quote:
Echt ? of loop je te fucken ?quote:
5 woorden, waarvan er 2 verkeerd geschrevenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef Mitchell-K het volgende:
Remmenrijniger maar dat stink wel.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5 woorden, waarvan er 2 verkeerd geschreven
ik zeur zelden over taalfouten maar dit..![]()
Ik maak niet zo'n grove typfouten, geloof me maarquote:Op woensdag 3 september 2008 14:05 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
Je kan niet normaal schrijven EN niet normaal reageren ook..... ik adviseer je aan beide iets te doen, het eerste omdat je ooit vast een baan wil, het tweede als je op FOK! wil blijven posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ladylike op 03-09-2008 14:29:15 ]In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ja joh, water is een beste ver oplosser die ik ken. Dat werkt zeker niet!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:42 schreef arnold-d het volgende:
broek meteen in de wasbak gooien, en proberen het eruit krijgen met water?
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik maak niet zo'n grove typfouten, geloof me maar![]()
Daarbij heb ik een baan bij een advocatenkantoor en post hier al wat langer dan jij doet
Maar stap maar op je brommertje
edit: En dan 14% moeten hertypen omdat je waarschijnlijk NOG meer taalfouten hebt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, mooi man. Du nu maar eens iets aan je ogen:
[ Bericht 14% gewijzigd door HeatWave op 03-09-2008 14:07 ]First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
En jij bent ook fucking stoer trouwens.quote:
oh je hebt gelijk..quote:Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef Mitchell-K het volgende:
[..]
OK, mooi man. Du nu maar eens iets aan je ogen:
[ Bericht 14% gewijzigd door HeatWave op 03-09-2008 14:07 ]
Als de broek van zichzelf al wit is wel misschienquote:Op woensdag 3 september 2008 @ 15:47 schreef Merel1808 het volgende:
Remreiniger is de beste oplossing
Ik doe alle vlekken altijd met remreiniger, gaat altijd goedquote:Op donderdag 4 september 2008 09:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als de broek van zichzelf al wit is wel misschien
Ik ben eerder benieuwd naar jou remmenreiniger, ik heb er nog nooit witte vlekken van gekregen.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:25 schreef mcDavid het volgende:
ben benieuwd watvoor remmenreiniger jij hebt dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |