Je kunt me niet overtuigen met deze argumenten, sorry, maar ga eerst nog eens even naar de les maatschappijleer of zo en doe hier wat kennis op...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ooit van vergrijzing gehoord? Wij betalen nog altijd voor die bejaarden. Plus dat we onderhand tot ons 70ste door moeten werken.
En goh, dat ' werken is voor plebs' ga ik niet eens uitleggen, als je gelooft wat daar staat.
Enough.quote:
Nee hoor. Maar ik ben netjes opgevoed, dus ga ik geen bejaarde te lijf wanneer ze met hun rollators zich een weg naar voren beuken.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:29 schreef TheYoung1 het volgende:
TS laat zich aan de kassa-rij in de jumbo pwnen door bejaarden met een rollatortje!!
Mwaahahahahaaaa, loossssert!!!
Ga je grootje ff haar gezeefde papje voeren
To be honest?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:34 schreef Chanell het volgende:
[..]
Enough.
Ooit zullen zij ook 'zo' zijn, behandel je ze dan ook zo?
Lmao, oké.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
To be honest?
Ik zou ook zo zijn hoorIk zou irritant van mezelf worden en dat op eenieder botvieren.
HAHAHA SO FUNNY.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ben netjes opgevoed, dus ga ik geen bejaarde te lijf wanneer ze met hun rollators zich een weg naar voren beuken.
Ik gooi buiten gewoon die rollator het dak op. Dat leert ze wel af.
Haaa is wel een veelbelovende tegenstrijdige post van je. Nog ff en dan begin je in de super al met rollaters te gooien!!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ben netjes opgevoed, dus ga ik geen bejaarde te lijf wanneer ze met hun rollators zich een weg naar voren beuken.
Ik gooi buiten gewoon die rollator het dak op. Dat leert ze wel af.
Heerlijk, ik met alle tijd, al die gehaaste mensen irriteren, moehahahaha, en als ze gaan zuchten achter mij als ik niet opschietquote:Op woensdag 3 september 2008 23:37 schreef Chanell het volgende:
[..]
Lmao, oké.
Nou, je bent tenminste eerlijk.
Wees maar blij..dat je me zoon niet bent.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk, ik met alle tijd, al die gehaaste mensen irriteren, moehahahaha, en als ze gaan zuchten achter mij als ik niet opschiet! Nog langzamer ga ik dan worden. En dan mijn spullen aan de _zijkant_ van de band inpakken terwijl ik met mijn rollator nog in het pad sta.
Ik word een vreselijke bejaarde
In dat kader: bekijk maar eens een bejaard stel in de supermarkt die al minstens 10 jaar dag in, dag uit bij elkaar op de lip zitten. Die ergeren zich continue aan de traagheid van begrip van de ander zonder dat ze doorhebben hoeveel dingen ze zelf niet meer meekrijgen.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
To be honest?
Ik zou ook zo zijn hoorIk zou irritant van mezelf worden en dat op eenieder botvieren.
If so, dan ben je ter zijner tijd toch al dood, of ingevroren wanneer je met een of ander wetenschappelijk project meedoet.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:41 schreef Chanell het volgende:
[..]
Wees maar blij..dat je me zoon niet bent.
Ik geloof je niet, mensen op die age hebben amper door wat ze doen, dat kun je ze niet kwalijk nemen, ooit zijn wij ook zo oud.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
If so, dan ben je ter zijner tijd toch al dood, of ingevroren wanneer je met een of ander wetenschappelijk project meedoet.
Ik werk nu zelf als bijbaantje achter de kassa, dus ik weet waarover ik praat. Mensen doen het er gewoon om, écht, geloof me.
Jij werkt in... euh... de zorg? Wacht! Ja! Of je hebt op z'n minst iets met die oude besjes te doen. Ik zet er een milka reep op in!!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:44 schreef Chanell het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, mensen op die age hebben amper door wat ze doen, dat kun je ze niet kwalijk nemen, ooit zijn wij ook zo oud.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Chanell het volgende:
Nee hoor.
Ik denk mee met onze verouderde.
Ik heb het tegenovergestelde, een zoon van 10 maand.
Ik heb dus meer ervaring met oude mensen in de supermarkt. Dat is mijn laatste compromis!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Chanell het volgende:
Nee hoor.
Ik denk mee met onze verouderde.
1. Ik ben een vrouw. 2. Ouderen zijn gewoon een grote bron van irritatie voor veel mensen. 3. Gerontofiel? Nooit van gehoord. Dat zegt meer iets over jou dan mij. 4. Ik weet nog wel een vermakelijk topic over kut kinderenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef JaapB het volgende:
Als ik het goed begrijp is TS een gerontofiel. Gek op de kut van een bejaarde
Verder natuurlijk zinloos dat hij zijn eigen ouders loop af te zeiken hier!
Ja tegen disrespectvolle mensen wel jaquote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef Klautje het volgende:
[..]
Dus als je oud, vies en lelijk bent krijgt je het recht om asociaal te zijn?
Als het concept 'snelkassa' bestond dan mag jij 3 maal raden welke bevolkingsgroep zich daar dan schaart.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:49 schreef Rositaaaa het volgende:
[..]
Ja tegen disrespectvolle mensen wel ja
1 Dus een vrouw zou niet op een bejaarde kunnen vallen?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1. Ik ben een vrouw. 2. Ouderen zijn gewoon een grote bron van irritatie voor veel mensen. 3. Gerontofiel? Nooit van gehoord. Dat zegt meer iets over jou dan mij. 4. Ik weet nog wel een vermakelijk topic over kut kinderen.
Jij bent raar....quote:Op woensdag 3 september 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1. Ik ben een vrouw. 2. Ouderen zijn gewoon een grote bron van irritatie voor veel mensen. 3. Gerontofiel? Nooit van gehoord. Dat zegt meer iets over jou dan mij. 4. Ik weet nog wel een vermakelijk topic over kut kinderen.
Je noemt me een 'hij'. Over 10 jaar moet ik nog beginnen met m'n leven. Nou goed, ik heb nog nooit met dat woord te maken gehad, omdat dat soort onderwerpen me niet zo zeer interesseren. Dutroux onderwerpen.. die ga ik niet eens inkoppenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:50 schreef JaapB het volgende:
[..]
1 Dus een vrouw zou niet op een bejaarde kunnen vallen?
2 Dus jij hebt de bron van de eeuwige ouderdom ontdekt? Wees gerust, over 10 jaar ben jij ook een bejaarde
3 Kijken in een woordenboek kan geen kwaad hoor, dan snap je 1 ook meteen (en ook wat dat zegt over jou en mij;) )
4 Dutroux onderwerpen vermijd ik het liefst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |