Perfect voor een flinke hondquote:Op woensdag 10 september 2008 19:38 schreef Gwywen het volgende:
Wat is dit nou toch voor gedrocht?
Volgens mij kun je daar niet eens lekker in zitten/liggen. Dat gladde leer, daar glibber je zo uit!
Link
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef Maringo het volgende:
Mooi rood is niet lelijk
[ afbeelding ]
tot in de keuken.
[ afbeelding ]
Oeh! Mozaiekvloertjequote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Perfect voor een flinke hond.
Handige locatie voor de kraan en douchekop trouwens:
[ afbeelding ]
Nou nee, zo opmerkelijk zijn ze namelijk nietquote:Op woensdag 10 september 2008 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weet niet of deze al eens voorbij gekomen zijn:
Jap en wel eentje uit de jaren 70/80quote:Op woensdag 10 september 2008 11:19 schreef verita het volgende:
Kan iemand vertellen wat dat ding is links? Een soort van opklapbed?
[ afbeelding ]
Link
Hieruit concludeer ik dat jij je huis ook als een woonwagen hebt ingericht.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:36 schreef flipsen het volgende:
Nou nee, zo opmerkelijk zijn ze namelijk niet
Die muurquote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Niara het volgende:
En om een of andere reden laten de foto's me in de steek![]()
Wij hebben precies die kleur! Maar niet van die grote blokken, gewoon een gladde muur.quote:
Oh, die kerkquote:Op donderdag 11 september 2008 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waar laten we de vogel? Ach hang maar aan de muur, plantje erbij, klaar....
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het huis al veel langer te koop staat, maar volgens funda pas 3 dagen.
Die beeldentuin: nouveau kitsch, zullen we maar zeggenquote:
Waarschijnlijk heeft de verkopende partij dan een andere makelaar in de arm genomen (aangezien de vorige makelaar het niet verkocht kreeg), en die maakt dan natuurlijk weer zelf een nieuwe funda entry aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het huis al veel langer te koop staat, maar volgens funda pas 3 dagen.
Pas op voor de leeuw![]()
[ afbeelding ]
linkje
...die schuin tegen de muur aanleunt.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef _Arthur het volgende:
Opvallender is de tv van 2 bij 1.5meter.
Lijkt me een superhuis, jammer dat de buurt wat minder is.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldig huis verder! (* Gwywen rent naar de sigarenboer om een staatslot te kopen)quote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik dat nou goed alleen een touw om in /uit dat bed te komen????
Linkje
Ik denk dat ik voor de hypotheek ook een sponsor nodig heb.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:36 schreef verita het volgende:
[..]
Oh, die kerkIk zeg het niet gauw maar hiervoor zou ik mijn stulp wel willen ruilen. Die ramen, dat licht, die hoge plafonds. En dan wel even een sponsor zoeken voor de stookkosten, he?
[..]
Lijkt me lastig het bed verschonenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
De buurt valt reuze mee hoor, heb zelf een jaar of drie een paar straten verderop gewoond.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijkt me een superhuis, jammer dat de buurt wat minder is.
Vertel, wat is er opvallend aan de keuken?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef Maringo het volgende:
Maar wat mij meer opviel in dit huis was de keuken:
[ afbeelding ]
Wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef Rottdog het volgende:
Hoeveel stopcontacten?
[ afbeelding ]
Wel 8![]()
Klik
Heb jij ze ook allemaal zo in het zicht zitten?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef verita het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan?
Tel even mee:koelkast (met vriezer --> dan nog 1 extra) wasmachine droger afwasmachine ovenfunctie van het (gas)fornuis magnetron koffiezetter, senseo, whatever waterkoker
Dat zijn er al acht. Je moet maar nooit in mijn keuken komen kijken
Neuh.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb jij ze ook allemaal zo in het zicht zitten? ....
Ik wel. Waarom niet? Sommige mensen hebben zelfs hun frituurpan er staan. Volgens de laatste nen-normen mag je geen twee stroomvreters op dezelfde groep aansluiten. Zoals duidelijk te zien is, dat de boel er later bijgemaakt is. Dat zal een doel hebben gehad, denk ik dan.quote:EN op de foto's bij dit huis is te zien dat er elders een keuken staat. Het zou eerder een bijkeuken zijn. Ik zet daar geen koelkast, oven, magnetron, koffieapparaat of waterkoker neer...
Behalve oerlelijk?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Vertel, wat is er opvallend aan de keuken?
Rood tapijt is vrij klassiek zeker voor op een trap, het komt veel voor, vooral bij ouderen. Mijn huis zat vol met rood pluis langs de randen van de vloer toen ik het kocht.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef Maringo het volgende:
Rood lijkt in te zijn bij een bepaald soort mensen. Ik had eerder deze pagina al zoiets gepost, eerste huis wat ik aanklik op Funda... nog meer rood tapijt o_O
Zit er daar nou wel of geen deur in de badkamer?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |