Hm, wel een klassiek geval van nadenken.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:24 schreef Pollewoppie het volgende:
Zit ik lekker op de bank te chillen met een peuk in mien bakkes, zie ik een collectant naar de deur komen, dus ik met de peuk in men mond de deur open: "heeft u nog wat over voor KWF kankerbestrijding"dus ik voelde me wel een beetje lullig met mijn kankerstokkie in mijn hand....
Klacht: TS moet nog veel leren over subtiliteit
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En je hebt zeker ook geen geld gegeven
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:27 schreef Pollewoppie het volgende:
Ben hoe dan ook blij dat er collectanten komen, kom ik ook nog eens onder de mensen
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:34 schreef B.E.D het volgende:
Alsof je (alleen) kanker krijgt van roken
Voor TS is dit inderdaad de meest waarschijnlijke vorm van kanker die-ie krijgt.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:34 schreef B.E.D het volgende:
Alsof je (alleen) kanker krijgt van roken
En wat riep je na de derde keer? Kanker op?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef Nemain het volgende:
Die collectant bij mij aan de deur vond het nodig driemaal aan te bellen én op het raam te kloppen. Hebben ze een assertiviteitscursus gehad ofzo?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
En wat riep je na de derde keer? Kanker op?
Idd gewoon een verkapte investering! alhoewel ik op elk pakjes peuken minimaal 3 Euro aan de staat geef.... dus eigenlijk zijn rokers beter als niet rokers!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
Gewoon geven, heb je er later misschien nog wel wat aan.
WTF heeft dat met mijn briljante topic te maken?????quote:
Ik twee euroquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |