Bedankt, dat is een nette prijs, doch ietsje te ouderwets.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef Superfast het volgende:
Is dit misschien iets?
http://link.marktplaats.nl/191274630
Was toevallig op marktplaats.nl iets aan het zoeken en heb ff gekeken voor je
Veel van dat oude spul is inmiddels collectible geworden (net als Dinky toys enz) denk daarom zo duur.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bedankt, dat is een nette prijs, doch ietsje te ouderwets.
Ik kijk zelf ook geregeld op MP etc, maar wat mensen daarvoor 20-30 jaar oud spul durven te vragen!
Ik ga geen nieuwprijzen betalen voor oud en mogelijk niet meer helemaal compleet spul.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef TheFrankey het volgende:
http://link.marktplaats.nl/190560840
Je bedoelt rails? Wees eens specifieker svp?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:15 schreef Prowl het volgende:
Ik heb nog een hele hoop blauwe baan delen maar zelf geen trein, interesse?
Ik vind 70 euro voor een 2ehands trein behoorlijk duur als je ziet wat je tegenwoordig nieuw kan kopen:quote:Op donderdag 4 september 2008 18:06 schreef Superfast het volgende:
http://link.marktplaats.nl/191295291
Wat vind je daarvan?
Compleet en met verlichting (in vergelijking met andere aanbieders) is 70 euro niet duur toch?
die heeft ook geen motortjequote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bedankt, dat is een nette prijs, doch ietsje te ouderwets.
Ik kijk zelf ook geregeld op MP etc, maar wat mensen daarvoor 20-30 jaar oud spul durven te vragen!
Ik dacht ook dat alles bewaard had, maar ik kan slechts een deel terugvindenquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:20 schreef T42 het volgende:
[..]
die heeft ook geen motortje
maar dat is het met lego als je het koopt blijft het redelijk waardevast heb al me oude lego ook nog
Het hoeft ook niet compleet te zijn, er zijn zat mensen die een bak met verschillend spul hebben waar allemaal geen complete modellen van te bouwen zijn. Soms hebben mensen geen ruimte meer om vanalles te bewaren of beseffen ze gewoon niet dat ze het spul beter kunnen bewaren. Een jochie van 16 vind Lego waarschijnlijk stom kinderspul en kan de centen beter gebruiken voor scooter, beltegoed, peuken en bier.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom koop je het gewoon niet nieuw? Of maakt Lego geen treinen meer. (heb de laatste 15 jaar niet gevolgd)
Je moet je er gewoon bij neerleggen
-dat LEGO wereldwijd super populair is.
-dat het echt verzameld wordt
-dat het daarom duur is (ok voor verzamelspul geldt wel dat het echt dure, daaruit bestaat dat alles nog in superstaat is, met doos, boekjes en dus niet met een hele kinderjeugd aan speelgebruik)
-dat oude treinen vroeger ook al duur waren 159,- 199,- gulden in de jaren 80, ik kreeg er dus nooit eentje.. Er zijn er niet zoveel verkocht. De meeste kinderen moesten het met autootjes doen en kleine doosjes van 12,99 met af en toe eens een politiestation. Die treinen die wel verkocht zijn, zijn dus nu OF kapotgespeeld OF super zeldzaam en duur.
Reken maar dat die schatkist er al is. Ik heb inmiddels een flinke berg bij elkaarquote:- 5 jaar is wel wat jong voor een dure lego trein. waarom wacht je niet een paar jaar? Hij zal zich nu nog best vermaken met houten treinen. Ondertussen je ogen openhouden en dan kom je wel eens een partij Lego tegen.
- Ik heb wel voor familieleden in het verleden Lego per kilo gekocht op ebay. Echt partijen van 10-jaar-aankopen in een gezin met 4 kinderen, nieuwprijs duizenden guldens, voor ¤100,- of zo. Het kan best, maar je krijgt dan waar je voor betaald.: Een ton vol onderdelen. Verwacht geen complete trein, maar voor een kind is het een SCHATKIST en veel leuker dan 1 trein.
Succes
worden nog gemaakt jah maar dat zijn hele andere dan jare 70. jare 80 was al anders en jare 90 was al helemaal anders.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom koop je het gewoon niet nieuw? Of maakt Lego geen treinen meer. (heb de laatste 15 jaar niet gevolgd)
Zwolle? Wat is daar dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:03 schreef div-er het volgende:
Hee Ed, ga je naar Zwolle? Van horen zeggen staan daar ook handelaren met rest en 2dehands.
Ik dacht dat jij een die-hard Lego freak wasquote:
Heb precies hetzelfde met dat batterijen wagonnetje. Volgens mij zelfs zo erg dat dat karretje is weggegooid.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat alles bewaard had, maar ik kan slechts een deel terugvinden
Ik heb ook die ouderwetsche 4v treinmotor, alleen is het batterijbakje helemaal verkankerd van binnen, batterijen zaten er tig jaar in en hadden een hele groene baard, samen met de rest van het binnenwerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |