Een kamer in een kamer, dat lijkt me inderdaad niet handigquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb een huisgenote in mijn studentenkamer die in een kamer van ongeveer 14m twee honden en twee katten houdt. Haar kamer is een fucking puinzooi. Overal ligt rotzooi en er komt een stank uit haar kamer. Eigenlijk willen we (andere huisgenoot en ik) maar ze zit hier het langst. Nu zit dat kut hondje van 14 weken al heel de avond te piepen.
Kut hond kut huisgenoot!
In dat geval plaats ik een TVP-tjequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:18 schreef koen_pijl het volgende:
Als ik een foto zou posten van hoe de kamer eruit ziet schrikken jullie je kapot. foto komt morgen
Maak je zin is af!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Eigenlijk willen we (andere huisgenoot en ik) maar ze zit hier het langst.
Idem.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In dat geval plaats ik een TVP-tje
Want iedere feminist heeft een kinderboerderij op haar kamer!?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:32 schreef MarkNMGN het volgende:
TS woont in een studentenkamer met een feminist
Ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Want iedere feminist heeft een kinderboerderij op haar kamer!?
quote:
ik ben ook benieuwd...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:18 schreef koen_pijl het volgende:
Als ik een foto zou posten van hoe de kamer eruit ziet schrikken jullie je kapot. foto komt morgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |