abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82451574
Gewoon badluck. De witte in 48cm is uitverkocht. Of blauwe nemen of toch een ritjemaken met de 53cm.
Zucht...
  maandag 7 juni 2010 @ 18:31:50 #227
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82454509
53 was voor mij echt veelste groot, dat verschil merk je heel erg.
Ik rij vaak & net als van het weekend lange stukken.
En bij een slecht framemaat krijg ik rugpijn, 48 was net iets te klein en zat ik niet lekker.
En 53 was veelste groot, gelukkig had Montego nog èèn maatje 49 in de kleur die ik wilde.

Wil je persé niet de andere kleur dan?
Ik schijn trouwens de Montego Liberty Leontien te hebben zag ik op de bon gister, wist ik helemaal niet
  dinsdag 8 juni 2010 @ 06:35:10 #228
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82480351
Vraagje aan gazelle bloom-bezitters: wat voor voorzitje hebben jullie en hoe past dat? Wij hadden een tweedehands bobike voorzitje gevonden, maar als dat erop zit moet mijn zadel zo belachelijk laag om nog zelf op de fiets te komen dat mijn hele gestel pijn doet na naar mijn werk te zijn gefietst. Ik ben blij dat we 'm al zijn gaan testen voor we 'm nodig hebben, anders zou ik mooi op het kdv staan over een tijdje (lief brengt, ik haal)..
3!
pi_82481199
Meost ff denken welke fiets ik ook alweer heb haha.

Ehm..........ik heb ook een bobike erop met zo'n adapter zeg maar dat je m er zo af kunt halen en eigenlijk geen probleem, ruimte genoeg.
Weet niet hoe lang je bent?
pi_82498916
We hebben m besteld
48cm en in het wit
Net weer voor de zoveelste keer op internet zitten kijken, waar ze de afgelopen paar dagen NIET MEER LEVERBAAR stond vermeld en opeens net was het weer leverbaar. Voor de zekerheid de lokale dealer gebeld, zij vertelde mij hetzelfde verhaal, wit is onbekend, blauw komt over 6! weken pas.
Helaas, dan wel of niet via internet doet me niks meer.
Deze shop waar ik m vandaan heb nog even gebeld, en is gewoon op voorraad bij hun weer en voor dezekerheid even gevraagd mbt garantie enzo. Ze zijn erkende dealer van Batavus en ik krijg ook een volledig ingevulde Batavus garantiekaart mee
Helaas hadden ze de bagagetas niet meer opvoorraad en moet dus besteld worden. Als we mazzel hebben dan kan mijn vrouw dit weekend nog gaan fietsen met mijn zoontje

Over de voorzitje van bobike, wij vonden de ruimte beetje krap (zowel op de Mambo als op de Amazone) voor het instappen. Wellicht ligt het ook aan ons want beide fietsen waren ook 57cm hoog.
Voor gemak hebben we toch de Yepp uitgkozen ivm iets minder diep, vrolijke kleurtjes en belangrijkste dat zitje op slot kan.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:29:26 #231
100412 mefke79
komt goed!
pi_82523919
Icantrix, ik heb de Yepp, die is redelijk ondiep en daardoor kan ik em gebruiken op mijn normale fiets. Ik neem aan dat het dan op een moederfiets zeker moet passen. En volgens mij zijn de Yepps tegenwoordig de standaard bij de Bloom, dus het zou moeten passen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82619061
Hallo allemaal, ik heb hier ook even wat meegelezen. Ik wil een Gazelle Bloom gaan kopen. Heb alleen geen idee welke maat ik dan nodig heb, frame en wiel. Ik heb denk ik toch het beste gevoel erbij om hem bij de fietsenmaker te kopen en dan proberen af te dingen (gewoon eerlijk zeggen dat ik hem op internet veel goedkoper heb gezien). Hebben jullie daar ervaring mee? Of zijn er mensen die "blind" via internet de perfecte maat fiets hebben gekocht?

BTW voor de mensen uit tweede streepje die hier meelezen, nee ik ben niet stiekem al zwanger maar heb dringend een goede fiets nodig dus wil "alvast" een moederfiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Entreri op 10-06-2010 15:33:57 ]
pi_82619507
Ik heb aan de fietsenmaker gevraagd wat ze adviseerde.
En hem vervolgens online gekocht. Ik wilde graag de grotere wielen dus de 28inch had ik zelf gekozen.
De fietsenmaker heeft me geholpen met de rest. En doet nu ook al het onderhoud etc

En slimme keus als je de gazelle neemt want die is zonder zitjes vind ik het fijnst om mee te fietsen
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:49:31 #234
298315 SacreCoeur
pi_82620545
Ja van wiel kan je inderdaad beter gewoon 28 inch nemen anders moet je bij 26 inch 3x meer trappen voordat je ergens bent. Frame maat kun je berekenen als je je lengte weet.. gewoon even via google 'frame maat berekenen'.
pi_82621555
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb sowieso een 28 nodig denk ik inderdaad (ben 1.74) en dan wsch framemaat 53 of 55. Ik ga morgen maar even langs de fietsenwinkel om eea uit te proberen (mits hij ze heeft staan).
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:27:41 #236
95408 Incantrix
pi_82644813
Mefke, thnx! Ik had je reactie even gemist, maar ik heb even gegoogled en die ziet er nog leuk uit ook! Ik ga binnenkort ff kijken of ik die ergens 'in het echt' kan zien, dit lijkt me wel wat ja

Entreri, ik ben ook 1.74 en ik heb inderdaad voor 28" wielen gekozen. Op mijn werk staat een Bloom met 26" en dat is echt klein! Qua frammemaat kwam ik precíes in het midden tussen de 53 en de 55 uit, dus dat was nog wel lastig kiezen. Bij de fietsenwinkel hadden ze alleen een 57 staan, dus ik heb niet kunnen testen, maar ik geloof (weet niet meer zeker) dat ik voor een 55 ben gegaan.. Succes met uitzoeken!
3!
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:09:30 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82868070
Ik heb uiteindelijk een Kaptein moederfiets bij de Makro gekocht, deze en volgende week in de aanbieding. Hij fiets erg fijn en is gunstig geprijst.

pi_85408995
*schop*

Ik heb een vraag, ik heb een Yepp voorzitje en moest vandaag voor het eerst door de regen....
Met een paraplu aan de hand heb ik maar gewandeld.. Ik zag iemand met een Bobike zitje en die had zo'n tent erover, die kleine zat heerlijk droog.
Maaarrr voor de Yepp heb je zoiets niet (toch?) Hoe lossen jullie zoiets op? Een regenponcho bij de Hema is nog veelste groot voor haar (maatje 62) en een regenjasje heb ik nog niet gevonden, maar dan zal ze nog steeds natte beentjes krijgen. Ben benieuwd naar jullie oplossingen!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:48:10 #239
298315 SacreCoeur
pi_85409440
Als 't goed is kun je ook gewoon een regentunnel voor de yepp gebruiken. Bijvoorbeeld èèn van Basil ofzo, er staat bij 'voor gebruik in combinatie met windscherm en kinderzitje (voorop de fiets)'
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:48:15 #240
95408 Incantrix
pi_85409445
Wij hebben eerlijkgezegd nog niet door de regen gefietst, maar wij hebben wel een regenponcho voor Stef (van de Hema dus, maatje 92 geloof ik). Scheelt wel dat Stef al in maat 80 zit alleen.. Ehm, misschien hebben ze nog oplossingen bij een fietsenwinkel ofzo? Of misschien ken je iemand met zo'n bobike-hoes (op het KDV misschien iemand?) en zou je even kunnen kijken of het ook op de Yepp past?
3!
pi_85409970
Hmmm.. Ik denk dat ik even langs de fietsenwinkel ga waar ik ook mn stoeltje en fiets heb gekocht. Misschien hebben die ook wel zo'n tunnel die ik dan even kan proberen. Vond die tunnels er altijd erg lomp en onhandig uitzien... maar na vanmiddag zie ik er heel erg het nut van in.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85410098
Ik had een Deryan voetenzak voor op de fiets, daarin zit een regencape aan vast. Die heb ik voorop altijd gebruikt met regen. Ik heb wel een bobike stoeltje overigens. Regencape vond ze wel altijd drama..als ze die niet aan wilde had ze in ieder geval wel droge beentjes ;)
Deze is dat:

Ik weet alleen niet of die op de Yepp past :?
Als ik de Yepp zo zie denk ik van wel..

Nu ze achterop zit overweeg ik nog om de achteropversie te kopen, ik vond het wel erg ideaal
pi_85410428
Mrien, volgens mij moet die prima op de yepp passen. Zou niet weten waarom niet. Handig ding, ik denk dat het voor hier ook een optie is.
Ik heb van mijn nichtje een oude regenbroek gehad en was ook van plan een poncho te gaan halen bij de hema. Wij hebben ook het geluk van een groot kind, dus dat moet dan maar lukken.
pi_85424943
Jezus, waarom nou zo'n fiets.... Dat ziet er toch niet uit?

What's next? Kort haar? Thuis lopen in een trainingsbroek (of een variant erop als het maar lekker zit.....)

Dit is dus geen bash ofzo, maar "het oog wilt toch ook wat".....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_85427696
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Jezus, waarom nou zo'n fiets.... Dat ziet er toch niet uit?

What's next? Kort haar? Thuis lopen in een trainingsbroek (of een variant erop als het maar lekker zit.....)

Dit is dus geen bash ofzo, maar "het oog wilt toch ook wat".....
Jij doet je kinderen in je fashionable handtas?

Wij gaan trouwens kijken voor een bakfiets binnenkort. Zo'n model

pi_85428036
Ik heb sinds kort een Personal Bike van Batavus, de Special Delivery 2010 in het blauw. In het begin is het wel wennen. De banden passen niet eens in de rekken van de fietsenstalling hier! En het stuur voelt aan als ik kapitein ben over een slagschip. Maar met kind in het zitje voelt het wel ontzettend solide. Nu met die zwangere buik erbij vind ik het opstappen ook maar lastig, dus ik ben er heel blij mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 19 september 2010 @ 17:43:19 #247
298315 SacreCoeur
pi_86606727
Ja omg!

Wil ik weereens de buggy drager op m'n fiets, voor de lol.
Past het niet op m'n moederfiets.. wat is dat voor iets raars?!
pi_86635156
Iemand help?
tips, ideeën.

Ik wil gewoon die buggydrager erop hebben :{w
pi_86637309
Probleem heb ik ook met mijn fiets en drager. Batavus mambo en de zapp drager. Volgens de fietsenwinkel kon hij er helaas niet aan
pi_86709837
zapp en bloom , gaat dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')