Sorry, word hem niet. Iets met bier...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:14 schreef Aresdreams het volgende:
morgen allemaal naar arnhem komen!om 8 uur in de willemeen
ik had er toen ik naar usa ging vooral op de heen reis eigenlijk last van, terug reis was zo over..!quote:
In oktober is er wel weer een gitaarbeurs in Veenendaal (waar mijn ouders wonen), is altijd wel leuk en staan ook wel grappige gitaren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Of een keer met z'n allen naar een gitaarbeurs... Musik Messe in Frankfurt is mssch een beetje ver, maar wel gaaf
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, ik zat gister (terwijl ik tv keek) een riffje te jammen op gitaar wat zo weird was dat ik er zelf van in de war raakte..
Volgens mij was het iets van 5/4, 2/2, 5/4, 7/8 ofzo. Aaarrgghhh!quote:
Wanneer komt Green Day weer met een nieuw album? Ik vond American Idiot wel leuk namelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:17 schreef The_Dean het volgende:
Mazzelpik
Foxboro Hot Tubs
Lekker rock 'n roll op de vroege ochtend!
MMMM!!!!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:24 schreef Moozze het volgende:
[..]
Wanneer komt Green Day weer met een nieuw album? Ik vond American Idiot wel leuk namelijk.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Kutsmoes Jimmy, gewoon foto's van die SG posten
Gibson SG standard heritage cherry...quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:48 schreef TeleluvR het volgende:
Wat voor SG heb je gekocht? Ik kan heel het bericht niet terugvinden!
LP classic? Die heeft onze andere gitaristquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:52 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, goede keus, klassieke rockgitaar zonder poeha!
Ik wil nog steeds een mooie classic... Eerstkomende GAS-aanval komt ten goede van een Goldtop...
En dan thrash metal mee spelen, zoals Alex "God" Skolnick.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:52 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, goede keus, klassieke rockgitaar zonder poeha!
Ik wil nog steeds een mooie classic... Eerstkomende GAS-aanval komt ten goede van een Goldtop...
Geylheidquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:56 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, SG Classic en een Goldtop LP. Goldtop zal er wel eerder zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal niks met humbuckers
Nog onbekend. Ze weten zelf niet eens welke kant ze echt op willen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:24 schreef Moozze het volgende:
[..]
Wanneer komt Green Day weer met een nieuw album? Ik vond American Idiot wel leuk namelijk.
quote:
een les paul goldtop met p90 elementen ziet er uit als een vrouw zonder tieten! het kan, maar andere is toch beter!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:56 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, SG Classic en een Goldtop LP. Goldtop zal er wel eerder zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal niks met humbuckers
WIL! ben al tijden op zoek naar een SG met P90`squote:
Die moet ik dan ook maar eens downl... kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog onbekend. Ze weten zelf niet eens welke kant ze echt op willen.
Tussentijd lekker Foxboro grijs draaien... wat een fijne plaat
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je gek
Sexy bodyquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een les paul goldtop met p90 elementen ziet er uit als een vrouw zonder tieten! het kan, maar andere is toch beter!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |