Waarom DE NEUK Marc0 Borsat0??? Moet het obfuscated worden om door de spamfilters heen te komen??quote:Vervoer naar B0rsato
Boek Nu online je zitplaats voor een Touringcar naar Marc0 B0rsato
www.TripTicket.nl
Zodra er een pauper-abo variant komt: voor 50 cent per maand de ads uit, geen verdere functionaliteit.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Neem een abo, kun je de ads uitzetten
Dat zou inderdaad een mooie deal zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zodra er een pauper-abo variant komt: voor 50 cent per maand de ads uit, geen verdere functionaliteit.
Zwijg! Je zegt het taboe-woord! Voor je het weet ben je gepermbanned!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:32 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een mooie deal zijn.
Tot die tijd adblock
Hoe doe jij dat dan? Kan je eens uitleggen?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:32 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Tot die tijd adblock
Adblock? dr zijn veel betere alternatieven johquote:Op donderdag 4 september 2008 10:32 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Tot die tijd adblock
NEEEEE NIET DOEN, DAN KRIJG JE EEN NOTE!!!1111111111111quote:Op donderdag 4 september 2008 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Kan je eens uitleggen?
Met het aanpassen van het hosts bestand of het gebruiken van een adblocker zullen de modjes niet heel blij mee zijn, denk dat je zelf even moet googlenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Kan je eens uitleggen?
Hoezo beter, voor zo ver ik weet heb ik nog niet één advertentie gezien sinds ik AdBlock heb.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Adblock? dr zijn veel betere alternatieven joh
MWah, de modjes boeit het niet zo, de eigenaar van FOK! daarintegen knikkert je zonder pardon voorgoed van FOK! af.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Met het aanpassen van het hosts bestand of het gebruiken van een adblocker zullen de modjes niet heel blij mee zijn, denk dat je zelf even moet googlen
Ik gebruik ook een combinatie hoor(natuurlijk met uitzondering van fok!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:44 schreef Klautje het volgende:
[..]
Hoezo beter, voor zo ver ik weet heb ik nog niet één advertentie gezien sinds ik AdBlock heb.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |