quote:
op 11-22-1999 om 01:58 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
De "stem" vertelde dat Anouk en Bart zijn genomineerd.
Vlak hiervoor zei Anouk dat als Bart eruit moet, zij ook de deur uit zou lopen. Bart vertelde dat als het andersom is, hij hetzelfde doet ! Waarop Anouk zei : dat meen je niet !
Bart : dat meen ik wel. Ik ga weg..
Bij het vertrek van Sabine zei hij ook op een gegeven moment dat hij mee zou gaan als ze eruit moest?
Wat zal Bart doen... het zou klasse zijn als hij eruit gaat
bart blijft als soldaat bij de regels van het boekje en wijst bigbrother terecht .
bart beschouwt anouks nominatie als een non-nominatie en kijkers-keuze irrelevant .
bart voelt zich voor zoveelste maal uit de groep gestoten .
bart gaat . wilde er toch al uit . heeft nu met de stemmings-zwendel een reden ,
om met opgeheven hoofd te vertrekken : heeft bigbrother ontmaskerd . bart is held .
het lot - hoe het ook speelt - heet : bigbrother-regie . In dezen : bart kan altijd 'teruggeplaatst' worden door bigbrother .
Als Bart waar maakt wat hij heeft gezegt, geeft hij de rest van de groep een enorm schuldgevoel en is de groep zelf schuldig aan de herplaatsing van een oude(Martin??) bewoner.
quote:
op 11-22-1999 om 02:39 PM schreef PINOK het volgende:
Als Bart waar maakt wat hij heeft gezegt, geeft hij de rest van de groep een enorm schuldgevoel en is de groep zelf schuldig aan de herplaatsing van een oude(Martin??) bewoner.
Pinok, dit zou goed passen in Bart's karakter-struktuur. Zou het bovendien niet kunnen dat de DBK Bart heeft medegedeeld dat hij erg populair is, m.a.w. dat hij eigenlijk 'alles kan maken' ?
Gokt Bart misschien erop, dat hij vóór het eind teruggehaald wordt door VOO, zodat hij én nu 'de blits kan maken' door te gààn,
én toch nog ooit kan terugkeren en winnen ?
Het zou me niet verbazen...!
Bart is elke keer genomineerd (behalve toen met C en A, de 2 nieuwen). Kortom, die knul denkt nu dat ze hem niet willen, enige is dat ze geen 'oude' garde weg willen stemmen als er 2 nieuwen zijn.
Zodra er maar 1 nieuwe is *pats* bingo bart genomineerd. Hij voelt zich dus gepasseerd, beetgenomen ook wel daar hij met iedereen nu lekker omgaat (even afgezien van het gekat op Anouk).
Deze keer speelt ook nog mee dat Anouk al heeft aangegeven donderdag weg te willen, te gaan. Bart vindt derhalve dat er niet genomineerd had moeten worden, of dat Anouk in elk geval niet had mee mogen nomineren.
Aangezien Anouk haar vertrek al vast staat voelt Bart zich nu dus als enige genomineerd.
En genomineerd is hij nu al voor de 3e keer.
Gewoon lekker weggaan, naar Sabelien toe, geen gezichtsverlies lijden. Ik acht de kans groot dat Bart weggaat, ookal heeft hij er 1 keer eerder mee gedreigd. Verschil was echter dat hij dat in woede en onbegrip zei, ditmaal was Bart gewoon kalm rustig en nuchter toen hij deze opmerking maakte.
Maar...time will tell.....
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 22 November 1999).]
Ik hoop dat de 'Huzaren van Boreel' (of zoiets) weer een avondje langs komen
mvg
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 22 November 1999).]
Ga zo door Bartje!!
quote:
op 11-23-1999 om 01:02 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
W+B goed gesprek over de nominatie.
Bart vertelde dat als hij er donderdag niet uit gestemd wordt, hij het toch nog 14 dagen aan kijkt.
B zegt er ook nog bij dat als A er donderdag uit is, dan zullen ze zich na donderdag met z'n vijfen veel beter amuseren
En zo zien we maar weer: Bart houdt ervan om te shockeren/dwarsliggen/polariseren gewoon om wat het hem voor tijdelijke positie-winst oplevert. Erg impulsief en zo veranderlijk als zijn Maan in Kreeft aangeeft (voor de astrologen)... anderen kunnen gewoon naar z'n achternaam kijken: Spring in 't Veld.
EIKEL!!!
quote:
op 11-23-1999 om 10:16 AM schreef Willy het volgende:
Tering zeg!
Wat een wispelturig eng ventje is die bart dan!
Houd gewoon nooit zijn woord!EIKEL!!!
![]()
Natuurlijk houd Bart zijn woord niet. Hij is gewoon aan het dwarsliggen. Dat mag ik wel! Hij is uit op actie. En dat is precies waar de kijkers op zitten te wachten.
GA ZO DOOR BART!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |