld worden. Als we mazzel hebben dan kan mijn vrouw dit weekend nog gaan fietsen met mijn zoontje

Over de voorzitje van bobike, wij vonden de ruimte beetje krap (zowel op de Mambo als op de Amazone) voor het instappen. Wellicht ligt het ook aan ons want beide fietsen waren ook 57cm hoog.
Voor gemak hebben we toch de Yepp uitgkozen ivm iets minder diep, vrolijke kleurtjes en belangrijkste dat zitje op slot kan.