kijk in d'r fobo en zie d'r naam.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:48 schreef Rian. het volgende:
[..]
Ksst pubertje![]()
Mijn pakettjes zijn gister verstuurd vanuit Hong Kong
Niks mee te maken, afblijvenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
kijk in d'r fobo en zie d'r naam.
was gewoon een inkoppertje
Draai je wel aan de lenskop, en niet aan aan de lasermodule zelf?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:21 schreef Erasmo het volgende:
200 mw rode laser is binnen![]()
Ik krijg hem alleen niet gefocust, ik kan draaien aan die kop tot ik me een ons weeg maar er gebeurt niks
Gewoon aan dat voorste ronde dingetje toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Draai je wel aan de lenskop, en niet aan aan de lasermodule zelf?
Koop die rommel hier gewoon op de kermis ofzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand ervaring met het binnenkrijgen van een vlindermes?
Deze ziet er namelijk wel erg vet uit: http://dealextreme.com/details.dx/sku.3444
Ticket ingediend, eens zien hoelang het duurt voor er daar een supportchineesje wakker schriktquote:
Op welke kermis heb jij dingen ooit gezien dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Koop die rommel hier gewoon op de kermis ofzo
Al die goedkope messen kun je ook op de kermis krijgen ja. Tenminste 2 jaar geleden. Ze zijn in het begin vlijmscherp maar worden rete-snel bot.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Op welke kermis heb jij dingen ooit gezien dan?
Wil ik net de bestelling plaatsen, is die 35 DX-points projector-klok niet meer redeemable. Dan maar ff wachten.
Alsof de gemiddelde vlindermeseigenaar daar wat om geeftquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:13 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Al die goedkope messen kun je ook op de kermis krijgen ja. Tenminste 2 jaar geleden. Ze zijn in het begin vlijmscherp maar worden rete-snel bot.
Die van DX zijn toch wel wat betere kwaliteit dan kermisprul hoor, deze zijn sowieso veel scherper, blijven langer scherp, en zijn veel beter scherp te makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:13 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Al die goedkope messen kun je ook op de kermis krijgen ja. Tenminste 2 jaar geleden. Ze zijn in het begin vlijmscherp maar worden rete-snel bot.
Ik denk toch echt dat je het verkeerd doet. Er is namelijk dat zwarte beschermachtige kapje, en de lens, en een veer. Ik denk dat jij alleen aan dat kapje draait.quote:
Hoe maak jij je messen scherp?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die van DX zijn toch wel wat betere kwaliteit dan kermisprul hoor, deze zijn sowieso veel scherper, blijven langer scherp, en zijn veel beter scherp te maken
[..]
Met de slijpsteen uit dit artikel:quote:
Ik gebruik geen bril en heb nog geen last. Zolang je niet direct in het stipje kijkt zal het wel goed zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:21 schreef Flepke het volgende:
Volgens mij lopen hier aardig wat mensen met een 200mw laser rond.
Gebruiken jullie allemaal die laser bril of nemen jullie het niet zo nauw?
Zijn er ook al mensen die last van hun ogen hebben (gehad)?
Bedoel je direct vanuit de laser of ook de reflectie op de muur enzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik gebruik geen bril en heb nog geen last. Zolang je niet direct in het stipje kijkt zal het wel goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |