En hoe wil je dat vooraf weten? Niet dus, financiële middelen zorgen er niet altijd automatisch voor dat de moeder goed voor het kind kan gaan zorgen, er is wel wat meer nodig.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:34 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik zeg verplichte abortus voor dames/meiden/koeien die op hun 15/16 al zwanger zijn en NIET voor het kleine kreng kunnen zorgen.
je kan mij niet wijsmaken dat een meisje van 18, zonder fatsoenlijk inkomen, zonder diploma en met het IQ van een pinda goed voor het kind kan zorgen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En hoe wil je dat vooraf weten? Niet dus, financiële middelen zorgen er niet altijd automatisch voor dat de moeder goed voor het kind kan gaan zorgen, er is wel wat meer nodig.
Dat zeg ik ook niet, maar het is wel heel kortzichtig om enkel op die factoren te beoordelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
je kan mij niet wijsmaken dat een meisje van 18, zonder fatsoenlijk inkomen, zonder diploma en met het IQ van een pinda goed voor het kind kan zorgen.
En 90% van de tienermoeders voldoet hieraan
Gisteren met open mond zitten kijken. En vannacht heb ik over die muts gedroomd. Dat ze bij mij kwam crashen met al haar zooi.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Als je echt een stereotype DOMME tienermoeder wilt zien:
http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=8485254
ff kijken danquote:Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren met open mond zitten kijken. En vannacht heb ik over die muts gedroomd. Dat ze bij mij kwam crashen met al haar zooi.
Ja bij mij ook, ze zal inmiddels wel bevallen zijn trouwens. Even hyven.. Ooh en ze is 16quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef DuTank het volgende:
Een meisje waar ik bij op de basisschool zat, is nu zwanger
Ik ben 18 he..
Ik kijk nu ook even, shockerend hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren met open mond zitten kijken. En vannacht heb ik over die muts gedroomd. Dat ze bij mij kwam crashen met al haar zooi.
Het ergste is nog, dat ze allemaal zeggen (reportagemaker, hulpverleners etc.) dat het allemaal maar lag aan de bureaucratie in Nederland. Dus die krijgen de schuldquote:Op woensdag 3 september 2008 01:18 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Heb de documentaire ook even bekeken en ik ben het met je eens. Wat een domme stoephoer is dat wijf. Zonde van dat jochie (en idd al verpest wat je zegt, met diamantjes in z'n oor op 2-jarige leeftijd). Wat een hekel heb ik toch aan dat soort mensen, allemaal kapot slaan dat klote tuig
Ik snap ook niet er niet eerder ingegrepen wordt door de instanties. Iedere blinde bosjosti kan toch wel zien dat dat kind geen toekomst heeft bij die moeder. Daar hoeft echt geen 2 jaar over gedaan te worden![]()
Ja precies, die Miranda moet gewoon een schop onder haar hol krijgen en niet de hele dag in bed liggen te rokenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:03 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het ergste is nog, dat ze allemaal zeggen (reportagemaker, hulpverleners etc.) dat het allemaal maar lag aan de bureaucratie in Nederland. Dus die krijgen de schuld![]()
Als er 1 iemand was die geen hulp wilde, dan was dat die Miranda wel. Ik heb me kapot geergerd.
Het kind groeit nu al op voor galg en rad.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:05 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Ja precies, die Miranda moet gewoon een schop onder haar hol krijgen en niet de hele dag in bed liggen te roken
ehm, volgens mij heeft jouw vader ook nog wat voorlichting nodig, het hartje begint namenlijk tussen de 3de en 4de week te kloppen, meestal is het rond de 6 weken op een echo te zien.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:18 schreef superXmacho het volgende:
En in de eerste 3 maand voelt het kind niet.
Dan klopt het hartje nog niet eens dus dan is het is feite er niet.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm, volgens mij heeft jouw vader ook nog wat voorlichting nodig, het hartje begint namenlijk tussen de 3de en 4de week te kloppen, meestal is het rond de 6 weken op een echo te zien.
Wat betreft de pijn dat is nog een discutabel punt, niemand weet het zeker.
Ik ben niet tegen abortus overigens maar wat je nu typt is onzin.
Dit is overigens een foetus van 12 weken, alleen klikken als je er niet gevoelig voor benDe meesten die laten al een abortus doen voor de 3de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan dan zuigen ze er als het ware toch uit met soort kapje.
En na de 3de week dan doen ze toch iets anders??Don't hate me because I am a blonde!
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
...alleen klikken als je er niet gevoelig voor benSpoiler failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geil wijfquote:Op woensdag 3 september 2008 03:05 schreef Missy-Q het volgende:.
Waar haal jij je info vandaan zeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
De meesten die laten al een abortus doen voor de 3de week.
Want dan dan zuigen ze er als het ware toch uit met soort kapje.
En na de 3de week dan doen ze toch iets anders??
Ik zag het netquote:Op woensdag 3 september 2008 06:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei snol.
En noorsedinges, ik heb geen piemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |