Gadver.quote:
Lieg niet, volgens mij zit jij tijdens het eten altijd alleen. En dat is logischquote:Op woensdag 3 september 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het altijd leuk om me 's morgens een kroket te frituren, deze op een boterham te leggen met veel mosterd en in de middagpauze koud op te eten in de kantine. Om vervolgens mensen in het gezicht te boeren en het dan uit te blazen in hun neusgaten!
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
Lieg niet, volgens mij zit jij tijdens het eten altijd alleen. En dat is logisch
Wij hebben iets gemeen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:21 schreef Homdeck het volgende:
ik produceer een mix van koffie en sigaretten
Jij typt dit terwijl die collega jou wat uitlegt?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef Profesor het volgende:
...en staat met die gore adem mij wat uit te leggen..![]()
Bifi
Dat zou wel heel grappig zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 10:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij typt dit terwijl die collega jou wat uitlegt?
[..]
Lieg niet, volgens mij zit jij tijdens het eten altijd alleen. En dat is logisch
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook wel trek in bifi worstjes nu je het zegt!
[..]
Met zulke mensen praat ik niet eens.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:21 schreef Homdeck het volgende:
ik produceer een mix van koffie en sigaretten
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb ook wel trek in bifi worstjes nu je het zegt!
Die dingen zijn te klein.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]Waarom zie ik heul geen voorspelbare reactie hier op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |