abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 1999 @ 14:19:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_222297
Uit de streams is gebleken dat Bart heeft gezegd dat hij het huis verlaat samen met Anouk

quote:
op 11-22-1999 om 01:58 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
De "stem" vertelde dat Anouk en Bart zijn genomineerd.
Vlak hiervoor zei Anouk dat als Bart eruit moet, zij ook de deur uit zou lopen. Bart vertelde dat als het andersom is, hij hetzelfde doet ! Waarop Anouk zei : dat meen je niet !
Bart : dat meen ik wel. Ik ga weg..

Zal hij dit echt doen want hij is nu dus voor de zoveelste keer genomineerd en kan hij dat dus niet aan

Bij het vertrek van Sabine zei hij ook op een gegeven moment dat hij mee zou gaan als ze eruit moest?

Wat zal Bart doen... het zou klasse zijn als hij eruit gaat

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_222298
Het zou een leuke speling van het lot zijn als bart eruit gaat dat dan sabine er weer in gaat!
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_222299
de actualiteit geeft antwoord op alle vragen .

bart blijft als soldaat bij de regels van het boekje en wijst bigbrother terecht .

bart beschouwt anouks nominatie als een non-nominatie en kijkers-keuze irrelevant .

bart voelt zich voor zoveelste maal uit de groep gestoten .

bart gaat . wilde er toch al uit . heeft nu met de stemmings-zwendel een reden ,
om met opgeheven hoofd te vertrekken : heeft bigbrother ontmaskerd . bart is held .

het lot - hoe het ook speelt - heet : bigbrother-regie . In dezen : bart kan altijd 'teruggeplaatst' worden door bigbrother .

breekijzer , snel en wijzer

pi_222300

Als Bart waar maakt wat hij heeft gezegt, geeft hij de rest van de groep een enorm schuldgevoel en is de groep zelf schuldig aan de herplaatsing van een oude(Martin??) bewoner.

pi_222301
quote:
op 11-22-1999 om 02:39 PM schreef PINOK het volgende:
Als Bart waar maakt wat hij heeft gezegt, geeft hij de rest van de groep een enorm schuldgevoel en is de groep zelf schuldig aan de herplaatsing van een oude(Martin??) bewoner.

Pinok, dit zou goed passen in Bart's karakter-struktuur. Zou het bovendien niet kunnen dat de DBK Bart heeft medegedeeld dat hij erg populair is, m.a.w. dat hij eigenlijk 'alles kan maken' ?
Gokt Bart misschien erop, dat hij vóór het eind teruggehaald wordt door VOO, zodat hij én nu 'de blits kan maken' door te gààn,
én toch nog ooit kan terugkeren en winnen ?

Het zou me niet verbazen...!

pi_222302
Bart zou inderdaad wel eens het gevoel kunnen hebben dat hij VOO méér kan maken dan de anderen. Hij heeft het immers toch ook voor elkaar gekregen dat hij Sabine te spreken kreeg in de DBK. En inderdaad, als hij in-en-in een soldaatje is, dan zal hij zich vast houden aan de regels. Ik hoop dat hij woord houdt en gaat; dit zaait onrust binnen de groep, VOO wordt knettergek en de kijkcijfers vliegen omhoog (dat vind ik wel een beetje jammer want dat spekt VOO weer), en voor ons wordt het dagelijkse half uurtje weer vele malen interessanter. Hoewel ik het de laatste week toch weer wat aantrekkelijker vond om te kijken. Juist omdat de karakters nu meer naar boven kwamen. M.a.w., ik verheug me weer op vanavond.
  maandag 22 november 1999 @ 15:31:00 #7
627 Willy
Koekenbakker
pi_222303
Bart eruit Anouk eruit en dan gaat Sabje er weer in!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_222304
Ik heb dit Bart inderdaad horen zeggen.
Ik zou misschien als ik Bart was hetzelfde gedaan hebben . Dit is al de derde keer dat hij genomineerd is, dus wat kan hij beter doen dan de eer aan hem zelf houden.
Maarrrrrrrrrr...............er is een ding wat Bart niet weet ! Dat is dat het merendeel van de kijkers Bart absoluut niet weg wil hebben. Hij is tenminste nog een beetje tegen de draad, doet niet alles wat hem gevraagd of opgedragen wordt
Het zou toch leuk zijn als Bart dit op de een of andere manier (O.M.A.) te weten komt !
Van alles is weer waardeloos

pi_222305
Manipulatietip voor Veronica : Vertel Bart hoe weinig stemmen ie krijgt.
pi_222306
Ik heb alles op de streams gevolgd vanmiddag en ook nagedacht over wat ik zag.
Bart weet niks van buiten, dus als ik me even in Bart verplaats:

Bart is elke keer genomineerd (behalve toen met C en A, de 2 nieuwen). Kortom, die knul denkt nu dat ze hem niet willen, enige is dat ze geen 'oude' garde weg willen stemmen als er 2 nieuwen zijn.
Zodra er maar 1 nieuwe is *pats* bingo bart genomineerd. Hij voelt zich dus gepasseerd, beetgenomen ook wel daar hij met iedereen nu lekker omgaat (even afgezien van het gekat op Anouk).

Deze keer speelt ook nog mee dat Anouk al heeft aangegeven donderdag weg te willen, te gaan. Bart vindt derhalve dat er niet genomineerd had moeten worden, of dat Anouk in elk geval niet had mee mogen nomineren.

Aangezien Anouk haar vertrek al vast staat voelt Bart zich nu dus als enige genomineerd.
En genomineerd is hij nu al voor de 3e keer.

Gewoon lekker weggaan, naar Sabelien toe, geen gezichtsverlies lijden. Ik acht de kans groot dat Bart weggaat, ookal heeft hij er 1 keer eerder mee gedreigd. Verschil was echter dat hij dat in woede en onbegrip zei, ditmaal was Bart gewoon kalm rustig en nuchter toen hij deze opmerking maakte.

Maar...time will tell.....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_222307
Het zou toch zonde zijn als Bart uit z'n eigen opstapt. Wij weten dat hij een hele grote kans maakt op die 250K .
Daarbij komt ook dat er weer gebeld moet gaan worden voor een volgend "slachtoffer". Weer extra inkomsten voor VOO .

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 22 November 1999).]

pi_222308
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Bart echt de handdoek in de ring gaat gooien, maar een ding staat vast: als hij dat doet heeft hij na een paar dagen spijt omdat het hem dan duidelijk wordt hoe goed zijn kansen op de 250k eigenlijk waren!

Ik hoop dat de 'Huzaren van Boreel' (of zoiets) weer een avondje langs komen

pi_222309
Hij is anders wel ruzie aan het zoeken.
  maandag 22 november 1999 @ 19:15:00 #14
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_222310
terecht dat hij ruzie zoekt. Dat gezeik over zo'n molton.
het huis moet later weer gebruikt worden, nou dan komen er echt wel nieuwe matrassen in.

mvg

wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_222311
Hij is geen ruzie aan het zoeken. De anderen zijn ruzie aan het zoeken.
Hij laat zich niets door een ander opdringen.
Ga zo door Bart

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 22 November 1999).]

pi_222312
Karin zei: en als jij eh...... Volgens mij hadden ze het over er uit gestemd worden, NIET over genomineerd worden. Dus bart bedoelde , wat veronica ook manipuleert. Als ik er uit gestemt word dan ga ik. Anouk zei niet voor niets nadat bart zei, dan ga ik, nee joh ze stemmen op mij of iets in die trant. Waarna het helemaal duidelijk werd dat ze het over de volksstemming hadden en niet over de nominatie's.!
pi_222313
Oh ja, nog even dit. Zouden karin en willem nu echt denken dat veronica die goedkope gesponserde (ikea) matrasjes nog een keer gaat gebruiken??????
In welke donkere kelder hebben die twee 30 jaar op gesloten gezeten als ze serieus denken dat veronica daarvan wakker ligt. De redactie zal wel helemaal dubbel gelegen hebben!
  maandag 22 november 1999 @ 19:43:00 #18
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_222314
in dit geval is blond synoniem voor slim.
bart zij dat als hij gestemd zou worden, hij ook zou vertrekken. dus niet genomineerd, maar gestemd.
hij gaat dus niet in op de 'rommelactie' van veronica, dat als hij gestemd zou worden toch mocht blijven en dat anouk zijn plaats in neemt.
dus hij wil zich aan de regels houden.
het zoveelste bewijs, hij is de enige echte winnaar.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_222315
Ja inderdaad, weet je wel zeker dat je het goed hebt verstaan?
Bij de uitzending van vanavond vroeg Ruud aan Bart wat hij zou doen als de meeste stemmen op hem zouden vallen, en Bart zei toen dat hij er dan uit zou gaan. Maar ik denk niet dat hij vertrekt wanneer hij niet weggestemd wordt. Daarvoor is hij er al te lang. ALs hij wegwilde, was hij wel gelijk met of net na Sabine vertrokken. Daar heeft hij zich doorheen geworsteld en die jongen wil gewoon blijven. Bovendien, waar maken we ons druk om? Anouk wordt toch wel door het publiek weggestemd en Bart blijft gewoon lekker in dat huis. Tenzij Veronica het weer tijd vind voor wat actie en de stemmingen manipuleert zodat Bart eruit vliegt en een nieuwe bewoner erin gaat. Ik moet zeggen dat ik het wel een stunt zou vinden als hij uit zichzelf zou vertrekken, zo van: stikken jullie allemaal maar, ik ga! Maar ik denk niet dat hij dat doet!
En over dat ruzie zoeken, Bart heeft gewoon een sterke eigen mening en is lekker tegendraads. Dat mag ik wel!

Ga zo door Bartje!!

maandag 22 november 1999 @ 20:09:00 #20
995 PeteRp
What a decade!
pi_222316
Los van alle (goede) redenen om te vertrekken , is bart het ook gewoon een beetje zat denk ik. Het zegt dat alleen niet, maar wordt wat opstandiger. Volgens mij wil hij wel weg, zeker nu hij voor de zoveelste maal genomineerd is..
Tell the others!
pi_222317
Ik hoorde zojuist op de streams dat Bart besloten heeft dat als hij er donderdag niet uit hoeft, hij het nog 14 dagen aankijkt !

pi_222318
Uit de nachtstreams:

quote:
op 11-23-1999 om 01:02 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
W+B goed gesprek over de nominatie.
Bart vertelde dat als hij er donderdag niet uit gestemd wordt, hij het toch nog 14 dagen aan kijkt.
B zegt er ook nog bij dat als A er donderdag uit is, dan zullen ze zich na donderdag met z'n vijfen veel beter amuseren

En zo zien we maar weer: Bart houdt ervan om te shockeren/dwarsliggen/polariseren gewoon om wat het hem voor tijdelijke positie-winst oplevert. Erg impulsief en zo veranderlijk als zijn Maan in Kreeft aangeeft (voor de astrologen)... anderen kunnen gewoon naar z'n achternaam kijken: Spring in 't Veld.

dinsdag 23 november 1999 @ 10:16:00 #23
627 Willy
Koekenbakker
pi_222319
Tering zeg!
Wat een wispelturig eng ventje is die bart dan!
Houd gewoon nooit zijn woord!

EIKEL!!!

The only thing we have to fear is FEAR itself
  dinsdag 23 november 1999 @ 10:52:00 #24
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222320
quote:
op 11-23-1999 om 10:16 AM schreef Willy het volgende:
Tering zeg!
Wat een wispelturig eng ventje is die bart dan!
Houd gewoon nooit zijn woord!

EIKEL!!!

Natuurlijk houd Bart zijn woord niet. Hij is gewoon aan het dwarsliggen. Dat mag ik wel! Hij is uit op actie. En dat is precies waar de kijkers op zitten te wachten.

GA ZO DOOR BART!!!

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 23 november 1999 @ 10:54:00 #25
1169 BigDick
size DOES matter
pi_222321
Als Bartman een beetje in de toekomst durft te kijken, verder dan alleen het feit dat hij de volgende ronde weer door bewoners zal worden genomineerd, zal hij tot de ontdekking komen dat niet alleen hij, maar ook nog iemand anders is genomineerd. Dat zal Mauries wel zijn en misschien nog wel meer mensen. Ik denk dat Bartman wel weet dat hij M. op alle fronten kan verslaan, dus voorlopig loopt hij geen gevaar en moet dus gewoon blijven, als hij het door heeft....
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')