abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61782813
Helpt dat dasty en/of Quick and Brite ook voor voegen in de badkamer/douche?
We fear that which we cannot see
  zaterdag 20 september 2008 @ 17:56:22 #52
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61783525
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Helpt dat dasty en/of Quick and Brite ook voor voegen in de badkamer/douche?
Zelf doe ik de voegen met dikke bleek en dan een harde borstel (bij voorkeur geen kunststof maar zo een ouderwetse keiharde bruine borstel)

Eerst ff natmaken met heet water dan veel bleek er op en beetje insoppen daarna afspoelen en je zult verstelt staan

Uurtje Fokken om het in te laten trekken en dan schrobben .

Niet het beste voor het milieu maar wel zeer effectief
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61783629
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:56 schreef Superfast het volgende:

[..]

Zelf doe ik de voegen met dikke bleek en dan een harde borstel (bij voorkeur geen kunststof maar zo een ouderwetse keiharde bruine borstel)

Eerst ff natmaken met heet water dan veel bleek er op en beetje insoppen daarna afspoelen en je zult verstelt staan

Uurtje Fokken om het in te laten trekken en dan schrobben .

Niet het beste voor het milieu maar wel zeer effectief
Dikke bleek van glorix ofzo?
We fear that which we cannot see
pi_61783785
tvp
pi_61783803
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:48 schreef Elcadarn het volgende:
kan hier maar 1 tip in plaatsen : neem een "interieurverzorg(st)er"!

Een van de weinige zaken die ik heb uitbesteed en nooit spijt van heb gekregen!
Word!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:22:58 #56
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61784017
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Dikke bleek van glorix ofzo?
Ach welnee , kwa schoonmaak zooi maakt het niet zozeer uit al zijn bepaalde merken zoals die Dasty wel effectiever als ander spul en misschien die Quick n Brite wel weer ergens voor maar dikke bleek = dikke bleek ongeacht welk merkje
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_84826428
Ik heb van die schoonmaak doekjes, heel handig!
pi_84826592
Tip: microvezeldoekjes om je kookplaat schoon te maken. Te koop bij Blokker, kost 2 euro ofzo voor 3 doekjes. Klein beetje vochtig maken (dus niet kleddernat) en dan zonder schoonmaakmiddel je kookplaat schoonmaken. Werkt fantastisch en is ook heel milieuvriendelijk. Niet dat ik nou zo milieubewust ben (helemaal niet zelfs), maar het is ook veel makkelijker en sneller.
pi_84826939
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Juud- het volgende:
Tip: microvezeldoekjes om je kookplaat schoon te maken. Te koop bij Blokker, kost 2 euro ofzo voor 3 doekjes. Klein beetje vochtig maken (dus niet kleddernat) en dan zonder schoonmaakmiddel je kookplaat schoonmaken. Werkt fantastisch en is ook heel milieuvriendelijk. Niet dat ik nou zo milieubewust ben (helemaal niet zelfs), maar het is ook veel makkelijker en sneller.
Bij de Action en Zeeman zijn de microvezeldoekjes stukken goedkoper ;)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84827375
Oh dat geloof ik gelijk, alleen woon ik daar niet echt bij in de buurt en ben ik lui dus ik ga gewoon naar de Blokker ;)
pi_84841713
Een ui in stukken snijden, in het water gooien en dan je ramen lappen.

<3
pi_84841785
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:05 schreef mootie het volgende:
Een ui in stukken snijden, in het water gooien en dan je ramen lappen.

<3
Wat is de chemische/filosofische/technische achtergrond voor deze truc? En werkt het echt zo goed? Ik moet namelijk binnenkort alle ramen weer eens grondig schoonmaken... :+
pi_84887139
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:12 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Wat is de chemische/filosofische/technische achtergrond voor deze truc? En werkt het echt zo goed? Ik moet namelijk binnenkort alle ramen weer eens grondig schoonmaken... :+
Geen idee, maar het is de enige manier waarop ik streeploos kan lappen, ik ben echt een oerslechte lapper.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:47:37 #64
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_84888460
Nog een leuke tip.
Is je magnetron heel erg vuil en vet?
Neem een schaal, vul die met water en ammoniak. Zet die schaal in de magnetron en zet de magnetron op de magnetronstand aan voor ongeveer een minuut of 20. Haal de schaal er dan nog niet uit, maar wacht een half uurtje. Daarna de schaal met water eruit halen, en je haalt met een keukenrol het vuil en vet er met gemak af. Brandschoon!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_84891901
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:47 schreef mazaru het volgende:
Nog een leuke tip.
Is je magnetron heel erg vuil en vet?
Neem een schaal, vul die met water en ammoniak. Zet die schaal in de magnetron en zet de magnetron op de magnetronstand aan voor ongeveer een minuut of 20. Haal de schaal er dan nog niet uit, maar wacht een half uurtje. Daarna de schaal met water eruit halen, en je haalt met een keukenrol het vuil en vet er met gemak af. Brandschoon!
Hoe hoog moet die magnetronstand dan en weet je of dit ook in combimagnetrons gebruikt kan worden?
;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:31:20 #66
38396 mazaru
pi_84891976
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:29 schreef Ms_Furious het volgende:

[..]

Hoe hoog moet die magnetronstand dan en weet je of dit ook in combimagnetrons gebruikt kan worden?
Ik heb zelf ook een combimagnetron. En ik zet hem gewoon op de hoogste stand van de magnetron. Niet de hetelucht gebruiken natuurlijk ;)
pi_84892110
Ga ik gelijk ff doen, had mscle ovenreiniger gekocht, maar dat mag niet in de combimagnetron en er staan zoveel dikgedrukte en in hoofdletters geschreven waarschuwingen op dat ik m niet meer durf te gebruiken :D

Ben benieuwd!
;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:12:57 #68
38396 mazaru
pi_84893591
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:34 schreef Ms_Furious het volgende:
Ga ik gelijk ff doen, had mscle ovenreiniger gekocht, maar dat mag niet in de combimagnetron en er staan zoveel dikgedrukte en in hoofdletters geschreven waarschuwingen op dat ik m niet meer durf te gebruiken :D

Ben benieuwd!
Wel een flinke schaal gebruiken, zodat het water niet allemaal kan verdampen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')