eruit snijdenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef sc00p het volgende:
Op m'n knie en het gaat maar niet overgeen idee hoe het komt..
Krabben heeft geen zin, het wordt alleen maar erger..
Iemand tips?
En dan in een bak accuzuur springenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kan je nog beter je knie eraf zagen
Nee het is geen muggenbult, ik heb een spijkerbroek aan, het is nu net 5 min begonnen en ik ben al een aardige tijd wakker enzquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Metalfrost het volgende:
mug·gen·bult (de)
1 zwelling ten gevolge van de steek van een mug
De rest zoek je zelf maar uit.
Vervoer naar B0rsatoquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef sc00p het volgende:
Ik heb geen cancer
Maar ff serieus help me want het is nu echt te erg
En dan je andere knie eraf zagen!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan in een bak accuzuur springen
Je broek wassen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef sc00p het volgende:
[..]
Nee het is geen muggenbult, ik heb een spijkerbroek aan, het is nu net 5 min begonnen en ik ben al een aardige tijd wakker enz
Niet voordat je eerst een slok hebt genomenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En dan je andere knie eraf zagen!!
Uiteraard wel een filmpje van makenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet voordat je eerst een slok hebt genomen
TNTquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef Metalfrost het volgende:
Het komt door je Yamaha Neos met een Technigas{?} uitlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |