En hoe laat begin je?quote:
Film, fotografie en wiskunde die ik in HAVO 3 al heb gehadquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef Aresdreams het volgende:
school? wasda?
CKV. Na onze tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:19 schreef brother52 het volgende:
Film en fotografie op de HAVO?
Nee, uit pure noodzaak van HAVO naar MBO opleiding gegaan. Basisjaar fotografie en film en volgend jaar weer proberen op een HBO te komen (was niet toegelaten...) Maar op MBO gaan ze uit van VMBO studenten dus HAVO 3 wiskunde.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:19 schreef brother52 het volgende:
Film en fotografie op de HAVO?
Ah, dat maakt het een stuk duidelijker.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:52 schreef Moozze het volgende:
Nee, uit pure noodzaak van HAVO naar MBO opleiding gegaan. Basisjaar fotografie en film en volgend jaar weer proberen op een HBO te komen (was niet toegelaten...) Maar op MBO gaan ze uit van VMBO studenten dus HAVO 3 wiskunde.
Ik had het ook liever anders hoor...
Mjah waarschijnlijk meer omdat ze mijn toelatingsopdracht niet goed genoeg vonden, maar ben daar al overheen en ga gewoon nu mn best doen, zie wel waar ik uitkom.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het een stuk duidelijker.
Maar je bent dus niet toegelaten omdat de opleiding al vol zat?
Dat is behoorlijk balen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------
Ik wou een rickroll faxen in het teken van orginaliteitquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:20 schreef Witchfynder het volgende:
Uh we hebben elders op de verdieping wel een fax staan, ja..
Goed, ik geef het faxnummer van onze Juridische Afdeling ff.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wou een rickroll faxen in het teken van orginaliteit
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed, ik geef het faxnummer van onze Juridische Afdeling ff..
.
Ik werk in een drukkerij, in ploegen dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor werk doe je?
Handig met flyers enzo.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik werk in een drukkerij, in ploegen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |