ach man, bijna iedereen is hier gayquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoi,, ik ben zelf openlijk homo, en ik vroeg me af of er hier jongens zijn die ook homo zijn,
Het zal me in het algemeen ook jeuken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Homo's in het algemeen?
Zijn ook maar gewoon mensen.
Blij dat JIJ er zo over denkt, maar als er op de FP een bericht over een homo word geplaatst, dan valt half Fok erover. En dan heb ik het nog niet eens over "De waarheid" gehad. En als je dan vraagt waarom ze zo over homo's denken, dan hoor je ze niet, daarom probeer ik het zo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Homo's in het algemeen?
Hoezo schattig?quote:
O, ik vind hem serieus,,,,,dom, onwetend, en grappig. Maar ik haalde alleen maar ffe een voorbeeld aan hequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
De_Waarheid is ook te serieus te nemen.
Maar wel een beetje tegennatuurlijk, of niet soms.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Homo's in het algemeen?
en waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar wel een beetje tegennatuurlijk, of niet soms.
Obli
In Afrika mogen mannen seks hebben met dieren, maar als het mannetjes zijn krijgen ze de doodstraf.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en waarom vind je dat?
Want in de dierenwereld komt het juist heel veel dat mannetjes sex hebben met elkaar
ik de meeste hetero's die ik ken, zijn dat ook;)quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
De homo's die ik ken, zijn toffe peren.
Nee, dat was ik niet, maar volgens mij kunnen deze 2 toppic's wel naast elkaar bestaan, ik heb inmiddels al meer toppics gevonden die over homo's gaan hier, dus..quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
@ Robbieboy
was je al op de hoogte van deze topicreeks ?
ik zag dat je de [HOMO] reeks in ONZ al wel gevonden had![]()
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18
Tja, dit is appels met peren vergelijken, of vergelijk je homosex nu met bestialiteit? of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In Afrika mogen mannen seks hebben met dieren,
Jij begon over homosexualiteit en dierenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tja, dit is appels met peren vergelijken, of vergelijk je homosex nu met bestialiteit? of begrijp ik je nu verkeerd?
Nee, jij bent lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:41 schreef Karammel het volgende:
Je hebt homo's en je hebt homo's...
De ene groep homo's zijn de mannen die toevallig op mannen vallen. Die zijn niet direct anders dan andere mannen, omdat ze toevallig homo zijn.
oja, haha. Klopt, Ik las het al op een ander forum onderdeel dat jij ook gay bent. ik haalde het zelf aan, maar alleen omdat er in het bericht boven mij werd gezegd dat homosexualiteit onnatuurlijk is, maar het is in de natuur juist een vaak voorkomend iets, toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij begon over homosexualiteit en dieren![]()
En als ik het met bestialiteit zou vergelijken zou ik er zelf ook aan doen, doe het toch ook op een gozer?
Denk dat ik hem begrijp.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker
Over welke 'andere mannen' heb je het precies? Er zijn zat 'andere mannen' wiens gedrag ik vele malen
erger vind dan dat van de ergste nicht ter aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |