spelcomputertjequote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef dagdag het volgende:
leuk van de week een 360 gekocht krijg ik bij het opstarten 3 rode lampjes
3 spellen waar ik niks mee kan
sterfende hoeren k*nker xbox
gvd moet ik dat pleuris ding opsturen
klacht rode lampjes terwijl ik zwarte wil
Hee, positief bekijken:quote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef dagdag het volgende:
leuk van de week een 360 gekocht krijg ik bij het opstarten 3 rode lampjes
3 spellen waar ik niks mee kan
sterfende hoeren k*nker xbox
gvd moet ik dat pleuris ding opsturen
Stomme dure dingenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
Een reden om dus een ps3 te halen waar je binnenkort met sackboy kan spelen![]()
[ afbeelding ]
Én om Nederlands te leren..quote:Op woensdag 3 september 2008 18:36 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Hee, positief bekijken:
Je kunt de tijd dat ie weg is gebruiken om te beginnen een leven op te bouwen!
Heb je tegenwoordig ook al x-boxen met een blacklight erin?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef dagdag het volgende:
..........
Ja met verschillende fan's is dat mogelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 18:57 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig ook al x-boxen met een blacklight erin?
blacklight en zwartquote:Op woensdag 3 september 2008 18:57 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig ook al x-boxen met een blacklight erin?
Is ook wel zo, maar wel leukquote:Op woensdag 3 september 2008 19:12 schreef McKillem het volgende:
Het moge zo langzamerhand wel duidelijk zijn dat die XboX dingen brak zijn.
Damn right.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef Lyzio het volgende:
X360 is een brak kloteding. Neemt niet weg dat ik 'm zelf heb en er veel plezier aan beleef, maar eerlijk is eerlijk.
Jij hebt nog een NES?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Klautje het volgende:
[..]
Maar ik heb natuurlijk ook geen 360.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |