Drukken jullie ook visitekaartjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik werk in een drukkerij, in ploegen dus.
We hebben toch al gauw oplages van 1 miljoen, da's misschien wat overdreven voor flyers voor de lokale jeugdsoos.quote:
14.00quote:
14.00quote:
Wie weet wat de toekomst brengt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben toch al gauw oplages van 1 miljoen, da's misschien wat overdreven voor flyers voor de lokale jeugdsoos.
Soms moet je groot durven denken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben toch al gauw oplages van 1 miljoen, da's misschien wat overdreven voor flyers voor de lokale jeugdsoos.
Dan mmoet je ook groot willen betalenquote:
Pak je em toch een snaar lagerquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:53 schreef matjuhhh007 het volgende:
Aigh, ik heb mn pols verekt bij van die akkoorden zoals:
-
-
-
-
12-12-14-12-12
10-10-10-10-10
Als ik zit krijg ik die greep makkelijk, maar als ik ga staan dan kom ik er raar genoeg niet bij, vooral niet als het na de 12 begint..
Geografisch lager, tonaal hoger. Uh ofzo.quote:
Dat dacht ik zelfs toen ik het las, kan je nagaanquote:
Dean denkt:quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelfs toen ik het las, kan je nagaan
Mijn imago, wat doe je!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:12 schreef Witchfynder het volgende:
Dean denkt:
Ja hallo, een instrument gestemd in kwarten! Ik zou gewoon in plaats daarvan voor een Gsus4 gaan, gevolgd door een..uh...oh shit, mijn imago. Errr...powerchooords!.
Ja, genoeg. Maar wat vind je precies moeilijk? Als je dat aangeeft kunnen we je misschien gerichter op weg helpen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef RoW_0 het volgende:
hey,
kheb me yamaha 112, roland cube 30 en een footswitch.. wel nais
Maar het is best moeilijk natuurlijk om te kunnen spelen, zijn er eventuele gratis DVDs waarmee je het kan leren ofzo? of iig wat theorie meekrijgt?
Ik wil ook nog een keer een cube, maar heb geen geld dat ik kan uitgeven nu.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef RoW_0 het volgende:
hey,
Maar het is best moeilijk natuurlijk om te kunnen spelen, zijn er eventuele gratis DVDs waarmee je het kan leren ofzo? of iig wat theorie meekrijgt?
Gefeliciteerd! En welkom in de wondere wereld der muzikant.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef RoW_0 het volgende:
hey,
Haha dat we je zo betrappen op dat je stiekem de Concierto de Aranjuez aan het pielen bent op een custom spaanse gitaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |