Ik heb 65 euro voor de Galactic betaald.quote:
- doe maar niet -quote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef Tournesol het volgende:
wat kost spore eigenlijk?
Dat is gewoon een random event.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:57 schreef DetoiX het volgende:
even vanuit amerikaans forum gekopieerd. ( mijn eigen impressie dus)
wat een top spel:
[..]
Met andere woorden wat ik dus nog niet wist is dat elke planeet echt iemand bespeeld en je dus echt door andere aangevallen.
Wat ik me nu dus afvraag als dat zo is dan kan iemand toch ook je planeet vernietigen?
Denk dat er weinig verschil tussen zal zijn. Meer bedoeld als een soort alternatieve save-game selectie.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
In het beginscherm kan je kiezen tussen 6 planeten. Wat is dan het verschil tussen die zes?
Voorlopig heb je nog mazzel dat er geen mod is die dit topic (vaak) leest.quote:
Als je dat wil, mag je dat doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef Niara het volgende:
<heb hem nu eindelijk.. geïnstalleerd.. zelfs gevonden (danku voor de spelverkennertip!)
het enige probleem dat ik nu nog heb is het gedoe met accounts..
ik wil mn creature creator account maar meh, hij doet vervelend. Ik geef de servers maar de schuld..
Is het trouwens een idee om FAQ als hoe het spel op te starten in de OP te plkaatsen?
eh.; geen enkele ervaring mee whatsoever.. misschien zal ik het eens proberen als ik klaar ben met geirriteerd zijn door Sporequote:Op donderdag 4 september 2008 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je dat wil, mag je dat doen.
De link naar de fokwiki staat in de OP zelf.
Hoezo dat? Ik link gewoon naar een pagina?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voorlopig heb je nog mazzel dat er geen mod is die dit topic (vaak) leest.
Inderdaad, is soms wel erg lastig. Heb de help eens gelezen maar idd.. je moet op het ritme letten en hun prestatie evenaren of overtreffen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb hem ook, maar ligt het aan mij of gaat dat 'allies worden' heel moeilijk? Die simpele wezentjes zijn makkelijk allies, maar eentje die zo'n 'verbaasd'-status heeft is gewoon niet te doen.
Het gaat er toch om dat je op hun ritme meespeelt, of niet?
en hoe doe je dat? ik klik gewoon, en de meter loopt XDquote:Op donderdag 4 september 2008 21:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad, is soms wel erg lastig. Heb de help eens gelezen maar idd.. je moet op het ritme letten en hun prestatie evenaren of overtreffen.
goedkoopste e-winkel in NL is www.dvdoutlet.nl en daar kost in inclusief verzenden ~41 euroquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik heb 65 euro voor de Galactic betaald.![]()
Maar volgens mij is de goedkoopste normale versie 35 euro op ehm.. een of andere e-winkel?
Ja idd.. mijn taktiek was ook gewoon klikken. Dan voer je denk ik je primaire actie uit, en dat was bij mij zingen. Maar volgens mij als je in hun ritme meedanst, zingt enz. dat je dan meer punten scoort. Nouja, ik weet het eigenlijk niet. Ik doe maar wat.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
en hoe doe je dat? ik klik gewoon, en de meter loopt XD
yup, hier ook; mede omdat ik geen zin had de tutorial helemaal goed door te nemen...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd.. mijn taktiek was ook gewoon klikken. Dan voer je denk ik je primaire actie uit, en dat was bij mij zingen. Maar volgens mij als je in hun ritme meedanst, zingt enz. dat je dan meer punten scoort. Nouja, ik weet het eigenlijk niet. Ik doe maar wat.
Als je ze aanraakt, ga je toch al dood? Dat is tenminste wat ik begreep.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Maisnon het volgende:
Schijnbaar kun je die epic creatures vermoorden, iemand al een poging gedaan?
...in de creature fase...
Omg dat filmpje ziet er veel cooler uitquote:Op donderdag 4 september 2008 20:57 schreef ethiraseth het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5748685702138041968&vt=lf&hl=de
Deze video laat Spore zien zoals het ergens in 2005/2006 werd getoont. Dit terugziend is hetgeen we gekregen hebben helemaal om te huilen. Het spel had zo bizar veel potentie, en wat we krijgen is een verschrikkelijke afzwakking ervan.
Op het moment dat je naar de tribal fase kan heb je zo'n 100 health. Dat kan je wel iets upgraden maar is nutteloosquote:Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef Bensel het volgende:
jij hebt euhm, iets van 30 health in creature fase, en je valt die epics aan, die 1000 health hebben. Iets zegt me dat je toch heel vaak dood zult gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |