abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222347
Lieve fijne Fokkers,
Om al vast een indruk te krijgen van de gebeurtenissen a.s. donderdag hierbij een schaduwverkiezing. Ik zal met deze topic met grote regelmaat even bij houden, en de stand in deze post bijhouden.

Ik vind persoonlijk dat Bartje-Beertje-Botervlootje moet blijven ..

Hiermee komt de stand op :

Anouk : 9x
Bart : 5x

(16.40u)

[Dit bericht is gewijzigd door Deidre (Datum 22 November 1999).]

pi_222348
BARTJE MOET OPROTTEN !!!
(om Veronica te pesten)
pi_222349

Hoe interessant deze stemming ook kan zijn, hij is als Bart waar maakt wat hij zojuist heeft gezegt, overbodig. Bart, stelde dat ook hij met Anouk mee het BB huis verlaat als zij door de kijkers wordt gekozen. Hij heeft dit gezegt omdat hij van mening is dat Anouk niet had mogen meenomineren, omdat zij toch al donderdag vertrekt.

pi_222350

Ja, Pinok .. maar dit is puur en alleen om te peilen waar 'men' zit ..
Kijken of we kunnen voorspellen of dat VOO zich echt weer een probleem op de hals haalt door het Nederlands volk de kans te geven Bart er uit te stemmen ..
M.a.w., als je zou bellen (stel hè, even geheel hypothetisch) .. wie zou er dan uit moeten van jou ??
pi_222351
Toedeliedoki Bart!!!
Doe Sabine de groeten
pi_222352
Anouk moet gewoon weg en ik denk niet dat bart verrast zou kunnen zijn door de nominatie omdat iedereen znouk nomineerde en iemand anders. Hij ligt niet goed bij karin en maurice en willem heeft liever maurice dan bart, bovendien is hij zo irritant geweest de laatste dagen dat ie het had kunnen verwachten. Bovendien was de uitslag anders geweest als anouk al weg was want dan had niet iedereen 1 bepaald persoon gestemd. denk ik.
Ik denk niet dat hij vertrekt.
pi_222353
Ik denk dat Anouk moet vetrekken, en dat wil ik ook!!!!!!!!
pi_222354
GoodBeye Bart!!!
  maandag 22 november 1999 @ 15:18:00 #9
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_222355
Anouk eruit!

En Bartje volgt, als hij tenminste een echte vent is en zijn woord houdt!

Ik had toch liever gezien dat Mauwries eruit ging en dat ze Noekie Poekie hadden gegijzeld. Een beetje jammer dit, wel...

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_222356
Tuurlijk gaat noekje eruit
Maar ik zou het een geweldige stunt vinden als het Ned. publiek TOCH Bart eruit zou stemmen
Kapot is leuker
pi_222357
noekie wil bartje gaat?
Ik ben online
pi_222358
Shit, ik was er al bang voor.
Dus tussen anouk en bart?
Jammer en onbegrijpelijk dat we mauriesje niet kunnen nomineren, maar oke
anouk er uit en snel een beetje
  maandag 22 november 1999 @ 16:05:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222359
Het lekkerste en leukste BB-moment was voor mij dat Sabine afdroop en weg moest.

Wat zou het heerlijk zijn als Bart dat donderdag ook moet.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 22 november 1999 @ 16:11:00 #14
1201 tina
Fok!Member
pi_222360
Anouk rot sowieso op. het is inderdaad jammer dat Mauwries of Willem niet genomineerd zijn, dan hadden we misschien nog kunnen lachen.
Bart moet winnen! Als het Nl publiek Bart er uit stemt dan wordt het denk ik maar eens tijd om te gaan emigreren.

Greetz Tina

maandag 22 november 1999 @ 16:16:00 #15
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222361
Waarom wil iedereen toch Bart eruit stemmen? Hij zorgt er tenminste met zijn botte uitspraken en stellige gedrag nog voor dat 'ie de bewoners nog een beetje tegen elkaar in het harnas jaagt.
Noukie moet eigelijk ook niet op gestemd worden, omdat ze zo graag weg wil, zou het leuk zijn als zij juist niet het huis mag verlaten.
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_222362
Dan Anouk er maar uit. Hebben we nog de meeste kans met oorspronkelijke bewoners te zitten, zij het dan op kunstmatige wijze.
Nog een nieuwe, dat kan ook ik niet meer aan.
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  maandag 22 november 1999 @ 16:25:00 #17
1602 Fransie
blue is not red
pi_222363
.. en dan maar snel die huilebal Anuk eruit.

Let Bart rule!!

Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
  maandag 22 november 1999 @ 16:27:00 #18
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_222364
Dag Bart!
...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

maandag 22 november 1999 @ 16:34:00 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_222365
Dag Noekie.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 22 november 1999 @ 16:44:00 #20
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_222366
"nou anouk.... en als je weer thuis komt...
nou... TOEDELOE DAN!!!!"

bogus. wanna grow up to a debaser.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  maandag 22 november 1999 @ 16:48:00 #21
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_222367
bye bye mevrouw haai!!!!

Bart is tenminste de enige die zich niet als mak lammetje in het zgn groepsproces laat meesleuren en nog iets van zijn eigen ik in stand weet te houden.
Toegegeven; soms op een ietwat kinderachtige manier, maar hij staat in ieder zijn mannetje tegenover moeder Karin en consorten.
Kijk dat je samen in zo'n huis een beetje teamspirit moet hebben spreekt voor zich, maar dat toont hij op belangrijke momenten ook. Dat wil nog niet zeggen dat je je te allen tijde maar slaafs moet onderwerpen aan de wil van Karin en Willem.

Bart rules!!!

live life in beats per minute
pi_222368
Mauwries vuile rat ben je weer ongeschonden door het nominatieriool gelopen, een troost, hoe langer je erin blijft hoe harder de klap zal zijn als je eruit gerot wordt!!
Ik ben online
pi_222369
Helemaal mee eens, Drummergirl. Bart is de enige 'persoonlijkheid' in huis. Als Nederland hem wegstemt ten gunste van Anouk, dan zal ik definitief alle hoop op de mensheid verliezen.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_222370
Noekepoekie gaat eruit.

Ik denk dat Nederland massaal (95%) tegen Noekiepoekie stemt en Bart er in wil houden. Als Bart de derde keer nominatie overleeft gaat hij winnen, dat kan bijna niet anders.

Wel jammer, had liever gezien dat Mauwries eruit ging...... of Karin

*** I have this condition ***
pi_222371
Ik hoop zo dat zowel Bart als Anouk weggaat, ik kan niet wachten te zien hoe VOO dit dan denkt op te gaan lossen, ze maken er een zooitje van en dat moet toch een keer tegen ze gaan keren!?
Denk niet zwart wit,... maar met de kleur van je hart
  maandag 22 november 1999 @ 16:58:00 #26
1660 amappa
is BB a young one?
pi_222372
Please, Anouk weg!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_222373
Van mij mag Anouk lekker weg, want als Bart weggaat dan gaat Anouk ook en dan krijgen we weer zo'n doos als Mona

Aldus H de K en JD de V

maandag 22 november 1999 @ 21:04:00 #28
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222374
Bart eruit. Ik heb er lang over nagedacht. In principe zou ik eerst Anouk eruit willen hebben, maar zij gaat toch wel, al is het bij de volgende nominatieronde! Dus eerst Bart, dan zijn we die vast kwijt!
pi_222375
Bart persoonlijkheid??? La-me nie lachen!!! Bart is een drammer en een klein kind, zijn tegendraadse gedoe is oh-zo-voorspelbaar (ik snap ook niet dat sommige hier dat spannende TV vinden, die jongen is toch gewoon ZUM ).

BART ERUIT (Anouk volgt toch wel en zo niet dan kan ik daar wel mee leven; nu de huilbuien over zijn wordt ze met de dag leuker)

pi_222376
Hoewel ik vind dat Anouk niet echt in de groep past (lees opgenomen wordt) ligt de irritatiegrens tussen Anouk en Bart bij mij op resp. 5 en 10.

Bart, kleuter: pak je driewieler en moven!

maandag 22 november 1999 @ 21:27:00 #31
242 Pinball
Electric Monk
pi_222377
Bart roelt! Jammer dat hij weggaat, hij is imho de enige die af en toe voor leven in de brouwerij zorgt. Dat dwarse staat me wel aan, en zijn nominatie vandaag vond ik TOP!

"Hij snurkt en maakt al het eten op"

Ik zal bart missen...

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_222378
Ik stem niet want dat was toch afgesproken?
Anoek dus geen stem van mij
Bart al helemaal niet, ik ben het wel eens met wat enkelen al gezegd hebben hij is de enige die nog wat persoonlijkheid tentoonstelt in het huis en inderdaad niet volgzaam mee drentelt met de overige bewoners.
Ik kan nog steeds niet vatten dat niemand Karin en Willem nomineert. Of bijna niemand dan op een enkele stem daargelaten. Zijn ze dan zo verdraagzaam?
Luan
pi_222379
Bart eruit! Z'n puberale gedrag begint vervelend te worden. Bovendien alleen opstandig tegenover de andere bewoners, maar wel heel loyaal aan V.
  maandag 22 november 1999 @ 21:57:00 #34
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_222380
Anouk eruit omdat ze zelf wil, anders had ze van mij ook mogen blijven
Bart moet absoluut blijven een topgozer!!!!
pi_222381
Bye, bye, BART, bye bye.

Bart begint langzamerhand zijn echte gezicht te laten zien. Het is een onvolwassen, puberaal eikeltje. En nog vervelend ook. Alleen om het vervelend zijn. Vindt ie leuk...

Gemel

pi_222382
Excuseer Fransie, ik vind Anouk nog steeds een irritant kutkind, maar volgens mij houdt ze het al dagen droog. En ik vind haar nog steeds irritant, maar ze kan bij tijd en wijle erg scherp uit de hoek komen, het komt alleen zo rottig uit haar aardappelstrotje.

Bart: een lekker dwarsliggertje;
Karin: een lief moederkloekje (ook irritant, maar wel lief);
Maurice: een lekker nietszeggertje (mag voor mij erin blijven vanwege de mooie plaatjes en zij scherpe opmerkingen (zo af en toe));
Ruud: oversexed: zum , maar een goed mens;
Willem: foute man (of is het een low self-esteem dat hij zich zo manifesteert), maar hij kan lekker koken;
Anouk:

pi_222383
Even voor de polls:

Opzoute Bart met je foute gedrag!!!!!!!!!

fake a dream
pi_222384
GO NOUKIE AND NEVER COME BACK!
Ik heb helemaal niks tegen Anouk hoor, ik vind d'r wel cool trouwens, maar ze moet van m'n lieve schatje bartje afblijven..
nee hoor geintje maar ik wil gewoon dat Bart blijft, anders gaat Anouk toch wel weg, en Bart moet gewoon WINNEN!
Nu Anouk (met Bart als 2e genomineerd), dan Maurice (met Bart als 2e genomineerd, dan Karin (ik wil ook wel dat Karin wint..maar dat stemt het publiek) (met Bart als 2e genomineerd), dan Willem, dan Ruud en uiteindelijk blijft Bart over, omdat het zo'n liefie is!
love=life
  maandag 22 november 1999 @ 22:59:00 #39
1829 Jewel
De enige echte!
pi_222385
Wat ik niet snap is dat zoveel mensen Bart eruit willen, hij breng tenminste nog wat leven in de brouwerij(ook al is het soms wat kinderlijk).
Ik moet er niet aan denken dat we de laatse maand naar drie gezapige mensen moeten gaan kijken,zoals bv. Maurice, Karin en Willem. Die het vervolgens met z`n drieen heel goed kunnen vinden.Dat kan toch niet anders dan oersaaie televisie worden.

pi_222386
't Is tijd dat Bart de eer aan zichzelf houdt. Hoe vaak is die jongen nu al genomineerd? Volgens mij alleen niet toen Anouk en Cyriel er net in zaten. Men doet het voor als toeval, maar het is wel erg toevallig dat iedereen dan toch telkens op Bart uitkomt.
pi_222387
Zou het uitmaken als we uberhaubt stemmen gaan uitbrengen. Al stemmen we allemaal op Bart, is de kans groot dat V zegt dat Anouk de meeste stemmen gehad heeft.
Het is een totaal oncontroleerbaar geheel en levert V lekker veel op.
Enkel zal Humpie heel wat uurtjes in de Dagboekkamer met Bart moeten kletsen om har lievelingetje toch vooral te behouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')