Mijn dingen van mijn bestelling van 5 september zijn nog niet verzonden, ze zijn beiden in stock (shipping in 1-3 days), maar als ik inlog en kijk staat er ''backordered''quote:Op maandag 8 september 2008 21:53 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kan deze week 1 pakketje verwachten met 2 jet lighter torchs van kaidomain!
Welke laser,waar besteld etc. Dude blijf anders gewoon weg.quote:Op maandag 8 september 2008 21:59 schreef Erasmo het volgende:
Net even die laser getest in het donker, dat ding is serieus krachtig!
200 mw rood DXquote:Op maandag 8 september 2008 22:17 schreef ATi. het volgende:
[..]
Welke laser,waar besteld etc. Dude blijf anders gewoon weg.
Da's nu al de tweede asociale reactie die je plaatst, heb je zitten snuiven ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 22:17 schreef ATi. het volgende:
Het zelfde hier, word altijd meteen verzonden en ik krijg altijd persoonlijke mailtjes van ene Jerry van Staff @ KDquote:Op maandag 8 september 2008 22:05 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Mijn dingen van mijn bestelling van 5 september zijn nog niet verzonden, ze zijn beiden in stock (shipping in 1-3 days), maar als ik inlog en kijk staat er ''backordered''
En mijn vorige bestellingen bij KaiDomain werden altijd meteen verzonden
5mW isie. Niet direct gevaarlijk.quote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ennuh vraagje, ik heb zo'n goedkoop laserlampje van de kermis gewonnen niet zo sterk ik speelde en dolde met m'n kater (welbekend als een, poes huisdier) en een keer keek ie er vol in en toen ging ie met zn pootje in z'n oog wrijven, is het schadelijk voor 'm? Zo'n kermisprul laserlampje waarschijnlijk <1 Mw Of had ie er gewoon jeuk van, als het schadelijk is stop ik er mee ik vind dat echt zielig dan, 't is 'n lief beest.
Dat is heel gevaarlijk want daar zit infrarood in en dat kan schadelijk zijn voor katten meteen naar de dierenarts !!!!!!11quote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ennuh vraagje, ik heb zo'n goedkoop laserlampje van de kermis gewonnen niet zo sterk ik speelde en dolde met m'n kater (welbekend als een, poes huisdier) en een keer keek ie er vol in en toen ging ie met zn pootje in z'n oog wrijven, is het schadelijk voor 'm? Zo'n kermisprul laserlampje waarschijnlijk <1 Mw Of had ie er gewoon jeuk van, als het schadelijk is stop ik er mee ik vind dat echt zielig dan, 't is 'n lief beest.
Youre realy annoying ATM dude. Moeilijk hé gewoon antwoord geven en normaal of gewoon weg blijven?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef ATi. het volgende:
[..]
Dat is heel gevaarlijk want daar zit infrarood in en dat kan schadelijk zijn voor katten meteen naar de dierenarts !!!!!!11
En jij had een 30mw laser besteld?quote:Op maandag 8 september 2008 22:56 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt, voor andere doeleinden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En jij had een 30mw laser besteld?
Neem jij gauw je pilletjes etc. Dude blijf anders gewoon weg.quote:Op maandag 8 september 2008 22:17 schreef ATi. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 5mw lasertje van DX in mijn oog laten schijnen en voelde niets. Het kan zijn dat voor katten het toch anders is, maar bij mensen kan je hem gewoon in het oog schijnen. Het kan natuurlijk ook zijn dat de kat schrok van het felle licht in zijn ogen. Onveilig zou het niet moeten zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt, voor andere doeleinden.
Ik vraag dit alleen omdat mijn ''poes'' / ''kater'' in z'n ogen wreef met z'n pootje is dat zo raar, of het moet echt aan mijn liggen hoor..?
Thanx man!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 5mw lasertje van DX in mijn oog laten schijnen en voelde niets. Het kan zijn dat voor katten het toch anders is, maar bij mensen kan je hem gewoon in het oog schijnen. Het kan natuurlijk ook zijn dat de kat schrok van het felle licht in zijn ogen. Onveilig zou het niet moeten zijn
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 5mw lasertje van DX in mijn oog laten schijnen en voelde niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |