quote:Op woensdag 3 september 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:terechte klacht!!!
ze kunnen die dierproeven ook wel op bejaarden plegen
kenne ze wel gebruike op die rimpelk#ttenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:terechte klacht!!!
ze kunnen die dierproeven ook wel op bejaarden plegen
Op dezelfde manier als hoe je dat nu doet. De hele dag op internet doorbrengen.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
ik zit soms weleens te denken, als ik bejaard ben hoe moet ik in vredesnaam de dag doorkomen?
Waarschijnlijk pis/poep je jezelf dan de hele dag onder. Da's hele een dagtaak hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
ik zit soms weleens te denken, als ik bejaard ben hoe moet ik in vredesnaam de dag doorkomen?
Met jouw grote tenen spelen?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
4 keer per dag naar de supermarkt voor 4 boodschapjes en dan bij 50% ervan die vriendelijke medewerkertjes pesten met de vraag "JONGEMAN WAAR STAAT DIT IK BEN ZO OUD EN SENIEL"quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
Dan werk je nogquote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
Of net als jij. Als kansloze lelijke retard de hele dag video spelletjes spelen en fappen op het prinsesje van de mario brothers.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als hoe je dat nu doet. De hele dag op internet doorbrengen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pis/poep je jezelf dan de hele dag onder. Da's hele een dagtaak hoor!
Gewoon, met een xbox3080 of een ps7quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, wat irriteer ik me... En toen stopte ik met lezen.
Je bent een rare mevrouw, je werkt niet, want dat is voor plebs, dus je zal wel een opleiding volgen op de kosten die opgebracht zijn door de ouderen, je weet wel, die mensen die jij uitmaakt voor seniele kutbejaarden...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, wat irriteer ik me toch mateloos aan die seniele kut bejaarden. Al-tijd voordringen in supermarkten? Hoe-zo? Zijn ze soms bang dat ze Lingo missen?
En ik ga echt niet opstaan voor die graftakken in de bus. Je blijft maar gewoon lekker thuis achter de geraniums! Je hebt heus geen toegevoegde waarde meer in de maatschappij. Wij als hard werkende en/of studerende burgers verdienen het om in de bus te zitten, plus dat wij er voor betalen, en dat tuig mag gratis want och wat zijn we oud en zielig. Nee, blijf gewoon thuis alles-verpesters.
Oh, en dan die rollators van ze. Ook gewoon overal keihard in de weg zetten! Gaan ze ff lekker beppen met de buurvrouw over dat het brood weer een cent duurder is geworden, en dat vroegah alles beter was.
Blijf gewoon fucking thuis ouwe demente tak!
Klacht: Vergrijzing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |