quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:33 schreef Beauregard het volgende:[..]
Ben je werkelijk zo lomp als ik denk, of speel je hier een typetje? Welke flapdrol gaat er nu 3000 euro uitgeven aan een vakantie naar Turkije (

!!11!! ). Het echte luxe uitgaande Turkije, muhaha. Dat wil ik niet eens zien, ongelooflijke pauperknecht dat je d'r bent.

Een normale sterveling gaat met een paar duizend euro aan vakantiebudget naar de VS, Bali, Malediven, Mauritius, noem maar op. Maar naar Turkije... steek je geld dan gelijk in de fik.

Ik ben daar voor een paar honderd euro lastminute naartoe gegaan, omdat we gewoon ERGENS heen wilden. Als er maar een zwembad was en je er geen flikker hoeft te doen. Dat was voldoende. En dat is ook gelukt. Ik was alleen onaangenaam verrast dat de plaats waarin ons hotel lag zo'n ontzettend grafoord bleek te zijn.
Wat een onwijze kneus ben je man, fokkin dwaas. 3000 gaat binnen twee weken op aap als ik op vakantie ben

.
Verblijf:
Ik doe niet aan ranzige vieze stink hotteletjes, k huur appartement af met alles erop en d'r aan waar een zwembad nog achter in de tuin zit met een minibarretje waar ze ook nog totsti's maken dus perfect om te ontbijten en beetje te kletsen met de toeristen die er ook hun intrek nemen.
Daarna ben ik echt wel pleitte hoor en zie je mij de hele dag nie, ja alleen om kleren te wisselen voor de avond
Dit kost ook weer pakweg 600 eurp p.p.voor 3 weken, ticket 400 zit je al aan de 1000 euro alleen om daar te zijn.
Elke dag strand: Strandstoel 15 euro
Drinks 10 euro
avondeten ( elke dag buiten, in de restaurant waar ik wil) 15 euro
Uitgaan 20 euro
En dit is per dag

elke dag fulltime en dan heb ik nog niet bijgerekend wat k daar koop, en nog bij doe zoals ff de gids pakken een dagje en de bergen in. Is ook weer een hap van 80 euro man teringloser, ik weet zeker dat jij te gierig bent dit op te hoesten, ga jij maar lekker naar je kant en klare kankerresortje.
Wat moet ik in Bali? k hoef geen fokkin pigmeen hutjes te zien man flikker op, ok zal vast lekker warm zijn en exotisch blablabla maar wat valt daar verder te doen? De VS, allemaal leuk en aardig daar maar met 3000 heb je nog een budgetvakantie daar, net als jij met 1000 euro al een budgetvakantie in turkije hebt

.