En dan de gierende diarree opruimen die katten krijgen als ze meer dan een paar likjes melk ophebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef Elcadarn het volgende:
Hup melk kopen en aan die beestjes geven!
Geitenmelk.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:05 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En dan de gierende diarree opruimen die katten krijgen als ze meer dan een paar likjes melk ophebben.
Gierende diarree?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb dat 's nachts altijd met een poesje
Kunnen we dat eerst bij jou doen?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon de nekjes van de beestjes omdraaien.
Ik miauw niet en hou niemand 's nachts wakker. Dus niet miepen.quote:
Als kind regelmatig gedaan...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:09 schreef Darklight het volgende:
Je kan niet eens een kat vangen. losertje
Jeffrey Dahmer begon kleiner...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als kind regelmatig gedaan...
Fijn voor 'm.quote:
ben jij even stoer...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als kind regelmatig gedaan...
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:28 schreef makkie88 het volgende:
dit topic vind ik een goeie om mijn koala te posten, want et andere topic is gesloten![]()
[ afbeelding ]
nee dat niet maar jij hebt zeker een grotere bek... ik doe het toch wel...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik miauw niet en hou niemand 's nachts wakker. Dus niet miepen.
Als een kat dat dag in dag uit bij mij zou doen, draai ik zijn nek om, of ik vang 'm en rij naar Luxemburg om 'm daar te dumpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |