WAT DOE JE ONAARDIG TEGEN DEEPART?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef Agiath het volgende:
WAT EEN KANKERTOPIC ZEG ONGELOFELIJK!!!!
SLOTJE
ETC.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef Agiath het volgende:
WAT EEN KANKERTOPIC ZEG ONGELOFELIJK!!!!
SLOTJE
ETC.
10 euro voor aids... koopje voor zijn aids fietsquote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
10 euro is anders best een aardige prijs hoor.
Zonde
BEFFERTON!!! maat!quote:
ik geef je 2 euro oke?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:53 schreef deepart het volgende:
[..]
BEFFERTON!!! maat!
psst fiets koppuh?
Pics or didn't happen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef deepart het volgende:
Heej.. fiets kopuh? 20 euroww
Nee junge, khoef die fiets van je niet.. met je rukhandjes.. op die handvate, ga je hoofd wassen, met je baard.. met beestjes.. met je poephoofd.. Ga schoonvegen dan.. aan een dakloze krant..
10 euro dan..?
Heb je stront in je oren?... Ohh sorry man, wist ik niet..
Altijd vriend, die huisloze smeren je een fiets aan man.. Een vieze fiets..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:11 schreef Han_som_reiste het volgende:
[..]
Pics or didn't happen.howw moet jij je grote mond dichthouden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
skiet je DOOWD
ja... skiet je DOOD!!
godverdegodver...
OWW JONGE
NIET DOEN JONGE
NU WEG LOPEN JONGE>>
JE WEET HETOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
wat skied hij tegen een boom aan danquote:Op woensdag 3 september 2008 23:13 schreef deepart het volgende:
[..]
howw moet jij je grote mond dichthouden...
skiet je DOOWD
JE WEET HET
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |