abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61371649
En dan ook 2 jaar sparen voor 3000 euro !111 1111 !11 !11 OMFG. Wat een proleet idd.

En dan hier stoer doen hoeveel hij wel niet betaald voor een vakantie in Turkije. MET elke dag hetzelfde vreten als wij gehad hebben, alleen is zijn hotelkamer 6 m2 groter.
U MAD?
pi_61371677
het is maar waar je voorkeur ligt.. ik zou ook niet naar de VS gaan, maar een prachtige rondreis maken door Groot-Brittanië en Ierland en eindelijk de Shetlandeilanden bezoeken, en the Isle of Man

maar daar wordt ook niet iedereen warm van
Ja doei.
pi_61371685
eerder koud, want helaas is het weer vaak niet al te bruisend aan die kant van de noordzee
Ja doei.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:49:52 #104
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61371931
En daarom lagen wij in Icemiler.

Ligt op 20 minuten met de Dulmus van Marmaris af. In Icmiler is het een stuk rustiger, ook op het strand

2x naar marmaris geweest, 1x om te stappen en 1x om wat rond te kijken. Dan heb je het wel weer gezien Wat royal sadness is zijn inderdaad die cheap ass namaak kleren van gucci prada etc

Icmiler

Trouwens wel weer typische Fok! reacties in dit topic met posts als: Turkije , waarschijnlijk zijn ze er nog nooit geweest omdat ze altijd met hun ouders lekker naar Zeeland moeten. Want een vakantie in eigen land is toch veel leuker ? lekker in de regen

Volgens mij is UK en Ierland best mooi. Maar daar ist altijd zo regenachtig, en daar heb ik geen zin in om zoiets als zomervakantie te boeken

[ Bericht 19% gewijzigd door Maikuuul op 04-09-2008 11:58:20 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61372055
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar waar je voorkeur ligt.. ik zou ook niet naar de VS gaan, maar een prachtige rondreis maken door Groot-Brittanië en Ierland en eindelijk de Shetlandeilanden bezoeken, en the Isle of Man

maar daar wordt ook niet iedereen warm van
Zonvakanties noemen en dan vervolgens aankomen met Groot-Brittanie aka de reserve anus van de wereld, dat is best wel epic fail.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:18:49 #106
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61372526
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:49 schreef Maikuuul het volgende:
Volgens mij is UK en Ierland best mooi. Maar daar ist altijd zo regenachtig, en daar heb ik geen zin in om zoiets als zomervakantie te boeken
maar daarom kan je die het beste in voorjaar en najaar doen, weer is toch geen pijl op te trekken en het is daar in de zomer nog best druk hoor!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_61372557
ja, stel je voor dat je van je handdoek afkomt en wat cultuur snuift

heb het dan over ZON vakanties, van die mensen die twee weken lang met hun dikke reet een ligbedje claimen er daar niet vanaf komen zolang de zon schijnt en 's avonds naar een of ander Nederlands Cafe gaan om heineken te zuipen en kroketten naar binnen te kanen terwijl die gast van de Keukenconcurrent op komt treden

het marmaris-gevoel
Ja doei.
pi_61372599
want in bijvoorbeeld brazilië schijnt de zon ook, maar daar ga je hopelijk ook niet 3 weken heen om alleen maar op het strand te liggen bakken.

Zonvakantie != vakantie naar zonnig land
Ja doei.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:27:33 #109
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61372731
Wat ik wel vind wat je moet gaan doen stel je gaat naar marmaris of Alanya is toch wel minimaal 1 excursie te doen.

Raften is erg leuk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61372980
Wij zijn toen wezen duiken in Alanya, alleen jammer dat de onderwater wereld daar zo lelijk is
Maar wel vet om een keer te doen.
Lekker geoefend voor de malediven
  donderdag 4 september 2008 @ 12:39:36 #111
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61372990
er zijn wel leuke dingen te doen als je zoekt!
wij zijn naar een hamam geweest en met een boottocht inktvis wezen vangen...
wel op een klein bootje waar alleen wij en de skipper op konden, niet met zo'n massa-excursie!
maar dat was in 2002, toen konden de prijzen nog en wist niet heel nederland dat turkije het nieuwe spanje was!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_61373490
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:38 schreef Dibble het volgende:
Gelikkig ga ik wel altijd naar een fatsoenlijk vakantieplaats in Turkije. TS is vast naar zoon goedkoop resort gegaan en daarna onbeperkt vol te bikken met het buffet en nog amper bijkom. Mijn vakanties kosten minstens 3000 euro als ik daar heen ga. Fatsoenlijk strand met zand uit de sahara geimpoteerd en lekkere zweedse meiden op de voorhoede. ( spaar je dan weer twee jaar voor maargoed) zie je iig geen bierzuipende en schreeuwende hollanders op straat en bepaal je zelf wat je wilt doen.

TS is aap die het echte luxe uitgaande turkije nog niet gezien heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, ik weet niet of moet lachen of huilen om deze post.

Ik hou het maar op
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 4 september 2008 @ 13:09:00 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_61373645
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
ja, stel je voor dat je van je handdoek afkomt en wat cultuur snuift
Cultuur .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:09:17 #114
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_61373651
Mag ik TS een bestemming als Lhasa of Xigatse aanbevelen? Ben er geweest en heb er buiten onszelf geen andere nederlanders aangetroffen.

Daarentegen: ook geen strand, geen resorts, geen all-in buffeten. Het kost een vermogen om er te komen, maar ter plaatse is het dan wel weer goedkoop. En vergeet je woordenboek 'Chinees' niet.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:11:35 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_61373696
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:01 schreef Agiath het volgende:
Omg, ik weet niet of moet lachen of huilen om deze post.

Ik hou het maar op
Twee jaar sparen en dan 3000 euro uitgeven in Turkije . Ga dan naar Thailand of de Malediven ofzo, Australie, ga rondtouren door Japan. Allemaal plekken waar ze geen zand hoeven te importeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61373702
Iedereen weet toch dat Marmaris zo'n tokkie plaats is als Salou, Lloret en al die andere breezahplaatsen .
pi_61373987
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Twee jaar sparen en dan 3000 euro uitgeven in Turkije . Ga dan naar Thailand of de Malediven ofzo, Australie, ga rondtouren door Japan. Allemaal plekken waar ze geen zand hoeven te importeren.
Vooral dat zand importeren doet het hem he .
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61374532
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Of naar het Henschotermeer, daar hebben ze ook witte stranden

donderdag 4 september 2008 @ 14:11:44 #119
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_61375057
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ben je werkelijk zo lomp als ik denk, of speel je hier een typetje? Welke flapdrol gaat er nu 3000 euro uitgeven aan een vakantie naar Turkije ( !!11!! ). Het echte luxe uitgaande Turkije, muhaha. Dat wil ik niet eens zien, ongelooflijke pauperknecht dat je d'r bent.

Een normale sterveling gaat met een paar duizend euro aan vakantiebudget naar de VS, Bali, Malediven, Mauritius, noem maar op. Maar naar Turkije... steek je geld dan gelijk in de fik.

Ik ben daar voor een paar honderd euro lastminute naartoe gegaan, omdat we gewoon ERGENS heen wilden. Als er maar een zwembad was en je er geen flikker hoeft te doen. Dat was voldoende. En dat is ook gelukt. Ik was alleen onaangenaam verrast dat de plaats waarin ons hotel lag zo'n ontzettend grafoord bleek te zijn.

Wat een onwijze kneus ben je man, fokkin dwaas. 3000 gaat binnen twee weken op aap als ik op vakantie ben .

Verblijf:
Ik doe niet aan ranzige vieze stink hotteletjes, k huur appartement af met alles erop en d'r aan waar een zwembad nog achter in de tuin zit met een minibarretje waar ze ook nog totsti's maken dus perfect om te ontbijten en beetje te kletsen met de toeristen die er ook hun intrek nemen.
Daarna ben ik echt wel pleitte hoor en zie je mij de hele dag nie, ja alleen om kleren te wisselen voor de avond
Dit kost ook weer pakweg 600 eurp p.p.voor 3 weken, ticket 400 zit je al aan de 1000 euro alleen om daar te zijn.

Elke dag strand: Strandstoel 15 euro
Drinks 10 euro
avondeten ( elke dag buiten, in de restaurant waar ik wil) 15 euro
Uitgaan 20 euro

En dit is per dag elke dag fulltime en dan heb ik nog niet bijgerekend wat k daar koop, en nog bij doe zoals ff de gids pakken een dagje en de bergen in. Is ook weer een hap van 80 euro man teringloser, ik weet zeker dat jij te gierig bent dit op te hoesten, ga jij maar lekker naar je kant en klare kankerresortje.

Wat moet ik in Bali? k hoef geen fokkin pigmeen hutjes te zien man flikker op, ok zal vast lekker warm zijn en exotisch blablabla maar wat valt daar verder te doen? De VS, allemaal leuk en aardig daar maar met 3000 heb je nog een budgetvakantie daar, net als jij met 1000 euro al een budgetvakantie in turkije hebt .
*Hosselcopter*
pi_61375373
Je voelt je wel erg op je micropenis getrapt, is het niet?

Ik snap dat je je kut voelt nu je beseft hoeveel meer je had kunnen doen met 3000 euro en een vakantie dan een appartementje met zwembadje (woooww!!1!!) te boeken in Turkije. Maar ik heb je niet gevraagd om een complete begroting. Ik ben niet jaloers op je vakantie. Niemand hier, ontzettende bouwvakker dat je d'r bent.

En wat voor ontzettende schraper ben je als je uitgaat en maarliefst 20 euro uitgeeft?

En 15 euro aan een restaurant? Drink je wel eens een goeie fles wijn bij je eten? Mag je wel eens meer dan 1 gang van je vader en moeder? Tering, wat een puut.

Maar je punt is duidelijk. Jij ben helemaal door het dolle heen over je vakantie van 3000 euro naar Turkije. Ik sta ver boven jou en zodoende lach ik je uit. Even goeie vrienden, toch?
pi_61375406
vermakelijk topic
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:27:06 #122
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61375440
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen weet toch dat Marmaris zo'n tokkie plaats is als Salou, Lloret en al die andere breezahplaatsen .
Alto.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:48:50 #123
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_61375917
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:24 schreef Beauregard het volgende:
En wat voor ontzettende schraper ben je als je uitgaat en maarliefst 20 euro uitgeeft?
En wat voor ontzettende schraper ben je als je uitgaat op vakantie gaat en maarliefst 20 enkele 100' en euro's uitgeeft?

Dibble heeft gewoon gelijk.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_61376078
Vakantie is om niks te doen ? Wat voor idioot ben je dan? Een hersenloze tokkie...
  donderdag 4 september 2008 @ 14:56:00 #125
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_61376080
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Cultuur .
wat? je hebt kennelijk geen idee welke cultuur er allemaal is in turkije...
daar zou ik me eerst maar eens in verdiepen voordat je een gegeneraliseerde aanname doet
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')