En nu ligt ie op de Intensive Care?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:41 schreef AlligatorNL het volgende:
En ahhhhh hij is ook zo zielig, hij moest voor het eerst een optreden afzeggen omdat hij een griepje had
Nu nog een poliep en hij houdt voortaan z'n muil dichtquote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nu ligt ie op de Intensive Care?
'Ik leef niet meer voor jou'quote:Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef Noshiba het volgende:
hij heeft hele leuke liedjes ertussen!
De muziekquote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Vanwege zijn muziek, zijn uiterlijk of zijn gedoe?
En wat vind je er dan zo goed aan? Ik kan het niet begrijpen namelijk hoe hij ooit zo groot is geworden.quote:
Tis wat het publiek graag hoort en ziet. Zoals met alles....quote:Op woensdag 3 september 2008 19:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En wat vind je er dan zo goed aan? Ik kan het niet begrijpen namelijk hoe hij ooit zo groot is geworden.
Ik vind de teksten erg goed, plus dat de muziek briljant in elkaar zit en dat Marco een goede stem heeft.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En wat vind je er dan zo goed aan? Ik kan het niet begrijpen namelijk hoe hij ooit zo groot is geworden.
En van wat voor muziek/muzikanten houd jij voor de rest?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind de teksten erg goed, plus dat de muziek briljant in elkaar zit en dat Marco een goede stem heeft.
Oh, van alles eigenlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 20:33 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En van wat voor muziek/muzikanten houd jij voor de rest?
Hij schrijft zijn eigen teksten nieteens.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind de teksten erg goed, plus dat de muziek briljant in elkaar zit en dat Marco een goede stem heeft.
Dus dat betekent dat de teksten niet goed zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 21:02 schreef On het volgende:
[..]
Hij schrijft zijn eigen teksten nieteens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |