Klonkquote:Op donderdag 4 september 2008 06:39 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
straks met een oude dame naar het ziekenhuis, nu eerst koffie
hey DM... leuk he.. dat soort geintjesquote:Op donderdag 4 september 2008 06:49 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, een stroomgroep die eruit knalt omdat een halogeenlamp de geest geeft. En dat gebeurt dan precies in het donker, terwijl je ogen nog maar half open zijn en je half op de tast op zoek moet naar de meterkast.
Maar goedemorgen.
ben je wel gelijk wakkerquote:Op donderdag 4 september 2008 06:49 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, een stroomgroep die eruit knalt omdat een halogeenlamp de geest geeft. En dat gebeurt dan precies in het donker, terwijl je ogen nog maar half open zijn en je half op de tast op zoek moet naar de meterkast.
Maar goedemorgen.
Ach, het is weer eens wat andersquote:Op donderdag 4 september 2008 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey DM... leuk he.. dat soort geintjes
Dat wel jaquote:
hij had al een lampje aangedaan, is meestal een teken van wakkerheidquote:Op donderdag 4 september 2008 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of juist niet, als je doorslaapt en denkt dat het nog altijd donker is... of zo..
lijkt me ook dat zoiets niet zou moeten kunnen, maar je moest eens weten wat ik hier soms meemaaktquote:Op donderdag 4 september 2008 06:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders.
Maar ik vind het wel apart dat door een halogeenlamp die kapot gaat (er was een felle flits en toen niets meer) een stroomgroep uitvalt. Iets zegt me dat dat niet zou moeten kunnen.
[..]
Dat wel ja.
En nu ben ik weg, anders mis ik de trein.
en in sommige gevallen gewoon vet slaapwandelen....quote:Op donderdag 4 september 2008 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij had al een lampje aangedaan, is meestal een teken van wakkerheid
je hebt gewonnen, hier weet ik zelfs na 2 koppen koffie nog geen antwoord opquote:Op donderdag 4 september 2008 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en in sommige gevallen gewoon vet slaapwandelen....
geen probleem, ik heb ook nog 5 uur voorsprong buiten die koffie van vanochtendquote:Op donderdag 4 september 2008 07:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt gewonnen, hier weet ik zelfs na 2 koppen koffie nog geen antwoord op
wacht maar tot later op de dag, als ik op het hoogtepunt van mijn scherpte ben en jij naar je bedje verlangtquote:Op donderdag 4 september 2008 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen probleem, ik heb ook nog 5 uur voorsprong buiten die koffie van vanochtend
haha.. denk dat als ik daarnaar verlang ik er ook al in lig, want ik moet morgen om half negen met het vliegtuig mee op transport.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
wacht maar tot later op de dag, als ik op het hoogtepunt van mijn scherpte ben en jij naar je bedje verlangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |