Die gasten die altijd roepen dat linux beter is.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef ondeugend het volgende:
Wat zijn OSS terroristen... extra gevaarlijk?
Extremisten dus.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Die gasten die altijd roepen dat linux beter is.
Praat me er niet van!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Jah. Fans van RMS enzo, je kent ze wel.
terwijl iedereen weet dat er sinds CP/M geen fatsoenlijk OS meer gemaakt is... tssskquote:Op woensdag 3 september 2008 11:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Die gasten die altijd roepen dat linux beter is.
Ach je kunt toch ook kiezen voor die kindjes van T.net?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
Vroeger was Webwereld nog wel leuk om te lezen qua nieuws maar sinds er daar een paar OSS terroristen zitten wordt het steeds minder en minder omdat je weet wat de standaard reactie zal zijn.
En ik begin het donkerbruine vermoeden te krijgen dat de redactie dat stimuleerd.
DusWebwereld.
quote:
Niks, maar mensen moeten niet gaan doen alsof het "het" complete antwoord is tegenover betaalde software.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En TS, wat is er dan zo erg aan OSS volgens jou? (ben ik gewoon even benieuwd naar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |