abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:44:05 #1
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61334038
Hoi,, ik ben zelf openlijk homo, en ik vroeg me af of er hier jongens zijn die ook homo zijn, en/of het door hun fammillie's/vrienden ook geacepteerd word. Hoe heb je het aan iedereen verteld dat je homo bent?
Ik heb het via mijn Hyve gedaan in een blog, dit omdat ik geen zin had om steeds weer de vraag "Klopt het dat jij homo schijnt te zijn?" steeds weer te moeten beantwoorden.

Ook vind ik het wel eens leuk om van onze hetero fokkers te horen hoe zij over homo's in het algemeen denken. mischien kunnen we hier een leuke discussie van maken!!
pi_61334405
Homo's in het algemeen?

Zijn ook maar gewoon mensen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61334615
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoi,, ik ben zelf openlijk homo, en ik vroeg me af of er hier jongens zijn die ook homo zijn,
ach man, bijna iedereen is hier gay

pi_61334667
Wat een schattig topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:05:08 #5
128268 RobbieBoy
pi_61334713
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef heiden6 het volgende:
Wat een schattig topic.
Hoezo schattig?
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:06:53 #6
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_61334779
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Homo's in het algemeen?

Het zal me in het algemeen ook jeuken.

Ik ben zelf hetero, en ken leuke homo's, vervelende homo's, leuke hetero's en vervelende hetero's. Je geaardheid is maar 1 onderdeel van je persoonlijkheid, immers.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:08:46 #7
88233 Steve
Still the best.
pi_61334833
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:09:39 #8
128268 RobbieBoy
pi_61334863
quote:
Homo's in het algemeen?

Blij dat JIJ er zo over denkt, maar als er op de FP een bericht over een homo word geplaatst, dan valt half Fok erover. En dan heb ik het nog niet eens over "De waarheid" gehad. En als je dan vraagt waarom ze zo over homo's denken, dan hoor je ze niet, daarom probeer ik het zo.
Begrijp me niet verkeerd, ik zelf zit lekker in me vel, en heb er geen problemen mee dat ik gay ben ofzo, maar
er zitten hier een hoop gasten die wel problemen hebben met gay's. Kijk maar naar de reacties in het bericht van Percy's overlijden.

Maar nogmaals, leuk dat jij er geen problemen mee hebt, met gays.
quote:
]b]Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef heiden6 het volgende:[/b]
Wat een schattig topic.
Hoezo schattig?

[ Bericht 2% gewijzigd door RobbieBoy op 02-09-2008 23:15:52 ]
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:11:22 #9
88233 Steve
Still the best.
pi_61334922
De_Waarheid is ook te serieus te nemen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:12:24 #10
128268 RobbieBoy
pi_61334958
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
De_Waarheid is ook te serieus te nemen.
O, ik vind hem serieus,,,,,dom, onwetend, en grappig. Maar ik haalde alleen maar ffe een voorbeeld aan he
pi_61335266
Ach, ik ken een aantal homo's die er heel open over zijn en dan ook weer een die (vooral toen het 'uitkwam') heel veel moeite mee had en zelfs allemaal meisjes ging zoenen omdat hij niet wilde dat mensen wisten dat hij homo was .
Ook een andere vriend van mij had verkering met een meisje om zo de schijn op te houden en had het eens tegen zijn ouders verteld. Meteen weer teruggenomen want er kwamen allemaal opmerkingen van: "Je bent ziek! Je komt in de hel! Waarom doe je ons dit aan?"

Tja..
Maar goed, 9/10x zie je wel aan iemand als je vaker om diegene heen bent dat hij homo is. Ik heb iig van die 2 vrienden van me het altijd al geweten .
pi_61335306
De homo's die ik ken, zijn toffe peren.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:28:19 #13
128268 RobbieBoy
pi_61335404
Tja, ik houd er absoluut niet van om het te ontkennen, vroeger deed ik het wel, maar ik ben nu blij met mn leven zoals het nu gaat, en als mensen er naar vragen of ik gay ben, zal ik het niet meer ontkennen. Juist door het te blijven ontkennen geef je anderen het idee dat je je ervoor schaamt, en dat homo zijn iets verkeerds is, een ziekte, en dat is het helemaal niet, t'is gewoon een "Way of life, net zoals de een hetero is, en een ander moslim is, en weer een ander katholiek.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:31:44 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_61335508
quote:
Homo's in het algemeen?

Maar wel een beetje tegennatuurlijk, of niet soms.

Obli
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_61335622
Ik ben openlijk hetero, openlijk blank, openlijk rechtshandig, houd openlijk van muziek en sport
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:36:06 #16
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61335638
@ Robbieboy

was je al op de hoogte van deze topicreeks ?
ik zag dat je de [HOMO] reeks in ONZ al wel gevonden had
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:36:34 #17
128268 RobbieBoy
pi_61335654
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar wel een beetje tegennatuurlijk, of niet soms.

Obli
en waarom vind je dat?
Want in de dierenwereld komt het juist heel veel dat mannetjes sex hebben met elkaar
pi_61335718
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

en waarom vind je dat?
Want in de dierenwereld komt het juist heel veel dat mannetjes sex hebben met elkaar
In Afrika mogen mannen seks hebben met dieren, maar als het mannetjes zijn krijgen ze de doodstraf.
Of gingen we niet patsen met weetjes?
pi_61335799
Je hebt homo's en je hebt homo's...

De ene groep homo's zijn de mannen die toevallig op mannen vallen. Die zijn niet direct anders dan andere mannen, omdat ze toevallig homo zijn. Dat soort mensen moet je dan ook beoordelen op wie ze als persoon zijn. Daar speelt het feit dat ze homo zijn absoluut niet mee in het wel of niet aardig vinden van die persoon. Nogal raar om dan een antwoord te geven op de vraag wat ik van homo's vind. Wat vind jij van hetero's? Wat vind jij van mensen met bruin haar? Wat vind je van mensen boven de 1,90? Inhoudelijk kan je daar niets zinnigs over zeggen.

Dan heb je ook nog de homo's die zich gedragen alsof ze bij een bepaalde subcultuur horen. Dat zijn dus die overdreven nichten die telkens weer in het nieuws komen. Ik blijf het nog steeds raar vinden hoe je jezelf zo raar kan gedragen puur en alleen omdat je toevallig homo bent. Dat betekent toch niet direct dat je verwijft moet gaan praten en bewegen? Hier wil ik me ook nog wel eens aan storen. Het komt mij te geforceerd over. Net zoals ik me stoor aan zeer overdreven hetero's die drie tonen lager gaan praten en zo breed lopen dat ze een halve straat nodig hebben.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:42:56 #20
128268 RobbieBoy
pi_61335852
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
De homo's die ik ken, zijn toffe peren.
ik de meeste hetero's die ik ken, zijn dat ook;)
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
@ Robbieboy

was je al op de hoogte van deze topicreeks ?
ik zag dat je de [HOMO] reeks in ONZ al wel gevonden had
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18
Nee, dat was ik niet, maar volgens mij kunnen deze 2 toppic's wel naast elkaar bestaan, ik heb inmiddels al meer toppics gevonden die over homo's gaan hier, dus..
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

In Afrika mogen mannen seks hebben met dieren,
Tja, dit is appels met peren vergelijken, of vergelijk je homosex nu met bestialiteit? of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_61335908
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]

Tja, dit is appels met peren vergelijken, of vergelijk je homosex nu met bestialiteit? of begrijp ik je nu verkeerd?
Jij begon over homosexualiteit en dieren
En als ik het met bestialiteit zou vergelijken zou ik er zelf ook aan doen, doe het toch ook op een gozer?
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:45:22 #22
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_61335923
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:41 schreef Karammel het volgende:
Je hebt homo's en je hebt homo's...

De ene groep homo's zijn de mannen die toevallig op mannen vallen. Die zijn niet direct anders dan andere mannen, omdat ze toevallig homo zijn.
Nee, jij bent lekker

Over welke 'andere mannen' heb je het precies? Er zijn zat 'andere mannen' wiens gedrag ik vele malen
erger vind dan dat van de ergste nicht ter aarde.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:50:05 #23
128268 RobbieBoy
pi_61336084
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Jij begon over homosexualiteit en dieren
En als ik het met bestialiteit zou vergelijken zou ik er zelf ook aan doen, doe het toch ook op een gozer?
oja, haha. Klopt, Ik las het al op een ander forum onderdeel dat jij ook gay bent. ik haalde het zelf aan, maar alleen omdat er in het bericht boven mij werd gezegd dat homosexualiteit onnatuurlijk is, maar het is in de natuur juist een vaak voorkomend iets, toch?
pi_61336136
Heb je al een Fag-Hag?
Ik ben nog op zoek naar een leuk gay vriendje.
pi_61336143
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, jij bent lekker

Over welke 'andere mannen' heb je het precies? Er zijn zat 'andere mannen' wiens gedrag ik vele malen
erger vind dan dat van de ergste nicht ter aarde.
Denk dat ik hem begrijp.

Kijk, ik verdeel het altijd over homo's en nichten.
Onder nichten versta ik dan van die types die zich nogal verwijfd kunnen gedragen, wenkbrauwen epileren, etc.
Homo's wat daarbuiten valt zeg maar.

Kan het niet goed uitleggen alleen

Maar hij bedoelt dat die homo's zich hetzelfde gedragen als dat je van een gemiddelde heteroman zou verwachten. Denk ik dus he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')