Klopt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zie plaatje
stomme layout!!
Dit is is taktiek van danny omdat ik nog geen abo heb!!!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
smarty weigert weer eens een cache van header.tpl aan te maken. da's wachten op breuls of iteejer...
Ik had het ook met chrome hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:49 schreef Rekkie het volgende:
Dat komt omdat je Chrome niet gebruikt n00b
dat zalquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Je moet snel geld overmaken, anders kun je straks helemaal niet meer fokken.
mag niet meer...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef Klautje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel het plaatje erbij doen hé
En dat concludeer je uit een halve MSN-naam?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:10 schreef denthemen het volgende:
TS heeft breezers op msn
Als iemand een gewone msn naam heeft dan begint de naam niet eerst met ...........quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En dat concludeer je uit een halve MSN-naam?
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als iemand een gewone msn naam heeft dan begint de naam niet eerst met ...........
En toch zijn het breezers..quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Lekker boeiend.Ik vind het ook onzinnig hoor, maar genoeg andere mensen blijkbaar niet. Overigens vind ik mensen met alleen 'Kees' of 'Piet' als MSN-naam ook maar saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |