Inddquote:Op woensdag 3 september 2008 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
cerror wordt wakker. er komen ineens slotjes in MyAT te staan
Ik wel!!quote:
ok. en wanneer naar saxion?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Momenteel @ ROC in Hengelo.
welke opleiding?quote:
Zie post hierbovenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. en wanneer naar saxion?
over 2 jaar pas? wat buj toch ook n broekiequote:
zie onder jequote:
Ik ben 20quote:Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
over 2 jaar pas? wat buj toch ook n broekie
dat zeg ikquote:
*BLIEP*quote:
geen grote mond tegen oudere mensen hequote:
zeg jijquote:
Ik sta nu eenmaal bekend om m'n grote bekquote:Op woensdag 3 september 2008 15:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen grote mond tegen oudere mensen he
ojah, op schoolquote:Op woensdag 3 september 2008 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik sta nu eenmaal bekend om m'n grote bek
tjah, vaak gaat dat wel het beste. in je eentje is het een beetje raar. dan ga ik schizofreen doenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn wij samen, volgens Oldenzaal.
Dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, vaak gaat dat wel het beste. in je eentje is het een beetje raar. dan ga ik schizofreen doen
Also Also Alsoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
kan ook leuk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |