Ik vind persoonlijk dat Bartje-Beertje-Botervlootje moet blijven ..
Hiermee komt de stand op :
Anouk : 9x
Bart : 5x
(16.40u)
[Dit bericht is gewijzigd door Deidre (Datum 22 November 1999).]
En Bartje volgt, als hij tenminste een echte vent is en zijn woord houdt!
Ik had toch liever gezien dat Mauwries eruit ging en dat ze Noekie Poekie hadden gegijzeld. Een beetje jammer dit, wel...
Wat zou het heerlijk zijn als Bart dat donderdag ook moet.
Let Bart rule!!
bogus. wanna grow up to a debaser.
Bart is tenminste de enige die zich niet als mak lammetje in het zgn groepsproces laat meesleuren en nog iets van zijn eigen ik in stand weet te houden.
Toegegeven; soms op een ietwat kinderachtige manier, maar hij staat in ieder zijn mannetje tegenover moeder Karin en consorten.
Kijk dat je samen in zo'n huis een beetje teamspirit moet hebben spreekt voor zich, maar dat toont hij op belangrijke momenten ook. Dat wil nog niet zeggen dat je je te allen tijde maar slaafs moet onderwerpen aan de wil van Karin en Willem.
Bart rules!!!
Ik denk dat Nederland massaal (95%) tegen Noekiepoekie stemt en Bart er in wil houden. Als Bart de derde keer nominatie overleeft gaat hij winnen, dat kan bijna niet anders.
Wel jammer, had liever gezien dat Mauwries eruit ging...... of Karin
Aldus H de K en JD de V
BART ERUIT (Anouk volgt toch wel en zo niet dan kan ik daar wel mee leven; nu de huilbuien over zijn wordt ze met de dag leuker)
Bart, kleuter: pak je driewieler en moven!
"Hij snurkt en maakt al het eten op"
Ik zal bart missen...
Bart begint langzamerhand zijn echte gezicht te laten zien. Het is een onvolwassen, puberaal eikeltje. En nog vervelend ook. Alleen om het vervelend zijn. Vindt ie leuk...
Gemel
Bart: een lekker dwarsliggertje;
Karin: een lief moederkloekje (ook irritant, maar wel lief);
Maurice: een lekker nietszeggertje (mag voor mij erin blijven vanwege de mooie plaatjes en zij scherpe opmerkingen (zo af en toe));
Ruud: oversexed: zum , maar een goed mens;
Willem: foute man (of is het een low self-esteem dat hij zich zo manifesteert), maar hij kan lekker koken;
Anouk:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |