jij moet vroegere bussen pakken,quote:Op woensdag 3 september 2008 09:50 schreef snorfiets het volgende:
1. Wil ik een bak muesli eten, is het op
2. Wil ik de douche instappen om mn haar te kammen en lekker op tijd naar de bus te fietsen, staat mijn zusje eronder met de deur op slot
3. Haasten om nog op tijd bij de bus te zijn
4. Bus zowat vol terwijl nog niet eens alle scholen zijn begonnen
5. Chaufeur die zegt dat iedereen naar achteren door moet lopen omdat het anders niet past, terwijl er een half lege bus vlak achter ons rijd die dezelfde eindbestemming heeft
6. Tot 2 keer per ongeluk op het stopknopje gedrukt terwijl er niemand uit hoefde
7. Bus komt 10 minuten later op bestemming, waardoor ik mn volgende bus zou missen en 30 min zou moeten wachten+te laat zou komen op werk
8. andere bus had 10 minuten vertraging waardoor ik alsnog in kon stappen en dus niet te laat op mn werk kwam![]()
9. Eindbaas tegenover me in zo'n 4-zits hoek die me de hele reis gapend aanstaart.
10. tot 17:00 werken achter de pc (maakt je een zombie in de avond!)
klacht: Ochtend waarin bijna alles tegenzit
x
Oh, ik dacht dat je van 10 tot 17 werkte maar dat is niet zo want die 10 staat niet voor je 10:00 uur maar voor punt 10 terwijl ik dacht dat punt 10 voor 10:00 stond.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:43 schreef snorfiets het volgende:
8 uuris niet veel maar als je zo lang achter de pc zit wanneer je geen ubernerd bent word je behoorlijk gehersenspoeld door zo'n scherm!
En ik moet ook 2x 1,5 uur reizen
x
ach niet de duidelijkste TS is het , maar goed, toch iem waarom we kunnen lachenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je van 10 tot 17 werkte maar dat is niet zo want die 10 staat niet voor je 10:00 uur maar voor punt 10 terwijl ik dacht dat punt 10 voor 10:00 stond.
Snap je?
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:50 schreef snorfiets het volgende:
9. Eindbaas tegenover me in zo'n 4-zits hoek die me de hele reis gapend aanstaart.
Jaja, wij noemen de badkamer over het algemeen gewoon douche.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Lyzio het volgende:
Wie stapt er nou de douche in om z'n haar te kammen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |