abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222388

De a.s. belronde is overbodig omdat;

Als Bart gekozen wordt door de kijkers, Anouk toch zo als door haar met de productie is afgesproken, ook vertrekt.

Als Anouk gekozen wordt heeft Bart openlijk verklaart dat hij ook het BB huis verlaat. Waarom? Omdat hij op het standpunt staat dat iemand die besloten heeft weg te gaan, niet mee mag doen aan nominatie en stemming. De keuze van de groep heeft duidelijk maakt dat in zijn ogen, hij(Bart) de gene is die dient te vertrekken. Eigenlijk is hij de enige genomineerde.

De uitslag is dus nu al bekent.

Daarbij komt dat Bart nu zonder gezichtsverlies naar Sabine toe kan. Hij is de winnaar zonder eindprijs. Hij maakt duidelijk dat de reglementen met voeten worden getreden.

pi_222389
Tanjalies,
Welkom terug
Dit wat jij nu geschreven hebt, dat spookte ook door mijn hoofd. Dezelfde gedachte gang.
Maar voor diegene die toch nog twijfelde of ze zouden bellen of niet( die mensen zijn er toch nog!) heb je het goed verwoord waarom ze niet moeten bellen
Thanks
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_222390
Het bewijs is geleverd , Tanjalies werkt bij Big Brother ! beloven dat je nooit meer terugkomt maar dit is alweer de 2e keer !!

Ben trouwens wel blij dat je er weer bijbent , altijd zinnige stukjes .......

BART WEG !!!

pi_222391
Welcome back again, Tanjalies

In beide gevallen, dus, Tanjalies, krijgt VOO hier de kans om Martin of Sabine spoedig terug te plaatsen in de bewoners-groep: er komt dus donderdag sowieso naast een 'gestemd' vertrek, ook een 'vrijwillig vertrek'.
Een situatie dus, die VOO zó goed uitkomt, dat de verdenking bij mij rijst, dat ze er de hand in hebben. Iig. heeft Rolph zoiets met zijn uitspraak al voorbereid...
De vraag is alleen nog: in welke volgorde, Martin eerst of Sabine eerst ?

Zou het nederlandse publiek nou NOG niet doorhebben dat ze donderdag 'voor janjoker bellen' ? Ik bedoel: zelfs een bewoner wijst hen nu daarop (Bart).

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 November 1999).]

pi_222392
Tanjalies, raak, en welcome back

boycotten die hap dus!!

Ik ben online
pi_222393
Eens met alle voorgaande reacties. Niet te geloven, ik heb er even niet de juiste woorden voor, maar jullie hebben voorlopig verwoord wat ik voel t.a.v. de belronde.
  maandag 22 november 1999 @ 15:29:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222394
Hahahaha! Dat zou pas lachen zijn: Bart weg en Sabine terug!

De irritatiefactor wordt in elk geval een stuk lager als Barf eruit is.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_222395
Jullie weten dus al wie er genomineerd zijn? Er zijn er twee genomineerd en dat zijn de twee twintigers A en B?

Ik ben echt de hele tijd al uit alle macht deze overbodige belronde aan het negeren, en dat hou ik nog wel even vol! Beetje logisch nadenken maakt het wel stemmen tot een actie van geldverkwisting door de achteloze beller.

Ergens kan ik het gevoel niet onderdrukken dat er toch hele hordes achteloze bellers de telefoon zullen oppakken om naar Veronica te bellen deze week.

Ik vermoed tevens dat de resultaten wederom in percentages bellers zullen worden vermeld in de show van Rolf donderdag. Lang geleden deden ze dat nog in concrete aantallen bellers. Zeggen dat er een derde van de bellers voor Bart belde klinkt nou eenmaal beter dan 'twee van de zes achteloze bellers hebben op Bart gestemd'.

Mocht je donderdag bij die zes zitten: schaam je!

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_222396
quote:
op 11-22-1999 om 03:29 PM schreef BadGirl het volgende:
Hahahaha! Dat zou pas lachen zijn: Bart weg en Sabine terug!

De irritatiefactor wordt in elk geval een stuk lager als Barf eruit is.

Ehm, BadGirl: Sabine is op zich ook een flinke irritatiefactor hoor. Ik hoop dat zij dan terugkomt en het hele gejen van den Bart overneemt.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

maandag 22 november 1999 @ 15:35:00 #10
627 Willy
Koekenbakker
pi_222397
Ze gaan Sabje er echt niet terug in stoppen!
Het is veel te goed voor de exposure van BB wanneer die twee samen in allerlei programma's verschijnen!
En ze kunnen weer een heleboel reclame's maken met die twee.
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_222398
kunnen we dit aan andere media duidelijk maken, zodat de rest van nederland ook de telefoon met rust laat? Zijn er kranten die dit op willen pikken?

pi_222399
Ik kijk ff een tijdje niet en kom terug met dit bericht. Onmiddelijk gekeken wat Bart nu precies heeft gezegd en dat blijkt vrij duidelijk. Nu is Bart niet 1 van degenen die gaat dralen en terug komt op zijn beslissing. Daar lijkt hij mij de persoon niet naar , maar hij heeft dit natuurlijk wel gezegd in een emotionele opwelling na zijn zoveelste nominatie. Hoe zou hij zijn mede bewoners nog meer kunnen irriteren dan hij nu al doet door gewoon te blijven. Waarschijnlijk beseft hij niet dat het publiek, althans hier, hem steeds meer gaat waarderen.
Ik zou hem nog meer waarderen wanneer hij voet bij stuk blijkt te houden. Dat is tenminste andere koek dan Ruud ('ik stap eruit als ik merk dat mijn dochtertje het moeilijk heeft') Karin(' ik wil met Sinterklaas thuis zijn') of Anouk ('zo vaak'). Nu ja, mijn stem krijgen ze niet maar het dreigt wel weer veel saaier te worden.

Nog een vraagje voor Tanjalies, hoe kijk jij tegen de openlijke schending van de regels ten behoeve van het behoud van Anouk in het BB huis aan? Blij dat je er weer bent.

Ondertussen zullen de kranten deze page toch wel gebookmarkt hebben (mag ik hopen) dus aan hun de taak om alle onwetende kijkers in te lichten. Ik bel iig principieel niet.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

maandag 22 november 1999 @ 15:44:00 #13
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_222400
Sabine is door het "publiek" met een zeer groot percentage er uit gestemd. Als zij er weer in komt bedondert VOO het publiek toch wel heel erg. Hoewel, zij doen niet anders.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  maandag 22 november 1999 @ 15:51:00 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222401
het is een zeer nobel streven om het Nederlandse publiek te wijzen op het feit dat deze belronde totaal overbodig is

De media was zeer lauw over het feit vorige week met de DBK scene met Anouke en de deal die gemaakt werd

Het publiek belt toch wel zoals de fanclubs of de personen die denken kans te maken op de breedbeeld tv

Ik heb de illusie niet dat wij de Nederlanders op andere gedachten kunnen brengen maar hiermee wil ik dus niet zeggen dat deze geld inname terecht is

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 22 november 1999 @ 15:57:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222402
quote:
op 11-22-1999 om 03:32 PM schreef JayBee het volgende:

Ehm, BadGirl: Sabine is op zich ook een flinke irritatiefactor hoor. Ik hoop dat zij dan terugkomt en het hele gejen van den Bart overneemt.

Da's waar JayBee, zij is ook een HELE hoge irri-factor. Het was leuk geweest als ze met zijn 2-en waren vertrokken indertijd.
Ach, wie is er eigenlijk nog wel leuk daar???

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 22 november 1999 @ 16:00:00 #16
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222403
Bartheeft toch al een keer eerder gedreigd met weggaan? En toen is ie ook niet gegaan.

Dus...hij blijft

maandag 22 november 1999 @ 16:13:00 #17
627 Willy
Koekenbakker
pi_222404
Misschien neemt hij dan eindelijk de kaasschaaf mee!

Ik heb het idee dat er wel het een en ander met de bewoners wordt besproken! Zeker na het laten openstaan van een van de microfoons in de regie kamer, zullen ze zeker wat consessies hebben moeten doen om ze weer te bedaren.
De bewoners wisten ook dat het programma het goed deed etc etc.
Waarschijnlijk is er al lang een gesprek geweest met de bewoners en de makers van de bestbekeken TV flop!
Ze hebben volgens mij nog een nieuwe omroepster nodig bij V Julia is een beetje aan het uitzakken dus misschien krijgen we er nu een "omroepster WANNABEE" in BB!?

The only thing we have to fear is FEAR itself
  maandag 22 november 1999 @ 16:16:00 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222405
aardig staaltje cross posting
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_222406
Eh ja, Bart had al met zijn en Saboines nominatie gedreigd met opstappen, maar ik dnek dta het toen ook voornamelijk kwam vanwege zijn verliefdheid. Ik ben benieuwd wat ie gaat doen
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_222407
Lieve kindertjes. De belronde is NIET overbodig natuurlijk. Simpel redenerend zou je kunnen denken dat de uitslag al duidelijk is en dat daarom het nederlandse publiek beter het geld in de zak kan houden. Maar dat is zoals ik al zei de simpele redenering, die helemaal uitgaat van het Big-Brother concept. De belrondes daarentegen zijn gebaseerd op het Call TV concept gebaseerd. De beller koopt voor pakweg fl 3,50 een lootje in een loterij waarin hij een Sony Breedbeeld TV kan winnen. Maar om te voorkomen dat dit kansspelletje ook formeel als kansspel wordt aangeduid moeten de deelnemers een prestatie leveren. En of dat nou het antwoord op de vraag wat de hoofdstad van Nederland of wie eruit gestemd wordt maakt dan natuurlijk niet uit. (voor de echte leken, vanavond na de BB-herhaling de TV even laten aanstaan)
pi_222408

Ha die Tanjalies (ook wel bekend als de Bettine Vriesekoop van Fok!), je hebt helemaal gelijk. Overigens betwijfelen wij of Bart de daad bij het woord zal voegen: aangezien hij al die andere bullshit-regels van VOO óók gepikt heeft, zal hij nu toch zeker geen stampij maken? Ja, tenzij hij sowieso liever vertrekt (en DAT denken wij) - dan kan hij met opgeheven hoofd, als een ware held (een strijder tegen het kwaad!) van het toneel verdwijnen.
Een schizofreen is nooit alleen
  maandag 22 november 1999 @ 19:32:00 #22
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_222409
een gevaarlijke stelling: als veel mensen denken dat Bart toch niet gekozen gaat worden, en dus niemand gaat bellen, is het theoretisch mogelijk dat alleen de Bart haters bellen (ze zijn er wel, maar niet veel).
theoretisch kan het dus zo zijn dat Bart dan van het Nederlandse publiek de meeste stemmen krijgt.
En dat kan toch zeker niet de bedoeling zijn. Als Bart weg is, wat blijft er dan nog van over? Iedereen doet zonder problemen een nieuwe molton om zijn matras. Gezellig hoor.
Dus, misschien toch even 3,50 er aan besteden om te voorkomen dat de komende weken BB een zachte dood sterft?
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 22 november 1999 @ 20:28:00 #23
242 Pinball
Electric Monk
pi_222410
quote:
op 11-22-1999 om 03:19 PM schreef Moor het volgende:
Welcome back again, Tanjalies
<..>
De vraag is alleen nog: in welke volgorde, Martin eerst of Sabine eerst ?

Lost me there Moor, hoezo moeten er 2 terug?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')