Voor het geval ze weer op je gitaar gaan schietenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:49 schreef -Menn0- het volgende:
Ja het is wel iets te P.I.M.P. voor me maar die koffer is volgens mij bulletproof ofzo dus ik vind ik em geniaal!
Inderdaad, ik moest hem 4 keer lezen voordat ik doorhad wat je nou bedoelt.quote:
Da's nog eens fap-material...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zie je verkeerd... Een goltop met p90 is puur en origineel. Humbuckers op een goldtop zijn die siliconen, dikke lelijke zweettetten!quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een les paul goldtop met p90 elementen ziet er uit als een vrouw zonder tieten! het kan, maar andere is toch beter!
[ afbeelding ]
Ik zie van beide het probleem nietquote:Op zondag 7 september 2008 10:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd... Een goltop met p90 is puur en origineel. Humbuckers op een goldtop zijn die siliconen, dikke lelijke zweettetten!
Is dat nummer een beetje representatief voor de rest van het album?quote:Op zondag 7 september 2008 10:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
http://www.metallica.com/index.asp?item=601171
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef matjuhhh007 het volgende:
* matjuhhh007 kijkt boos naar TeleuvR
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 september 2008 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
Metallica had sowieso al jaren geleden moet stopen...
* TeleluvR duikt weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |