Vertel, wat is er opvallend aan de keuken?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef Maringo het volgende:
Maar wat mij meer opviel in dit huis was de keuken:
[ afbeelding ]
Wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef Rottdog het volgende:
Hoeveel stopcontacten?
[ afbeelding ]
Wel 8![]()
Klik
Heb jij ze ook allemaal zo in het zicht zitten?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef verita het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan?
Tel even mee:koelkast (met vriezer --> dan nog 1 extra) wasmachine droger afwasmachine ovenfunctie van het (gas)fornuis magnetron koffiezetter, senseo, whatever waterkoker
Dat zijn er al acht. Je moet maar nooit in mijn keuken komen kijken
Neuh.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb jij ze ook allemaal zo in het zicht zitten? ....
Ik wel. Waarom niet? Sommige mensen hebben zelfs hun frituurpan er staan. Volgens de laatste nen-normen mag je geen twee stroomvreters op dezelfde groep aansluiten. Zoals duidelijk te zien is, dat de boel er later bijgemaakt is. Dat zal een doel hebben gehad, denk ik dan.quote:EN op de foto's bij dit huis is te zien dat er elders een keuken staat. Het zou eerder een bijkeuken zijn. Ik zet daar geen koelkast, oven, magnetron, koffieapparaat of waterkoker neer...
Behalve oerlelijk?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Vertel, wat is er opvallend aan de keuken?
Rood tapijt is vrij klassiek zeker voor op een trap, het komt veel voor, vooral bij ouderen. Mijn huis zat vol met rood pluis langs de randen van de vloer toen ik het kocht.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:12 schreef Maringo het volgende:
Rood lijkt in te zijn bij een bepaald soort mensen. Ik had eerder deze pagina al zoiets gepost, eerste huis wat ik aanklik op Funda... nog meer rood tapijt o_O
Zit er daar nou wel of geen deur in de badkamer?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:39 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik dat nou goed alleen een touw om in /uit dat bed te komen????
Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |