Als Bart gekozen wordt door de kijkers, Anouk toch zo als door haar met de productie is afgesproken, ook vertrekt.
Als Anouk gekozen wordt heeft Bart openlijk verklaart dat hij ook het BB huis verlaat. Waarom? Omdat hij op het standpunt staat dat iemand die besloten heeft weg te gaan, niet mee mag doen aan nominatie en stemming. De keuze van de groep heeft duidelijk maakt dat in zijn ogen, hij(Bart) de gene is die dient te vertrekken. Eigenlijk is hij de enige genomineerde.
De uitslag is dus nu al bekent.
Daarbij komt dat Bart nu zonder gezichtsverlies naar Sabine toe kan. Hij is de winnaar zonder eindprijs. Hij maakt duidelijk dat de reglementen met voeten worden getreden.
Ben trouwens wel blij dat je er weer bijbent , altijd zinnige stukjes .......
BART WEG !!!
In beide gevallen, dus, Tanjalies, krijgt VOO hier de kans om Martin of Sabine spoedig terug te plaatsen in de bewoners-groep: er komt dus donderdag sowieso naast een 'gestemd' vertrek, ook een 'vrijwillig vertrek'.
Een situatie dus, die VOO zó goed uitkomt, dat de verdenking bij mij rijst, dat ze er de hand in hebben. Iig. heeft Rolph zoiets met zijn uitspraak al voorbereid...
De vraag is alleen nog: in welke volgorde, Martin eerst of Sabine eerst ?
Zou het nederlandse publiek nou NOG niet doorhebben dat ze donderdag 'voor janjoker bellen' ? Ik bedoel: zelfs een bewoner wijst hen nu daarop (Bart).
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 November 1999).]
De irritatiefactor wordt in elk geval een stuk lager als Barf eruit is.
Ik ben echt de hele tijd al uit alle macht deze overbodige belronde aan het negeren, en dat hou ik nog wel even vol! Beetje logisch nadenken maakt het wel stemmen tot een actie van geldverkwisting door de achteloze beller.
Ergens kan ik het gevoel niet onderdrukken dat er toch hele hordes achteloze bellers de telefoon zullen oppakken om naar Veronica te bellen deze week.
Ik vermoed tevens dat de resultaten wederom in percentages bellers zullen worden vermeld in de show van Rolf donderdag. Lang geleden deden ze dat nog in concrete aantallen bellers. Zeggen dat er een derde van de bellers voor Bart belde klinkt nou eenmaal beter dan 'twee van de zes achteloze bellers hebben op Bart gestemd'.
Mocht je donderdag bij die zes zitten: schaam je!
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 November 1999).]
quote:
op 11-22-1999 om 03:29 PM schreef BadGirl het volgende:
Hahahaha! Dat zou pas lachen zijn: Bart weg en Sabine terug!De irritatiefactor wordt in elk geval een stuk lager als Barf eruit is.
Ehm, BadGirl: Sabine is op zich ook een flinke irritatiefactor hoor. Ik hoop dat zij dan terugkomt en het hele gejen van den Bart overneemt.
Nog een vraagje voor Tanjalies, hoe kijk jij tegen de openlijke schending van de regels ten behoeve van het behoud van Anouk in het BB huis aan? Blij dat je er weer bent.
Ondertussen zullen de kranten deze page toch wel gebookmarkt hebben (mag ik hopen) dus aan hun de taak om alle onwetende kijkers in te lichten. Ik bel iig principieel niet.
De media was zeer lauw over het feit vorige week met de DBK scene met Anouke en de deal die gemaakt werd
Het publiek belt toch wel zoals de fanclubs of de personen die denken kans te maken op de breedbeeld tv
Ik heb de illusie niet dat wij de Nederlanders op andere gedachten kunnen brengen maar hiermee wil ik dus niet zeggen dat deze geld inname terecht is
quote:
op 11-22-1999 om 03:32 PM schreef JayBee het volgende:
Ehm, BadGirl: Sabine is op zich ook een flinke irritatiefactor hoor. Ik hoop dat zij dan terugkomt en het hele gejen van den Bart overneemt.
Da's waar JayBee, zij is ook een HELE hoge irri-factor. Het was leuk geweest als ze met zijn 2-en waren vertrokken indertijd.
Ach, wie is er eigenlijk nog wel leuk daar???
Dus...hij blijft
Ik heb het idee dat er wel het een en ander met de bewoners wordt besproken! Zeker na het laten openstaan van een van de microfoons in de regie kamer, zullen ze zeker wat consessies hebben moeten doen om ze weer te bedaren.
De bewoners wisten ook dat het programma het goed deed etc etc.
Waarschijnlijk is er al lang een gesprek geweest met de bewoners en de makers van de bestbekeken TV flop!
Ze hebben volgens mij nog een nieuwe omroepster nodig bij V Julia is een beetje aan het uitzakken dus misschien krijgen we er nu een "omroepster WANNABEE" in BB!?
quote:
op 11-22-1999 om 03:19 PM schreef Moor het volgende:
Welcome back again, Tanjalies
<..>
De vraag is alleen nog: in welke volgorde, Martin eerst of Sabine eerst ?
Lost me there Moor, hoezo moeten er 2 terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |