Ik wil die banners helemaal niet weg, de google ads zijn vaak grappiger dan de topics.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:13 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Banners weg, Danny op vakantie helpen, custom headers...
En ik wilde wat winnen...
Maareh, ging dit topic niet over de moeder van Kurkdroog die lekker gekletst wordt door TheYoung1?
is al klaagtopic over mensen met abo!
Ik kan ze ook aanzetten, maar die vliegende McOriental die me honger gaf op de FP is foetsie!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wil die banners helemaal niet weg, de google ads zijn vaak grappiger dan de topics.
Vervoer naar B0rsatoquote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef rinzzz het volgende:
[..]
OMG, ben jij de échte Ludo Sanders!? Ik heb je echt heel vaak op tv gezien! Wow!
Ik boek alleen als we OVER B0rsato heen rijden hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:16 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Vervoer naar B0rsato
Boek Nu online je zitplaats voor een Touringcar naar Marc0 B0rsato
www.TripTicket.nl
Rij met je hart. Daar kun je mee thuiskomen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:17 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ik boek alleen als we OVER B0rsato heen rijden hoor!
Ik moest aan dit topic denken.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
TheYoung1 zei iets over mijn moeder
Vandaag is rood... lalalalquote:Op woensdag 3 september 2008 19:20 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Rij met je hart. Daar kun je mee thuiskomen.
Van Marco of Kurk_droog?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik heb een keer met zijn moeder gezoend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |