quote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
over een paar jaar lach je ze uit als het midden in de zomer valt, dan mogen ze keilang niet eten
dat had mohammed eerder moeten bedenken toen hij z'n snikkel in een negenjarig meisje stak. eigen schuldquote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
over een paar jaar lach je ze uit als het midden in de zomer valt, dan mogen ze keilang niet eten
Lol ik lach ze nu al uit.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Tussen zonsopgang en zonsondergang niet nee, maar dat is toch wel te overbruggen als je jezelf 's avonds en 's nachts volpropt?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is niet aardig. Ik lach zwakzinnigen toch ook niet uit?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:23 schreef First het volgende:
[..]
Lol ik lach ze nu al uit.
Moslims![]()
Christenen![]()
Hindoe's
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. Ik lach zwakzinnigen toch ook niet uit?
Ja maar dat niet drinken gaat toch knap lastig worden als het straks eens een mooie zomer is.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tussen zonsopgang en zonsondergang niet nee, maar dat is toch wel te overbruggen als je jezelf 's avonds en 's nachts volpropt?
zze mogen toch water drinken?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja maar dat niet drinken gaat toch knap lastig worden als het straks eens een mooie zomer is.
Ja, maar geen bierquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:24 schreef Misstique het volgende:
Hoezo denken ze interessant te zijn? Verklaar jezelf eens nader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |