De helpdesk van kpn omdat die klote digitenne ding dienst weigertquote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef Sk00p het volgende:
Welk 0900 nummer moet je dan perse bellen als ik vragen mag
MAAR STIEKEM WIL IK EEN SEKSLIJN BELLEN HE HAHAHAHAhahahaAHahAHahAhaHAHquote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef Sk00p het volgende:
Welk 0900 nummer moet je dan perse bellen als ik vragen mag
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAAR STIEKEM WIL IK EEN SEKSLIJN BELLEN HE HAHAHAHAhahahaAHahAHahAhaHAH
hou je bijdehande bek ook gewoon dicht dan
Ja.. dan is het zeker klote!!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De helpdesk van kpn omdat die klote digitenne ding dienst weigert [ afbeelding ]
Mja ik bel om die stomme kaart te activerenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja.. dan is het zeker klote!!
Maar het kan trouwens een storing zijn.. (ben trouwens wel Casema/Ziggo klant)
Gisteren bleek ik de extra zenders ineens te kunnen zien (digitale tv), terwijl ik daar niet voor betaal.
de kans zit erin toch..Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen..Als het niet zo is, dan is het niet zo toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAAR STIEKEM WIL IK EEN SEKSLIJN BELLEN HE HAHAHAHAhahahaAHahAHahAhaHAH
hou je bijdehande bek ook gewoon dicht dan
Als het wel zo was wat zou het boeienquote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Sk00p het volgende:
[..]
de kans zit erin toch..Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen..Als het niet zo is, dan is het niet zo toch?
sexnummers zijn 0906 toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Sk00p het volgende:
[..]
de kans zit erin toch..Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen..Als het niet zo is, dan is het niet zo toch?
Wat is die blablabla dan precies?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik bel om die stomme kaart te activerendus dat zou gedaan moeten zijn. Maar als je dan nog een keer precies hetzelfde doet. "De kaart wordt nu geactiveerd"
blalbalalblablab
Die worden ook geblocktquote:Op woensdag 3 september 2008 20:12 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
sexnummers zijn 0906 toch?![]()
oh shit,
oh shit,
oh shit,
oh shit,
Ik heb gelijk.
al die 09** nummers zijn sowieso NEP!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:12 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
sexnummers zijn 0906 toch?![]()
oh shit,
oh shit,
oh shit,
oh shit,
Ik heb gelijk.
We weten nu iig wel wat je probleem precies isquote:Op woensdag 3 september 2008 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het wel zo was wat zou het boeien [ afbeelding ] Is er ook maar énig puntje te bespeuren van relevantie, nee helaasch, makkelijke poging om een beetje grappig proberen over te komen
Het duurt even voor de activatie helemaal voltooid is, half uurtje of zoquote:Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik bel om die stomme kaart te activerendus dat zou gedaan moeten zijn. Maar als je dan nog een keer precies hetzelfde doet. "De kaart wordt nu geactiveerd"
blalbalalblablab
5 uur later nog niksquote:Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het duurt even voor de activatie helemaal voltooid is, half uurtje of zo
Ik zal het eens doenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
We weten nu iig wel wat je probleem precies is![]()
Stuur dan desnoods een mailtje naar T-Mobile...(of ze snel reageren weet ik, maar het is het proberen waard)
http://www.t-mobile.nl/pe(...)gestelde-vragen.aspx
En dan klik je op punt 5. En daarna scroll je naar beneden waar staat:
Nee, stuur mijn vraag via e-mail door naar T-Mobile Klantenservice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |