[klassieke bash mode]quote:Op zondag 7 september 2008 10:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat nummer een beetje representatief voor de rest van het album?
Want dan ga ik waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om de rest te beluisteren.
Valt weer behoorlijk tegen. De eerste 5 minuten had ik het idee dat ik naar de nieuwe Creed zat te luisteren.
Leuk nummer, maar ze beginnen nu toch echt een stel oude mannen te worden...quote:Op zondag 7 september 2008 10:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
http://www.metallica.com/index.asp?item=601171
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[klassieke bash mode]
Dus je gaat maar liever wachten op de nieuwe Megadeth?
[/klassieke bash mode]
Dave Mustaine:
I am so inspired right now for this next record and the following tour. I owe this to Justis and his band jamming in the studio every night while I sit here and try to fix stupid computer glitches..
Hoop alleen niet een Steve Harris/Lauren Harris achtige tour, gezien Justis de oudste zoon van Dave is..
Zeker! Hoop dat de volgende minstens zo gaaf als de laatste wordt. Hoewel erg verbeterd is zal hij nooit een goede zanger worden, maar er is geen enkele Megadethfan die dat is vanwege de zang.quote:Op zondag 7 september 2008 11:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Dave maakt ten minste nog echte metal albums.
quote:
Grrrrquote:Op zondag 7 september 2008 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
Metallica had sowieso al jaren geleden moet stopen...
* TeleluvR duikt weg!
Nee gek het album is zo vet! Echt een Metallica waardig album! All Nightmare Long, My Apocalypse, The Judas Kiss zijn gewoon instant classics!quote:Op zondag 7 september 2008 10:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat nummer een beetje representatief voor de rest van het album?
Want dan ga ik waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om de rest te beluisteren.
Valt weer behoorlijk tegen. De eerste 5 minuten had ik het idee dat ik naar de nieuwe Creed zat te luisteren.
Daar is nu echt verandering in gekomen! Tuurlijk zijn er weer mensen die wat te zeiken te hebben het is tenslotte Metallica dan moet je wel zeikenquote:Op zondag 7 september 2008 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze gaan al een jaar of 20 te lang door zonder iets echt interessants uit te brengen.
Nja, onze zanger heeft een echte Dean ML case, waar dus een ML uitsparing in zit. Ik heb een of andere Gibson koffer om mijn ML, met van die verplaatsbare stukken zodat mijn ML en V er klemvast in komen te zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, die koffers van Dean he, zijn die echt heel veel beter (geschikt) dan niet-Dean koffers voor Deans of maakt het niet veel uit? (wat een idiote zin trouwens)
quote:
Mijn vingers komen altijd tegen andere snaren aan, en snelheid.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, genoeg. Maar wat vind je precies moeilijk? Als je dat aangeeft kunnen we je misschien gerichter op weg helpen..
Sommige mensen spelen meer dan alleen powerchordsquote:Op zondag 7 september 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Speel je maar een snaar per keer dan? Kun je beter bassist worden
Ja, werkelijk onvoorstelbaarquote:Op zondag 7 september 2008 16:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sommige mensen spelen meer dan alleen powerchords
Steun je met je hand op de brug?quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn vingers komen altijd tegen andere snaren aan, en snelheid.
Klinkt als een gothic-achtig iets.. Niet mijn ding.quote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ares en Daan, 20 september melden in Friesland, dan spelen we met deze band:
http://www.myspace.com/Sephyros
Ik steun het wel, maar ik weet niet of dit wel de juiste steun is, ik kijk wel ff een paar youtube videos hiervoorquote:Op zondag 7 september 2008 16:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Steun je met je hand op de brug?
Zo nee probeer dat eens
Hou er wel rekening mee dat dit me eerste gitaar is dat ik pas een dag heb hé ... als ik de tabs zo bekijk ->quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef matjuhhh007 het volgende:
Jump in the fire van metallia moet je proberen, zeer goed voor je vinger-coördinatie en dergelijke.
Enter Sandman, Sad But True, Creeping Death, Seek & Destroy, Sanitarium.quote:Op zondag 7 september 2008 16:38 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zoek een vast liedje wat ik kan blijven oefenen, weten jullie er paar? van metallica het liefst? of arctic monkeys.
[..]
Ik steun het wel, maar ik weet niet of dit wel de juiste steun is, ik kijk wel ff een paar youtube videos hiervoor
Okay mooi ik ga dan ff Enter Blackman proberenquote:Op zondag 7 september 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Enter Sandman, Sad But True, Creeping Death, Seek & Destroy, Sanitarium.
En dump dan die Artic Monkeys maar bij het grof vuil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |