FOK!forum / Klaagbaak / T-mobile blokt 0900 nummer
Dribbel_woensdag 3 september 2008 @ 19:56
Godver wat is dit nou dit heb ik nooit ingesteld en natuurlijk nergens te vinden hoe je het kan uitschakelen

En de klantenservice is onbereikbaar uiteraard
maffe kutzooi
tardwoensdag 3 september 2008 @ 19:57
Met T-mobile heb ik niet eens ontvangst in m'n huis .
Met KPN heb ik volledig ontvangst
Sk00pwoensdag 3 september 2008 @ 19:59
Welk 0900 nummer moet je dan perse bellen als ik vragen mag
Dribbel_woensdag 3 september 2008 @ 20:02
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef Sk00p het volgende:
Welk 0900 nummer moet je dan perse bellen als ik vragen mag
De helpdesk van kpn omdat die klote digitenne ding dienst weigert
Dribbel_woensdag 3 september 2008 @ 20:05
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef Sk00p het volgende:
Welk 0900 nummer moet je dan perse bellen als ik vragen mag
MAAR STIEKEM WIL IK EEN SEKSLIJN BELLEN HE HAHAHAHAhahahaAHahAHahAhaHAH
hou je bijdehande bek ook gewoon dicht dan
rottweilersfromcameroonwoensdag 3 september 2008 @ 20:06
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

MAAR STIEKEM WIL IK EEN SEKSLIJN BELLEN HE HAHAHAHAhahahaAHahAHahAhaHAH
hou je bijdehande bek ook gewoon dicht dan


Zeg gewoon ja.

Dribbel_woensdag 3 september 2008 @ 20:09
Als die digitenne gewoon werkte zou ik ook porno op tv kunnen kijken dus dan hoefde ik niet naar die helpdesk te bellen, dus hoef ik geen 0900 nummer te bellen dus onterechte opmerking
Sk00pwoensdag 3 september 2008 @ 20:09
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

De helpdesk van kpn omdat die klote digitenne ding dienst weigert [ afbeelding ]
Ja.. dan is het zeker klote!!
Maar het kan trouwens een storing zijn.. (ben trouwens wel Casema/Ziggo klant)
Gisteren bleek ik de extra zenders ineens te kunnen zien (digitale tv), terwijl ik daar niet voor betaal.
Dribbel_woensdag 3 september 2008 @ 20:10
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:09 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ja.. dan is het zeker klote!!
Maar het kan trouwens een storing zijn.. (ben trouwens wel Casema/Ziggo klant)
Gisteren bleek ik de extra zenders ineens te kunnen zien (digitale tv), terwijl ik daar niet voor betaal.
Mja ik bel om die stomme kaart te activeren dus dat zou gedaan moeten zijn. Maar als je dan nog een keer precies hetzelfde doet. "De kaart wordt nu geactiveerd"
blalbalalblablab
rottweilersfromcameroonwoensdag 3 september 2008 @ 20:10
Ohja, je kan ook zwart kijken.

Ohnee, dat doen we niet.
Sk00pwoensdag 3 september 2008 @ 20:11
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

MAAR STIEKEM WIL IK EEN SEKSLIJN BELLEN HE HAHAHAHAhahahaAHahAHahAhaHAH
hou je bijdehande bek ook gewoon dicht dan
de kans zit erin toch..Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen..Als het niet zo is, dan is het niet zo toch?
Dribbel_woensdag 3 september 2008 @ 20:12
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Sk00p het volgende:

[..]

de kans zit erin toch..Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen..Als het niet zo is, dan is het niet zo toch?
Als het wel zo was wat zou het boeien Is er ook maar énig puntje te bespeuren van relevantie, nee helaasch, makkelijke poging om een beetje grappig proberen over te komen
rottweilersfromcameroonwoensdag 3 september 2008 @ 20:12
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Sk00p het volgende:

[..]

de kans zit erin toch..Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen..Als het niet zo is, dan is het niet zo toch?
sexnummers zijn 0906 toch?

oh shit,
oh shit,
oh shit,
oh shit,

Ik heb gelijk.
Sk00pwoensdag 3 september 2008 @ 20:13
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Mja ik bel om die stomme kaart te activeren dus dat zou gedaan moeten zijn. Maar als je dan nog een keer precies hetzelfde doet. "De kaart wordt nu geactiveerd"
blalbalalblablab
Wat is die blablabla dan precies?
tardwoensdag 3 september 2008 @ 20:13
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:12 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

sexnummers zijn 0906 toch?

oh shit,
oh shit,
oh shit,
oh shit,

Ik heb gelijk.
Die worden ook geblockt

edit: oh snap
Sk00pwoensdag 3 september 2008 @ 20:14
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:12 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

sexnummers zijn 0906 toch?

oh shit,
oh shit,
oh shit,
oh shit,

Ik heb gelijk.
al die 09** nummers zijn sowieso NEP!
TS kan bellen wat ie wil, waarschijnlijk gaat het even duren voordat je iemand aan de lijn krijgt.
Glijdt_lichtwoensdag 3 september 2008 @ 20:14
Dribbel_woensdag 3 september 2008 @ 20:14
Ik snap niet waarom ze het automatisch blokkeren Dat ze het op aanvraag doen, ja logisch maar zo
rottweilersfromcameroonwoensdag 3 september 2008 @ 20:18
quote:


Jeugdsentiment!!
Sala-adinwoensdag 3 september 2008 @ 20:25
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:14 schreef Glijdt_licht het volgende:

Sk00pwoensdag 3 september 2008 @ 20:38
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Als het wel zo was wat zou het boeien [ afbeelding ] Is er ook maar énig puntje te bespeuren van relevantie, nee helaasch, makkelijke poging om een beetje grappig proberen over te komen
We weten nu iig wel wat je probleem precies is
Stuur dan desnoods een mailtje naar T-Mobile...(of ze snel reageren weet ik, maar het is het proberen waard)
http://www.t-mobile.nl/pe(...)gestelde-vragen.aspx
En dan klik je op punt 5. En daarna scroll je naar beneden waar staat:
Nee, stuur mijn vraag via e-mail door naar T-Mobile Klantenservice
H_Twoensdag 3 september 2008 @ 20:45
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Mja ik bel om die stomme kaart te activeren dus dat zou gedaan moeten zijn. Maar als je dan nog een keer precies hetzelfde doet. "De kaart wordt nu geactiveerd"
blalbalalblablab
Het duurt even voor de activatie helemaal voltooid is, half uurtje of zo
lennart12woensdag 3 september 2008 @ 22:40
Is veel te duur voor hun, als iedereen 0900 nummers gaat bellen
Dribbel_donderdag 4 september 2008 @ 00:06
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het duurt even voor de activatie helemaal voltooid is, half uurtje of zo
5 uur later nog niks
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Sk00p het volgende:

[..]

We weten nu iig wel wat je probleem precies is
Stuur dan desnoods een mailtje naar T-Mobile...(of ze snel reageren weet ik, maar het is het proberen waard)
http://www.t-mobile.nl/pe(...)gestelde-vragen.aspx
En dan klik je op punt 5. En daarna scroll je naar beneden waar staat:
Nee, stuur mijn vraag via e-mail door naar T-Mobile Klantenservice
Ik zal het eens doen
Renedonderdag 4 september 2008 @ 00:07
Digitenne overigens !