Nope, tijd om te gaan stemmenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef RoW_0 het volgende:
klinkt dit normaal? volgens PC-software niet. en ik heb geen idee wat roland cube zegt.
Ik was een beetje aan het kloten met de tremelo :_ begrijp er niets van lol
http://rapidshare.com/files/142895894/TEST.wav.html
Biohazardquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef Witchfynder het volgende:.
Ik probeer een riffje te verzinnen dat bij een " Biohazardritme" past (de kenners weet ik wat ik bedoel), maar dat is nog niet makkelijk..
Ik vind de drums en de backing vocals echt het gaafst aan hen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Biohazard
En snap wat je bedoekd![]()
Maar er was op Wâldrock maar een band het bestequote:Op vrijdag 5 september 2008 21:20 schreef brother52 het volgende:
Dat zegt op zich niet zo heel erg veel. Slayer was op Wâldrock namelijk erg goed (nog niet zo goed als Life of Agony maar die zijn live altijd erg goed). En daar heb ik ook slechte optredens van gezien, zoals de laatste Fields of Rock. Waarschijnlijk had Slayer zich toen aangepast aan de organisatie van het festival.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Maar er was op Wâldrock maar een band het beste
Ik vat 'm , dank uquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou hem op lead zetten, de smaak selecteren met die knop ernaast en dan aan je Gain gaan draaien, lieve schat..
Overdrive is dan ook een eindresultaat en niet een instelling.
Kan je ook pr0n van Rapidshare downen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
Rapidshare? Dude, je bent geen pr0n aan het uploaden..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan je ook pr0n van Rapidshare downen dan?
Precies dezelfde als mijne, lekker versterkertje, vooral voor thuisquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:25 schreef RoW_0 het volgende:
Mischien een heel domme vraag maar.. waar zit hier in godsnaam overdrive op?
[ afbeelding ]
Marshall héquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb ooit een Marshall Valvestate 30R als oefenversterker gekregen. Nu na 10 jaar bevalt hij nog prima.. De distortion is ook beter dan de meeste pedalen die ik er op geprobeerd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Sorry, word hem niet. Iets met bier...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:14 schreef Aresdreams het volgende:
morgen allemaal naar arnhem komen!om 8 uur in de willemeen
ik had er toen ik naar usa ging vooral op de heen reis eigenlijk last van, terug reis was zo over..!quote:
In oktober is er wel weer een gitaarbeurs in Veenendaal (waar mijn ouders wonen), is altijd wel leuk en staan ook wel grappige gitaren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |