quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:11 schreef nimarad het volgende:
[..]
Die zakjes mosterd (Heinz mittelscharf) horen bij de Bitterballen.
Beter de Crunch terug..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat om wat dan?
Bosvruchten eruit waarschijnlijk (=zomer flurry)
Oreo erin? (als amerikaanse versie)
quote:Ik vraag er express nog elke keer naar![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef nimarad het volgende:
Oh, doen mensen dat expres? Ik dacht dat ze gewoon te dom warenom te onthouden dat we dat ding al heul lang niet meer hebben.
Ze zijn ook dom, kijken ze naar het flurry bord heel lang en dan komen ze nog aan: McFlurry Crunch.. paupers, neerschieten dat volk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef nimarad het volgende:
Oh, doen mensen dat expres? Ik dacht dat ze gewoon te dom waren om te onthouden dat we dat ding al heul lang niet meer hebben.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef nimarad het volgende:
True, bij de Mc werken ook mongolen. Van mijn crew kan ik er ook zeker meteen 5 opnoemen waarvan ik denk dat er serieus een steekje los zit. Maar ik heb meer mongolen onder de gasten gehad dan onder mijn crew.
Edit; Dat is dan wel het restaurant waar ik het meeste werk. Ik heb wel eens bij andere restaurants in moeten vallen en dan denk ik ook wel eens: "Kanker, wat een idioten.". Het verschilt dus ook zeker weten per Mc.
quote:Kanker, en elke dag zeker 4 of 5 van die idioten.
ja!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:06 schreef Darklight het volgende:
Die saus op een McChicken is lekker
Zeiken over het woord kankerquote:
Amsterdam centrum ;quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:17 schreef DenkaanHenk het volgende:
Jullie zijn even erg hoor, de mensen die bij de mac werken zijn ook mongolen. Die kunnen geen eens een bestelling op nemen, bestel je 2 cheeseburgers krijg je er maar eentje.
quote:
ga huilen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mensen die dat woord te pas en te onpas gebruiken zijn in mijn ogen meer kansloos!!!
Offtopic maar ik wil toch even reageren. Het woord 'kanker' is erg omdat? Omdat er hier in Nederland veel mensen doodgaan aan kanker? Wereldwijd minstens evenveel mensen aan tyfus en tering; is dat minder erg? Wij schelden hier in Nederland nou eenmaal met ziektes. En het woord 'kankeren' bestaat ook al sinds mensenheugenis. Als je überhaupt tegen vloeken bent is prima, maar zeg dan ook geen shit of kut. Want door het woord 'kut' kunnen mensen misschien ook wel beledigd worden of zich aangesproken voelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mensen die dat woord te pas en te onpas gebruiken zijn in mijn ogen meer kansloos!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |