Probleem is bekend bij EA, als je het topic had doorgelezen was je erachter dat je niet de enige bent.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:30 schreef VeerMans het volgende:
In het opstartscherm waar je een account moet maken krijg ik: "De registratiesleutel die is gebruikt voor de installatie van dit spel kan niet worden bevestigd"
Is mijn regkey niet goed ofzo? Ik heb er toch echt 55 euro voor afgetikt
Ik kon gisteren ook niet inloggen, maar vanochtend (rond half 10) ging het prima. Had al wel een account van de trial.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voorlopig is er denk ik nog geen oplossing voor de inlogproblemen, EA kennende. Maar offline spelen geeft denk ik ook genoeg bevrediging, zeker in een eerste game.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef Droomert het volgende:
Als vriendlief zo thuis komt, even hem Spore laten halen.
* Droomert ziekjes is.
de geforce 4 serie ondersteund alleen pixel shader 1.3 en niet 2.0, wat vereist isquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:24 schreef Mestras het volgende:
Ik heb het spelletje Spore alleen ik heb een probleem als ik het spel opstart zegt die dat mijn videokaart niet goed is. Want ik dacht volgens de systeemeisen van Spore dat het moest kunnen.
Dit is mijn vidkaart:
NVIDIA GeForce 4 TI 4200 with AGP8X
128 MB
Wat moet ik doen help!
maar het beantwoord wel zijn vraagquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef Cerberi het volgende:
dat zal niet het antword zijn waar hij op wachtte ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |