abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61353778
quote:
Dear sir/madam,

This afternoon the record was delivered to the neighbours. Unfortunately the delivery guy had an unbelievable low IQ and folded the record in half to fit it through the letterbox. I just got off the phone with TNT (the one responsible for deliveries in The Netherlands) and they told me to contact you so you could start the procedure for damaged goods.

I understand this all isn't your fault, but in the case of damaged deliveries it's the sender who needs to file a complaint with the delivery company. This in order to receive a refund from them.

I'm sure you understand the anger I now endure and it's very healthy for the delivery guy to be long gone by now. I guess he should be very happy not to be having to explain why there is a 12 inch piece of plastic shoved up his rectum.

I hope this can be worked out with the company responsible for this mishap. I thank you for your time and effort.

Regards,

P.C._Hooftletter
En met onderstaande kwam de overbuurvrouw zonet naar me toe lopen. Ik mag hopen voor de verantwoordelijke bezorger dat hij aan de deur komt wanneer ik niet thuis ben als hij mijn bestelling Motorhead vinyl komt afleveren.

J. Rutten Pakketservice uit de buurt van Echt of Sint Joost of Susteren of Maasbracht bedankt (ook handig voor mensen die op Google gaan zoeken naar dit bedrijf, dan kunnen ze meteen onderstaande recensie zien). TNT Bedankt. Degene die verantwoordelijk is voor de privatisering van de postmarkt BEDANKT!

Een plaat die bijna 30 jaar lang heeft kunnen overleven. Rust in vrede, de verantwoordelijke pakketbezorger komt je hopelijk heel gauw in dezelfde staat vergezellen.

Tot in de pruimentijd.
pi_61353805
Serieus TS. PM me eens even.
Heb je adresgegevens van deze gast, want volgens mij ken ik hem

OMG

Voor de niet weterts: Echt/Sint Joost ligt in Limboland.
U MAD?
pi_61353818
Wat voor 'n mongool ben je dan als je een LP vouwt
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 3 september 2008 @ 18:36:41 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_61353836
Zonde zeg Hopelijk onderneemt dat bedrijf actie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_61353850
Kanker bezorgdiensten ook, ik kan hier minstens 5 klachten ophoesten van de afgelopen maanden maar daar heb ik geen zin in.

Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61353860
sorry he

ik heb al zo'n moeilijke dag
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_61353939
Schitterend.

Download gewoon MP3's man, sentimentele klaphark.
pi_61354038
Klaphark
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61354055
Ai, da's een pijnlijke zaak zeg. Vooral voor de bezorger, als ie gepakt gaat worden
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_61354070
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef Beauregard het volgende:
Schitterend.

Download gewoon MP3's man, sentimentele klaphark.
MP3's had ik al.
Tot in de pruimentijd.
pi_61354099
Zeer gegronde klacht. Daar is duidelijk NIET over nagedacht.
pi_61354282
Ik zit hier nog steeds vol onbegrip te bedenken, "HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN ALS JE ZOIETS GAAT PROBEREN VOUWEN?!"
Tot in de pruimentijd.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:01:42 #13
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_61354415
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:56 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Ik zit hier nog steeds vol onbegrip te bedenken, "HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN ALS JE ZOIETS GAAT PROBEREN VOUWEN?!"
Idd, het is toch wel van de zotte dat je de spullen van anderen, op deze manier bij 'n ander door de bus douwt?
pi_61354933
Waarschijnlijk is het een bekende van mijn beste vriend gewoon hier in het dorp. Misschien krijgt het nog een leuk staartje. Hij zal het geen tweede keer meer doen, dat is zeker. .
Tot in de pruimentijd.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:19:45 #15
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_61354942
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Waarschijnlijk is het een bekende van mijn beste vriend gewoon hier in het dorp. Misschien krijgt het nog een leuk staartje. Hij zal het geen tweede keer meer doen, dat is zeker. .
FOK!knokploegje?
pi_61355002
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef Tellorian het volgende:

[..]

FOK!knokploegje?
Uhm, we weten allemaal dat dit een kneuzenforum is... Dus ik regel mijn eigen dingetjes wel.
Tot in de pruimentijd.
pi_61355075
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Uhm, we weten allemaal dat dit een kneuzenforum is... Dus ik regel mijn eigen dingetjes wel.
TVP.
pi_61355116
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

En wat ben jij dan wel precies van plan, ontzettend sterke vent dat je er bent?

Dat je in dit topic ongelooflijk ruig loopt te doen en ons duidelijk wil maken dat jij die bezorger wel even rustig zult vermoorden zegt voor mij genoeg. Dat gaat niet gebeuren. Die stoere praat over rectum dit en dat in het mailtje ook. Echt, wat een faalhaasje ben jij, zeg.
pi_61355165
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:25 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat je in dit topic ongelooflijk ruig loopt te doen en ons duidelijk wil maken dat jij die bezorger wel even rustig zult vermoorden zegt voor mij genoeg. Dat gaat niet gebeuren. Die stoere praat over rectum dit en dat in het mailtje ook. Echt, wat een faalhaasje ben jij, zeg.
Je kunt er zelf ook het een en ander van zie ik, toetsenbordterrorist.
Tot in de pruimentijd.
pi_61355207
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Voor hem moet je oppassen hoor!
Verbeterd zijn leven op FOK!
pi_61355224
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef P.C._Hooftletter het volgende:

[..]

Ik kan er zeker wat van. Maar ik loop niet op een forum te pochen met dingen die ik IRL wel even zal gaan uitvoeren, terwijl ik dat absoluut niet ga doen.

Maar goed, blijf vooral geloven dat jij die bezorger wel eens even de oortjes zult gaan wassen. En dat om een LP. Echt, wat een brok treurigheid ben jij. !
  woensdag 3 september 2008 @ 19:30:22 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61355255
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:25 schreef Beauregard het volgende:

En zo-zo, wat prik jij er dan weer ontzettend ruig doorheen, internetnaald voor webzeepbellen die je er bent!

.
Ik ga naar huis.
pi_61355331
Twee FOK!iconen onder een kloon verwikkeld in een legendarische bashpartij.

Even wat ijsblokjes halen om de zwelling in een specifieke erogene zone te stoppen !
pi_61355336
Ik heb laatst ook nog een LP besteld (van Focus ), deze was wel heel aangekomen (-:
Verbeterd zijn leven op FOK!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 september 2008 @ 19:36:08 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61355457
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Twee FOK!iconen onder een kloon verwikkeld in een legendarische bashpartij.

Even wat ijsblokjes halen om de zwelling in een specifieke erogene zone te stoppen !
wie de neuk zijn het dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')